Opinie użytkownika (3)

Słabo. Pracownik nie...
Słabo. Pracownik nie zaofwrowal najlepszego i najkorzystniejszego rozwiązania jedynie przedstawił oferty banku i wymagania.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Magdalena_2419

07.05.2018

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo mili...
Rewelacyjnie. Bardzo mili i kompetentni pracownicy. Usługi banku na wysokim poziomie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2419

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo wysoka...
Rewelacyjnie. Bardzo wysoka jakoś obsługi klientaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2419

07.05.2018

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi