Opinie użytkownika (2)

1.Cel wizyty -...
1.Cel wizyty - zakup srebrnego zegarka 2. Wizyta: - zbyt ciche przywitanie - młoda kobieta była na zapleczu. Stałam tyłem i usłyszałam kroki, a następnie ciche dzień dobry, - brak analizy potrzeb - poprosiłam o polecenie srebrnego zegarka - ekspedientka milczała, czekała aż ja wskaże zegarek do pokazania go bliżej. Brak pytań o cel zakupu, do jakich ubrań, czy na okazję, - po przymierzeniu jednego z zegarków i stwierdzeniu, że spada mi z ręki, ekspedientka powiedziała, że tak powinno się go nosić! a zwężenie będzie możliwe w ciągu 24h 3. Lokal: - znalezienie zegarków nie sprawiło problemów, ponieważ była jedna szafa ze złotymi zegarkami damskimi i kilkoma srebrnymi, - lokal nie ma stylu - odniosłam wrażenie, że sklep po prostu jest, ma wszystko i nic. Ekspedientki w tym sklepie zachowywały się tak jakby im nie zależało na sprzedaży produktów. Zakupiłam jeden z zegarków i osoba, której go dałam w prezencie poprosiła o zwrot gdyż zegarek zrobił się brązowy po kilku dniach użytkowania.

Lucyna_84

29.10.2011

Sklep jubilerski. Bober Rozalia.

Placówka

Łobez, Kościelna 1 1

Nie zgadzam się (8)
W dniu 30.09.2011...
W dniu 30.09.2011 miałam okazję obserwować obsługę w restauracji Zamkowa, którą w 2011 roku odwiedziła z programem Magda Gessler. 1.Cel wizyty - złożyłam zapotrzebowanie na podanie kawy i ciasta o określonym dniu i godzinie. 2. Wizyta: - brak przywitania - młody człowiek smętnie kiwnął głową, nie wskazując miejsca przy którym mogłam usiąść, - obsługa miał opóźnienie w podaniu kawy i ciasta o około 15 minut, - obsługa podała kawę sypaną w termosach, zalaną zbyt szybko przez co goście mieli za zadanie wypicie fusów, - naczynia w których mieliśmy wypić kawę i zjeść ciasto - były brudne i kiepskiej jakości - ciasto było zbyt słodkie 3. Lokal: - przy barze - zauważyłam że było to miejsce, przy którym składało się zamówienie, drukowało fakturę, spożywało jedzenie (brudny blat) rzucił mi się w oczy wyrwany kontakt. - zapach w lokalu był nieświeży - obrusy i blaty stołów były brudne 4. Obsługa: - Młody człowiek, który przyjmował realizację zamówienia (złożonego wcześniej poprzez e-mail) wydrukował mi fakturę z błędnymi danymi (poprawne były złożone poprzez e-mail), - nikt nie przyszedł zapytać czy jesteśmy zadowoleni, - właścicielka prowadziła przy mnie nerwowe rozmowy z człowiekiem, który wystawiał mi fakturę, - kontakt e-mailowy pozbawiony był grzecznościowych reguł - anonimowa korespondencja, brak przywitania i pożegnania. - na moje zapytanie o wydanie ulotki z menu wraz z cennikiem Pan odmówił wydania, nie komentując czy posiadają ofertę na zewnątrz. - w trakcie czekania na wydruk faktury, zauważyłam, że mieszkańcy przychodzą z kankami po obiad i nie odpowiada się im grzecznościowych form "proszę", "dziękuje". Tuż przed moimi oczami podawane były puste kanki i wydawane były kanki z jedzeniem.

Lucyna_84

29.10.2011

Restauracja Zamkowa

Placówka

Świdwin, Niedziałkowskiego 17

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi