Opinie użytkownika (5)

21 września udałem...
21 września udałem się do salonu Empik w celu zakupu najnowszej płyty Madonny.W sklepie znajduje się miejsce, gdzie wyeksponowane są nowości. Niestety nie znalazłem płyty, więc udałem się do pracownika, który był zajęty. Pani poinformowała mnie, że płyty jeszcze nie ma i poprosiła mnie o podejście do biurka w celu sprawdzenia, kiedy płyta będzie dostępna. Okazało się, że w salonie produkt będzie dostępny dopiero 25 września.Zaproponowała również możliwość zamówienia płyty, ale nie byłem zainteresowany. Podziekowałem za pomoc, Paniu uśmiechneła się pożegnała mnie i zaprosiła na zakupy w piątek. Bardzo podobał mi się obsługa w tym salonie. Pracownik zostawił swoją dotychczasową pracę i zaangażował się w rozwiązaniu mojego problemu. W sklepie panował pożądek, ceny znajdowały się przy towarach, które były ładnie wyeksponowane. Pracownik również prezentował się na wysokim poziomnie. Miał firmowy strój oraz identyfikator.

Maciej_267

24.09.2009

empik

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (23)
Byłem zainteresowany zaciągnięciem...
Byłem zainteresowany zaciągnięciem kredytu gotówkowego. Postanowiłem skrzystać z oferty "Open Finance". Po wypełnieniu wniosku na stronie internetowej zadzwoniła do mnie Pani z infolinii i zapytała o szczegóły dotyczące moich zarobków, oraz kredytu jaki mnie interesuje. Poinformowała mnie, że przekazuje mój numer do najbliższego oddziału firmy i praciwnik skontaktuje sie ze mną, aby ustalić dogodny termin naszego spotkania. Niestety na tym etapie sprawa się zakończyła. Nikt do mnie nie zadzwonił. Mimo tego, iż Pani na infolinii była uprzejma nie wpłyneło to pozytwynie na całokształt moje oceny.

Maciej_267

24.09.2009

Open Finance

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Sklep wyglądał schludnie...
Sklep wyglądał schludnie i czysto,oświetlenie w pełni sprawne. Towar widoczny i czytelnie wyeksponowany. Przy każdym produkcie znajdowały się ceny. Na pułkach panował ład i porządek, nie było kurzu. Pracownicy schludnie ubrani, posiadajacy identyfikatory z imieniem, mili, uśmiechnięci, kompetętni i chętni do udzielenia pomocy. Przyjechałem do sklepu w celu zakupu dvd. Pracownik przywitał mnie, zapytał mnie czy może mi w czymś pomóc. Po wysłuchaniu moich wymagań zaproponował mi kilka typów, które według niego są dobre. Pracownik wykazał się wiedzą na temat urządzeń, przedstawił warunki gwarancji. Po dokonaniu wyboru skierował mnie do kasy i pożegnał. Przy kasie zostałem obsłużony szybko, sprawnie i uprzejmie. Po wyjści ze obiektu byłem zadowolony z wyboru tego sklepu, obsługa na najwyższym poziomie sprawia wrazenie, że jest sie dla nich najważniejszą osobą.

Maciej_267

23.09.2009

Mix electronics

Placówka

Katowice, UL.NIKODEMA I JÓZEFA REŃCÓW 30

Nie zgadzam się (24)
08.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Macieju. Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie do skorzystania z naszej oferty!
10 lipca wybrałem...
10 lipca wybrałem się do sklepu po zakup nowego telewizora. Oglądając sprzęt podszedł do mnie pracownik nie przywitał się ale zaproponował pomoc. Ja mnie więcej powiedziałem mu co mnie interesuje oraz pokazałem mu model telewizora który by mnie interesował. Pracownik pokazał mi modele telewizorów o zbliżonych parametrach ale charakteryzujących się naprzykład dłuższą gwarancją lepszą jakością dźwięku czy obrazu.Po wysłuchaniu jego opinii zdecydowałem się na telewizor który już wcześniej upatrzałem sobie na internecie.Pracowni jednak w dalszym ciągu starał się zmienić moją decyzję mimo tego że już mu podziękowałem.Odniosłem wrażenie że za niektóre modele telewizorów dostaje chyba jakieś premie.Ostatecznie stanowczo powiedzialem że chcę ten który wybrałem i nie zmienie zdania.pracownik pokierował mnie do kasy. kasjerka obsłużyła mnie sprawnie z uśmiechem przywitała mnie pożegnała i powiedziała o gwarancji.Pracownik pokierował mnie do bocznego wyjścia gdzie bliżej stał mój smochód. sklep posiadał duży asortyment jednakże cześć produktów była pokryta kurzem. Pracownik posiadał identyfikator ale niestety czystość jego koszulki odbiegała od przyjętch norm higieny osobistej

Maciej_267

18.08.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Nie zgadzam się (21)
17 sierpnia miałem...
17 sierpnia miałem okazję tankować na stacji shell w sosnowcu.na podjeździe panował porządek,dostępne były rękawiczki oraz ręczniki papierowe.Osoba która była na podjeździe była uprzejma przywitała mnie uśmiechem i zaproponowała ulepszone paliwo. Po zatankowaniu mojego samochodu pracownik skierował mnie do sklepu w celu zapłacenia. W sklepie panował porządek było czysto dużo towaru na pułkach. Kasjer przywitał mnie uśmiechem spytał się czy posiadam kartę lojalnościową, zaproponował batonika i pożegnał się skorzystałem również z toalety która była czysta zaopatrzona w papier toaletowy mydło i ręczniki papierowe.Oświetlenie na stacji było sprawne jak i cały sprzęt naprzykład kompresor czy lodówki.pracownicybyli ubrani w firmowe koszulki i posiadali identyfikatory.

Maciej_267

18.08.2009

Shell

Placówka

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi