Opinie użytkownika (3)

kolejka przy kasie....
kolejka przy kasie. Jeden sprzedawca obsługuje a drugi robi hot dogi. Nie rozumiem polityki firmy. Jeśłi chcą prowadzić działalność gastronomiczną to proponuję zatrudnić dodatkowy personel a nie robić to kosztem oczekujących klientów. Pozatym paliwo najdroższe w Polsce. Nonstop nie działa maszyna do pompowania kół i nonstop są kolejki

Maciej_386

01.07.2010

ORLEN

Placówka

Żagań, Mikołaja Kopernika 1

Nie zgadzam się (25)
Personel powolny, zajmuje...
Personel powolny, zajmuje się kiełbaskami zamiast przyspieszyć obsługę.Straszne kolejki i nikt z tym nic nie zrobi. Taka uwaga do zarządu Orlen.Jeśli się decydujecie na świadczenie usługi typu hot-dog itp to zatrudnijcie osobę dodatkową a nie żebym czekał 20min na skasowanie bo obsługa piecze kabanosy!

Maciej_386

23.12.2009

ORLEN

Placówka

Żagań, Mikołaja Kopernika 1

Nie zgadzam się (37)
Ogólnie sklep ok....
Ogólnie sklep ok. Duże kolejki to dlatego że okres przedświąteczny. MOje obiekcje dotyczą polityki firmy. Nie rozumiem pewnej sprawy a mianowicie: W dużych miastach np Zielona Góra itd w Hipermarketach Tesco są dostępne produkty dla wegetarian( czyli dla mnie). Niestety takich produktów nie ma w Żaganiu. Dlaczego?? Pytałem personel dzwoniłem na infolinię i nic jak nie było tak nie ma. A wiem z opinii znajomych że chętnie by to kupowali. Przecież nie jestem jedyny z żoną w 35tysięcznym mieście prawda??

Maciej_386

23.12.2009

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi