Opinie użytkownika (2)

sprzedawca pozostawia zbyt...
sprzedawca pozostawia zbyt dużo czasu na zapoznanie się z ekspozycją, należało poszukać sprzedawcy, który unikał kontaktu wzrokowego. Mając już możliwość rozmowy sprzedawca stosował zwroty grzecznościowe, znał produkt - jego mocne i słabe strony, widać było zaangażowanie sprzedażowe. Zabrakło zbadania potrzeb, które wskazałyby jaki produkt alternatywnie mogł zostać zaproponowany.

Marta_2075

26.07.2013

iSpot

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 309

Nie zgadzam się (0)
Ekspedientka wita z...
Ekspedientka wita z uśmiechem wchodzącego klienta, stosuje odpowiednie zwroty grzecznościowe. Pozostawia odpowiednią ilość czasu na zapoznanie się z asortymentem. Proponuje swoją pomoc i obsługę. Bada potrzeby klienta. Diagnozuje potrzeby poprzez odpowiednio zadane pytania. Uważnie słucha potrzeb. Dokonuje podsumowania i przedstawia propozycje produktów. Optymistycznie finalizuje transakcję.

Marta_2075

26.07.2013

AS

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi