Opinie użytkownika (4)

Rewelacyjnie. Wszystko okNa...
Rewelacyjnie. Wszystko okNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2663

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Expander był...
Fatalnie. Expander był naszym doradcą kredytowym w sprawie kredytu hipotecznego. W ostatni najważniejszy tydzień przed ostateczną decyzja nasz doradca przez cały okres miał wyłączony telefon, nie było z nim kontaktu. Ostatecznie kredyt nie został nam udzielony.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Marta_2663

07.05.2018

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem do czerwca...
Jestem do czerwca klientka sieci play. Zdecydowałam się przejść do konkurencji. Posiadam numer na firmę, ktorej nie jestem właścicielka. Przez dwa lata trwania umowy dostalam ok 100 telefonów od obecnego operatora. Każda rozmowa zaczynała się pytaniem czy jestem właścicielem firmy. Przy pierwszych rozmowach odpowiadałam, ze nie i podawalam informację pod którym numerem właściciel jest dostępny. Jednak telefony pod mój numer nie mialy końca i mimo moich wielu próśb o nie kontaktowanie się ze mna w sprawie ofert nic nie uległo zmianie. W ten oto sposób operator play stracił klienta biznesowego.

Marta_2663

11.04.2018

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam sie po...
Wybrałam sie po zakup czapki dla 4 miesięcznej córki. Przez dłuższą chwilę krecilam sie po dziale dziecięcym w poszukiwaniu czapki. Jako, ze nie znalazlam i nikt z pracowników nie wyrazil chęci pomocy udałam sie do innego sklepu. Po zakupach wróciłam ponownie do sklepu h&m żeby kupic córce buciki. Wybrałam rozmiar i udalam sie do kasy. W kasie na dziale dzieciecym byla w kolejce jeszcze jedna klientka. Czekałam juz kilka minut zanim kasjerka obsłuży kliebtke, ktora kupowała 3/sztuki odzieży dziecięcej, ponieważ ściąganie klipsow zajmowalo sporo czasu. Kiedy doszło do płatności Pani kasjerka prosila o najdrobniejsze pieniądze. Jako,ze cała ta sytuacja trwala dłużej niż 8 minut zdecydowałam się przejść do innej kasy. W kasie na dziale kobiecym ekspedientka skasowala moje zakupy błyskawiczne, przy okazji chwalac urode mojej córki.

Marta_2663

11.04.2018

H&M

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi