Opinie użytkownika (5)

W dniu 26...
W dniu 26 sierpnia udałam się na zakupy do sklepu Bricoman, w celu zakupienia materiałów niezbędnych do remontu łazienki. Po chwili kluczenia po alejkach, pojawił się pan z obsługi z uprzejmym pytaniem, czy w czymś nie pomóc. Jako, że byłam tam z rodziną, podziękowałam, co pana wcale nie zraziło i dyskretnie krążył wokół nas. Przeczucie go nie myliło, gdyż jednak potrzebowaliśmy jego pomocy. To, w jaki sposób nam pomógł, przerosło nasze oczekiwania. Na podstawie projektu łazienki, który przywieźliśmy ze sobą, pan zaproponował odpowiednią kabinę prysznicową, do wybranych przez nas kafelków dobrał kleje, fugi i inne niezbędne akcesoria. Zaproponował również meble i doradził inny sposób rozmieszczenia "osprzętu" łazienkowego. Sporządził całe zamówienie, wycenił i zwrócił uwagę, kiedy można skorzystać z bezpłatnego dowozu materiałów. Cała wizyta zajęła nam 2 godziny, w ciągu których udało nam się zakupić "całą łazienkę" w rozsądnej cenie. Polecam market Bricoman z Jaworzna.

Małgorzata_2491

27.08.2015

Bricoman

Placówka

Jaworzno Bankowe, Grunwaldzka 275

Nie zgadzam się (0)
W dniu 24...
W dniu 24 sierpnia wybrałam się na zakupy do sklepu CCC, czas miałam ograniczony. Celem był zakup eleganckiego obuwia chłopięcego. Asortyment sklepu był w trakcie reorganizacji więc personel był dość zajęty. Nie znalazłam poszukiwanego towaru i poprosiłam panią (która pracowała przy wejściu do sklepu. Dział dziecięcy był na tyłach) o pomoc. Owa pani nie dała mi dokończyć zdania i odesłała na tyły sklepu, ponieważ miała tam być pani z obsługi. Na poszukiwaniu tej pani spędziłam sporo czasu. Nie było jej nigdzie. Przeszłam trzykrotnie każdą alejkę, zarówno z przodu jak i na tyłach sklepu. Kiedy pani już pojawiła się na terenie sklepu (po ok. 5 minutach oczekiwania), udzieliła mi niezbędnych informacji. Już dawno nie spotkałam się z takim podejściem do klienta. Przykro mi to pisać, bo sklepy CCC miały do tej pory, w mojej ocenie, nienaganną opinię.

Małgorzata_2491

25.08.2015

CCC

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym,...
W dniu wczorajszym, w ramach uzupełnienia braków w baku, wybrałam się na stację paliw Orlen. Braki owe uzupełniłam, po czym udałam się do kasy. Za kontuarem stały dwie młode (ok. 25 lat) panie, które z uprzejmym uśmiechem powitały mnie słowami "dzień dobry". Moim rachunkiem zajęła się pani z długimi, ciemnymi włosami. Opłaciłam rachunek za paliwo i zapytałam o możliwośc skorzystania z myjni. Pani wyrecytowała wszystkie możliwe opcje, a następnie poleciła program 3 lub 4 (w zależności od tego, czego w danym momencie potrzebuję). W chwili, kiedy chciałam zapłacić za myjnię okazało się, że jeden z klientów zgłosił jej usterkę i nie mogłabym umyć samochodu. Pani przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację i zaprosiła w dniu dzisiejszym. Poziom obsługi na tej stacji jest wysoki. Panie są uprzejme, grzeczne, chętnie do pomocy.

Małgorzata_2491

25.07.2015

ORLEN

Placówka

Mysłowice, Oświęcimska 77

Nie zgadzam się (0)
Wizyta miała miejsce...
Wizyta miała miejsce dwa tygodnie temu. Na liście moich zakupów znalazły się produkty spożywcze, kosmetyki, chemia gospodarcza i słodycze. Wokół hipermarketu i na parkingu był porządek, wózki stały pod zadaszeniem. Po przejściu przez pasaż (również utrzymany w porządku i czystości) przeszłam na halę sklepową, mijając ochronę marketu. Ze względu na ilość zakupów, zdecydowałam się wziąć wózek. Swoje kroki skierowałam na dział spożywczy (dział sypkie). Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy były torebki cukru pozostawione w nieładzie (porozrywane większe opakowania foliowe leżały na podłodze oraz na pozostałych opakowaniach, torebki cukru były "rozrzucone", niektóre były uszkodzone). Następnie przeszłam na dział z warzywami. Był utrzymany w czystości, nie zauważyłam nieświeżych produktów. Pani z obsługi wykładała towar na stoiska. Była ubrana schludnie, w strój firmowy. Była średniego wzrostu, miała około 40-45 lat, krótkie włosy. zapytana przeze mnie gdzie znajdę gruszki, uprzejmie odpowiedziała i wskazała mi drogę. Przeszłam na dział kosmetyków. Towar ustawiony był w sposób uporządkowany, zauważyłam jednak braki w towarze. Na dziale chemii gospodarczej jeden z pojemników z płynem do prania był uszkodzony. Specyfik rozlał się po półce i posadzce. Pojemnik z płynem do mycia naczyń, który zamierzałam kupić, lepił się i w zwiazku z tym zrezygnowałam z zakupu. Przy kasie spędziłam w sumie około 10 minut. Pani kasjerka przywitała się ze mną słowami "Dzień dobry, czy jest karta na punkty?". Zostałam obsłużona sprawnie i grzecznie.

Małgorzata_2491

18.07.2015

Real

Placówka

Mysłowice, Katowicka 75

Nie zgadzam się (0)
Swoją wizytę w...
Swoją wizytę w restauracji "Jeff's" w Katowicach wspominam niezwykle przyjemnie. Zarówno wejście do lokalu, jego wnętrze jak i obsługa tworzą niepowtarzalny klimat. Już przy wejściu czekała na mnie kelnerka, ubrana schludnie, w stylu "teksaskim". Powtała mnie uprzejmie, po czym zaprowadziła do stolika. Była to młoda osoba, w wieku około 20-25 lat. Długie, ciemne włosy miała spięte w wysoki "koński ogon". Zwróciłam również uwagę na jej dłonie: były zadbane, a paznokcie były krótkie i czyste. dziewczyna wręczyła mi menu (oferta typowo amerykańska: hamurgery, steki, frytki itp.), po czym powiedziała, że za moment podejdzie i odbierze zamówienie. W tym czasie miałam chwilę, na rozejrzenie się lokalu. Było bardzo czysto, schludnie. Klimat tworzyły obrusy w czerwono - białą kratę, nisko wiszące lampy, wszechobecne, amerykańskie tablice rejestracyne i muzyka country na żywo. Kelnerka wróciła po chwili i grzecznie odebrała zamówienie. Zaproponowała przystawkę dnia. Zamówienie zostało dostarczone w ciągu ok. 10 minut, było ciepłe i smaczne i zgodne z moimi wytycznymi (stek medium rare). Lokal, podawane w nim dania oraz poziom obsługi oceniam bardzo wysoko i uważam, że jest to miejsce godne polecenia.

Małgorzata_2491

18.07.2015

Jeff's

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi