Opinie użytkownika (6)

1. Obsługa potrafiła...
1. Obsługa potrafiła udzielić potrzebnych informacji i doradzić w zakupie, mimo, że na jedną panią doradcę klienta przypadało całkiem spora ilość klientów. Swoją drogą podziwiam za cierpliwość 2. Jak wspomniałam wyżej nie mam nic do zarzucenia zachowaniu personelu,miła i fachowa obsługa. 3. Ceny i asortyment mogą być, chociaż przy takim metrażu sklepu człowiek liczy podświadomie na większy wybór producentów. 4. Za mało personelu, chyba, że akurat byłam w godzinach szczytu, ale fakt, że trzeba było polować na obsługę. Czas obsługi było odpowiedni, uzyskałam wystarczającą ilość informacji. 5. Bez problemu można było odnaleźć interesujący mnie asortyment, czysto, schludnie, bez zbędnych kartonów czy pudeł.

Małgorzata_560

20.02.2010

NOMI

Placówka

Inowrocław, Niepodległości 35

Nie zgadzam się (22)
1. Nie oceniam...
1. Nie oceniam wiedzy i kompetencji personelu, ponieważ personel skutecznie mnie unikał i wymigiwał od doradztwa. 2. Zachowanie i wygląd personelu tylko minus za to, że obsługa nie czuła się zobowiązana do pomocy, czy jakiegokolwiek doradztwa, nie jest zupełnie źle ponieważ obsługa wyglądała schludnie. 3. Asortyment i cena sprawiają, że pojawiam się w tym sklepie chętnie. 4. Kiepsko zorganizowana obsługa, gdyż w załatwianiu spraw sklepowych nie jest wpisana obsługa klienta. 5. Miejsce czyste i schludne, asortyment przejrzyście poukładany sprawnie opisany. Podsumowując sklep ratuje asortyment i schludny wygląd idzie się odnaleźć, jednak łatwiej i przyjemniej byłoby z pomocną obsługą:)

Małgorzata_560

20.02.2010

Bricomarche

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 14

Nie zgadzam się (18)
W tej ocenie...
W tej ocenie przede wszystkim chodzi o zachowanie personelu. Będąc w sklepie ma się wrażenie, że klient przeszkadza obsłudze. Klient nie ma szans na edukację ze strony obsługi, gdyż jest tak, że klient przeszkadza. Jedynym powodem dla którego chodzę do tego sklepu są konkurencyjne ceny, poza tym jakość obsługi w tym salonie pozostawia wiele do życzenia, skutecznie zniechęca do kolejnych zakupów w tym sklepie.

Małgorzata_560

03.12.2009

Komputronik

Placówka

Inowrocław, Św. Ducha

Nie zgadzam się (21)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu miałam trudności z odnalezieniem sprzedawców. Kierownik sklepu był ubrany jak każdy inny klient, jedyne co odróżniało panią od klientów była mała plakietka z napisem kierownik. Podczas poszukiwań obuwia nikt do mnie nie podszedł zapytać się, czy może potrzebuję pomocy. Jedyne co zauważyłam, kiedy nierówno odłożyłam pudełko z butami na półkę ktoś z personelu natychmiast podszedł wyrównać skazę jaką uczyniłam. W tym miejscu muszę zaznaczyć, że wygląd sklepu był w stanie dobrym i ceny bucików w sam raz. Jednak po samodzielnym wyborze butów miałam wrażenie, że przy kasie również jest samoobsługa, ponieważ musiałam czekać aż ktoś pozwoli mi zapłacić za wybrane buty. Gdy zapytałam się jak pielęgnować owe buty pani kierownik zrobiła minę i coś wspominała o specjalnych kremach do butów. Jeśli chodzi o krem do butów, to pani kierowniczce sporo czasu zajęło odnalezienie odpowiedniego dla moich butów kremu. Oceniam sklep negatywnie ze względu na mało sympatyczny klimat jaki tworzy obsługa.

Małgorzata_560

03.08.2009

CCC

Placówka

Inowrocław, Królowej Jadwigi

Nie zgadzam się (18)
Bardzo dobre pierwsze...
Bardzo dobre pierwsze wrażenie robi umiarkowane natężenie świateł, które dodaje stylu salonowi. Można spokojnie bez pośpiechu obejrzeć meble w miłej atmosferze. Obsługa przywitała mnie jak długo oczekiwanego gościa, zaproponowano kawę, co sprawiło, że poczułam się naprawdę miło.Wyjaśniono mi rzeczowo różnice na temat materacy, gdyż interesował mnie zakup łóżka. Wadami jakie przychodzą mi do głowy to trudność w znalezieniu tego salonu meblowego. Brakuje informacji, oznaczeń naprowadzających na salon oraz wysokie, jak na mój gust ceny dodatków.

Małgorzata_560

03.08.2009

VOX Meble

Placówka

Inowrocław, Staszica

Nie zgadzam się (15)
Sklep duży i...
Sklep duży i niezatłoczony, można się po nim poruszać swobodnie. Okropną wadą jest brak klimatyzacji, przez co panuje duchota i jest bardzo gorąco. Te czynniki powodują, że obsługa jest spocona i wygląda mało estetycznie. Szokiem dla mnie było to, że przy stanowisku mięsnym, stojąc też się pociłam, mimo tego, że teoretycznie powinno być chłodniej. Plus dla obsługi, która uwijała się bardzo sprawnie i szybko mimo warunków w jakim przyszło paniom pracować.Na niekorzystną ocenę mają wpływ miękkie batoniki i ogólne gorąco, które nie daje powodów by kojarzyć oferowany towar jako świeży. Oceniam standard sklepu jako zły.

Małgorzata_560

02.08.2009

POLOmarket

Placówka

Inowrocław, E.Plater 10

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi