Opinie użytkownika (2)

niestety, sklep mało...
niestety, sklep mało zadabny. Podłogi brudne,na półkach braki towaru oraz ceny nie zawsze zgadzaja sie z właściwą ceną towaru. Raz nawet widzieliśmy małego wrobla , który fruwał sobie po sklepie:) Należy zwrócic uwagę na proponowane promocje - przy kasie okazało sie że cena jednak jest inna. Raz skusiliśmy sie z męzem na pierogi - w promocji, marki tesco - po odgrzaniu powychodziły z nich male robaczki. I to był nasz ostatni produkt spożywczy nabyty w tym sklepie. Muszę jednak przyznac, iz warzywa oraz niektóra cześć art.chemicznych( proszek, płyny do mycia, itd.) sa tańsze niż u konkurencji. Dotyczy to również roznego rodzaju pojemników platykowych,koszy wilkinowych oraz przyrządów do czyszczenia. Obsługi na sklepie niewiele widac, wiec w razie potrzeby nie ma kogo zapytać.A jeśli juz trafi sie jakiegoś sprzedawce to niestety nie może udzielić odpowiedzi.

Magdalena_899

07.10.2009

Tesco

Placówka

Bytom, Chorzowska 86

Nie zgadzam się (16)
Celem rozmowy był...
Celem rozmowy był zakup żaluzji. Pracownik z działu dekoracji szybko nawiazał kontakt z klientem. Doradca zadawał pytania otwarte oraz uważnie sluchał moich odpowiedzi. Zaprowadził mnie na dział ,którym byłam zainteresowana i szczególowo wyjasnił róznice droższych żaluzji od tanszych. Opowiedział o ich montazu oraz o dodatkowo płatnych uchwytach mających na celu prostsze i bezinwazyjne ich założenie. Niestety nie było zamknięcia sprzedaży ze strony Doradcy - to klient zasugerował o tym,ze jednak chciałby zakupić owy produkt. Dodatkowym zastrzeżeniem bylo to, iż klient sam musiał odszukać cenę jaką zapłaci za swoje żaluzje. Otrzymał rozpis wszystkich rozmiarów żaluzji i w danej rubryci trzeba było odszukać odpowiedni koszt. Ksero było nieczytelne i stanowiło to pewien problem. Zasugerowałam jednak Doradcy pomoc w tej kwestii i po chwili wszystko juz było dla mnie czytelne i jasne. Na zakończenie rozmowy nastąpiło podsumowanie sprzedaży i wspolne omówienie zakaupu,co miało pozytywyny wpływ na jakość obsługi. Doradca był w stroju firmowym, miał prawidłowo przypięty identyfikator - postawa oceniona pozytywnie. Na konieć rozmowy otrzymałm również witytówke Doradcy oraz zapewnienie o tym, ze jeśli zaluzjie pojawią się w sklepie przed uzgodnionym terminem, zosatnę poinformowana telefonicznie tak aby moc je szybko odebrac. Jeden minus - przy stanowisku Doradcy, gdzie toczyła sie rozmowa - był dość duży przeciąg i wiało.Probowałam zmienić miejsce na dogodniejsze jednak bez skutku. Zapytałam nawet o powod odczucia zimna w tym miejscu - ułyszałam, ze tak jest codziennie gdyż stoje w miejscu gdzie prowdzi droga do magazynu, a jeśli jest on otwarty to tak wlasnie wieje.

Magdalena_899

07.10.2009

Castorama

Placówka

Tarnowskie Góry, ul. Obwodnica 16

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi