Opinie użytkownika (5)

Klientką mBanku jestem...
Klientką mBanku jestem od niespełna roku. Tym razem chciałam się podzielic opinia na jego temat. W mBanku posiadam konto interetowe, które w niczym nie odstępuje kontom oferowanym przez placówki bankowe. Przez długi czas posiadałam konto w innym banku, w którym aby coś zmienić musiałam specjalnie przyjeżdzać do miasta w którym je założyłam-absurd! W mbanku w każdym miejscu o dowolnej porze dnia mogę dokonać każdej operacji bankowej. Kontakt z mBankiem jest prosty i przejrzysty.Wszystkie informacje dotyczące oferty są zawarte na stronach internetowych. W razie jakich kolwiek wątpliwości można liczyc na odpowiedź na forum lub mLinię. Jedyna rzeczą którą bym udoskonaliła, to mKioski, które według mnie są nieco zbyt otwarte np. przejście w pasażu centrum handlowego. Moja ogólna opinaia na temat tego banku nie ulegnie pewnie przez długi czas zmianie.

Marta_254

26.11.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (17)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję za zamieszczenie opinii na temat naszego Banku. Cieszę się, że jest Pani zadowolona z obsługi. W nawiązaniu do Pani opinii chciałam przekazać, iż ideą mKiosku jest łatwy dostęp do usług dla Klientów, stąd też brak ograniczeń architektonicznych. Dziękuję za uwagę dotyczące aranżacji Kiosków. Stale pracujemy nad podniesieniem poziomu jakości obsługi i wszelkie sugestie od Klientów są dla nas bardzo pomocne. . Raz jeszcze dziękuję za opinię i wierzę, że nadal będzie Pani zadowolona z naszych usług. Pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Joanna Grajkowska
Podczas niedzielnych zakupów,...
Podczas niedzielnych zakupów, po wejściu do marketu zobaczyłam totalny balagan. Tak, bałagan i wcale nie nadużywam tego określenia. Podczas przedswiątecznego przestawiania działów w sklepie, zapomniano o czymś najważniejszym, a mianowicie o klientach. Produktom znajdującym się na półkach kompletnie nie odpowiadały ceny umieszczone pod nimi. W alejkach po których się przemieszczałam walały się porozkładane kartony i końcówki serii produktów z wyprzedaży. Byłam kompletnie z dezorientowana, nie wiedziałam "gdzie?" szukać. Urządzenia do skanowania cen produktów nie działały, więc kwota na jaką dokonałam zakupów była dla mnie zagadką, w dodatku zamiast ok.30 minut spędziałm tam godzinę. Wyszłam totalnie zmęczona. Zastanawiam się, czy naprawde nie możnabyło tego przeprowadzic sprawniej? Czy nikt nie odpowiadał za porządek w sklepie? Ja przez jakiś czas nie odwiedzę tego miejsca.

Marta_254

26.11.2009

Real

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (25)
Jestem osoba zainteresowaną...
Jestem osoba zainteresowaną znalezieniem nowej pracy, więc jak niemalże każdy korzystam z najpopularnieszej już, w dzisiejszych czasach formy zamieszczania ogłoszeń o pracę. Ta strona internetowa posiada dużą ilość ofert, oferuje możliwość zamieszczenia swojego CV i LM, do których mają dostęp pracodawcy. Sami określamy poziom dostępności naszych danych osobowych, a aplikacje na wybrane przez nas oferty pracy trafiają bezpośrednio do pracodawcy. Strona ta umozliwia również obserwowanie stanu naszych kandydatur. Jedynym zastrzeżeniem z mojej strony mogłby być fakt, iż zdarza się, że mam problemy z dokonaniem zmian w moim profilu spowodowanych problemami technicznymi na stronie.

Marta_254

27.04.2009

infoPraca.pl

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Będąc na wiosennych...
Będąc na wiosennych zakupach związanych z wzbogaceniem mojej wiosennej garderoby, zetknełam się z niespotykaną jak na sklep odzieżowy obojetnoscią wobec klienta. W poszukiwaniu odpowiedniego rodzaju spodni podeszłam do pani pracującej w tym sklepie, określiłam jakiego rodzaju spodni szukam i zapytałam, czy są one dostępne w tym sklepie? Niestety poza odpowiedzią:"Tylko te które widać", nie otrzymałam, żadnej porady gdzie szukać i zainteresowania by pomóc mi dokonać wyboru.

Marta_254

22.04.2009

Orsay

Placówka

Piła, Bydgoska 135

Nie zgadzam się (25)
Będąc w oddziale...
Będąc w oddziale ZUS podczas spotkania odnośnie wyjaśnień związanych z nieterminowym uregulowaniem deklaracji odnośnie mojej firmy, zaskoczył mnie fakt, że pracownicy tamtejszego oddziału zamiast stereotypowego zachowania urzednika, jakiego się spodziawałam, ze spokojem wyjaśnili mi wszystkie procedury odnośnie rozliczeń jakie mnie obowiązują. Byłam zdziwiona miłym podejściem pracownicy tego urzędu, ale również atmosferą jaką starali się stworzyć wszyscy pracownicy tej placówki wobec klientów. Ostatecznie chciałabym, żeby taki poziom obsługi był w każdym urzędzie.

Marta_254

24.03.2009

ZUS

Placówka

Złotów, Al. Piasta 3

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi