Opinie użytkownika (8)

Witam, chciałabym zaprezentować...
Witam, chciałabym zaprezentować czterogwiazgdkowy hotel w sercu Szczyrku. Wydaje się, że duży 4 gwiazdkowy hotel powieniem mieć pewne udogodnienia. Owszem są, ale jak za czasów PRL:( 1. brak miejsc parkingowych dla wszystkich gości i to goście muszą domagać się o możliwość ustawienia ata, ponieważ rzekoma ochrona nie jest zainteresowana. 2. przy zamówieniu pokoju z dostawką, łóżko nie jest przygotowane, tylko przyniesiona pościel i de facto należy POWIEDZIEĆ, że jeżeli przyjechało się z dzieckiem i zamówiło dostawkę, to należy to łóżko dla dziecka przygotować 3. NAJCIEKAWSZE JEST TO, ŻE ZOSTALISMY PRZYWITANI JAK MAŁŻEŃSTWO W SEPARACJI:), NA ODDZIELNYCH ŁÓŻKACH:) a po złączeniu łóżek można było przytulić się do bliskiej osoby, ale w tej dużej dziurze pomiędzy łóżkami. 4. w budynku znajduje się basen, a w pokojach nie ma szlafroków i kapci jednorazowych 5. jakość wyposażenia, również przypomina wczesne lata 90-te... są trzy krzesła każde o innym wzorze:) 6. do pokoju z bagażami, z dzieckiem na ręku, trzeba pokonać jeszcze z windy z 300 m, a do tego jeszcze po drodze na przeszkodzie są dodatkowo schody. 7. baryk na kluczyk, który nalezy odebrać w recepcji i o tym dowiaduje się gdzie - w pokoju:). 7. a do tego wszystkiego gratis kurz, dużo wszędzie kurzu gratis. ps. Idę na śniadanko, mam nadzieję,że zmienię zdanie na temat obsługi i jakości oferowanych produktów. Przyznam, że boję korzystać się z dobrodziejstw SPA.:(

Melcosia

12.03.2011

HOTEL KLIMCZOK & SPA

Placówka

Szczyrk, Poziomkowa 20

Nie zgadzam się (26)
HIT!!! Kochani, kupiłam...
HIT!!! Kochani, kupiłam w toyocie nowe auto, zaniepokoiły mnie czujniki parkowania i przejeżdżając obok salonu stwierdziłam, że zajadę i zapytam. Co się okazało??? Po skierowaniu się do serwisu okazało się, że nie jestem klientem toyoty i w ogóle nie powinnam im głowy zawracać i powinnam zgłosić się do miejsca gdzie zakupiłam auto... de facto miałam w niedalekiej odległości.... jakieś 400 km:). To nie wszystko, po powrocie do auta okazało się, że ochrona założyła mi blokadę na koła, bo podkreślam... NIE JESTEM KLIENTEM TOYOTY!!!! i za zdjęcie blokady i za wizytę ok. 15 minut MUSIAŁAM zapłacić 100 PLN!!! Pozdrawiam TOYOTĘ CHODZEŃ w W-wie. ps. Na szczęście na bieżąco nie muszę korzystać z tego salonu i na pewno nie zamierzam korzystać z ich serwisu. Pozostałe salony, z którymi miałam do czynienia, były w porządku i obsługa była na wysokim poziomie.

Melcosia

07.03.2011

Toyota

Placówka

Warszawa, Czerniakowska 102

Nie zgadzam się (9)
Witam, poszukiwałam ostatnio...
Witam, poszukiwałam ostatnio torebki, niestety jak to kobieta zdecydować się nie może na konkretny model. Oglądałam w różnych sklepach, jednak zniechęcona nawet podejściem sprzedawcy rezygnowałam. Trafiłam do Arkadii box. nr 7 i tam zostałam obsłużona prfesjonalnie. Panie sprzedające w pierwszej kolejnosci dały mi czas do rozejrzenia się"zaklimatyzowania", a następnie przedstawiały torebki, które trafiały w moje gusty. Fakt stanęłam przed ogromnym dylematem którą z kolejno podawanych torebek, ale w de facto wyszłam zadowolona i w tej chwili również jestem zadowolona. Nie ukrywam, iż w lipcu 2010 roku zakupiłam ogromną torbę podróżną, Towar jest dobrej jakości i z pełną świadomością polecam ten sklep.

Melcosia

05.03.2011

Sklep Przemysłowy Barbara Biernatowicz

Placówka

Suwałki, Noniewicza, D.H. Arkadia 42a

Nie zgadzam się (6)
HIT!!! Witam, w paździrniku...
HIT!!! Witam, w paździrniku 2010 za pomocą Pocztexu wysłałam przesyłkę kurierską, która miała dotrzeć dnia następnego i do dnia dzisiejszego nie dotarła, tj. 4.03.2011 r. W sytuacji, kiedy zorientowałam się, że przesyłka nie dotarła szukałam telefonicznie w różnych kolejno podawanych punktach. Przesyłka, która była nadana w Bydgoszczy z przeznaczeniem do Katowic utknęła gdzieś w Zabrzu rzekomo. Kierownik firmy zajmującej się podwykonastwem miał się skontaktować, jak będzie coś wiedział. Do dnia dzisiejszego nikt nie poinformował o stanie przesyłki. Na stronie internetowej śledzenia przesyłki po wpisaniu numeru nadania pojawia się komunikat, iz nie ma takiego nadania. Pozdrawiam pocztex, mam nadzieję, ze doczekam się na wyjaśnienie sprawy. Nadmieniam, że zgłosiłam reklamację, uzyskałam informację pisemną, iż twrają czynności wyjaśniające....Ciekawe jak długo jeszcze???Pozdrawiam POCZTEX i nie zamierzam korzystać w przyszłości z ich usług. Zastanówcie się kochani zanim skorzystacie z pocztexu.

Melcosia

05.03.2011

Pocztex

Placówka

Bydgoszcz, Piastowska

Nie zgadzam się (4)
Witam, ostatnio trochę...
Witam, ostatnio trochę dokonaliśmy zakupów w Aparcie, obsługiwał nas jeden z kierowników. Mąż pomylił rozmiar pierścionka i chciał zamienić na większy. Trwało to długo, bo ok. miesiąca, ale zrozumiałe jest, że należy dokonać ekspertyz czy zamieniana biżuteria jest autentyczna. Ale zostało zamienione bezproblemowo. Za każdym razem, jak odwiedzam ten salon i troszkę marudzę, zawsze jestem obsługiwana należycie. Obecnie przymierzam się do zakupu kolejnego kompletu biżuteri i dokonam go właśnie w Aparcie. Mają tylko mały wybór spinek do mankietów:(, albo muszę zmienić gust :). Zapraszam do Apartu

Melcosia

05.03.2011

Apart

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (5)
Witam, zakupiłam samochodzik...
Witam, zakupiłam samochodzik zdalnie sterowany, okazało się że jest uszkodzony, po zgłoszeniu w punkcie problemu został wymieniony "od tzw. ręki". Polecem korzystanie z tego sklepu. Jednak, proszę pamiętać, aby przy zakupach dokładnie oglądać ubranka. W promocji zakupiłam szlafrok i niestety był rozpruty kaptur. Nie zgłaszałam tego problemu, ale w przyszłości zwrócę na ten fakt uwagę.

Melcosia

05.03.2011

Apart

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Witam, chciałam potwirdzić,...
Witam, chciałam potwirdzić, iż współpraca z firmą Kazar jest bardzo dobra. Zakupiłam skórzaną teczkę-aktówkę i po krótkim czasie użytkowania oderwała się rączka. Po zgłoszeniu reklamacji, została ona niezwłocznie przyjęta. Zostałam również poinformowana o możliwości odbioru towaru. Po zgłoszeniu się po odbiór zostałam potraktowana, jakbym na nowo weszła do sklepu po zakup towaru. Z pewnością nieraz wrócę do tej placówki oraz zapraszam do transakcji z tą placówką

Melcosia

05.03.2011

Kazar

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (1)
Witam, chciałabym ocenic...
Witam, chciałabym ocenic obsługę posprzedażową w/w firmy. Przy zakupie wszystko jest rewelacyjne, a jeśli pojawia się problem, to dopiero zaczyna się gehenna. Sprzedawca ma w głębokim poważaniu pojawiający się problem z towarem po użytkowaniu dwutygodniowym. Piszę o tej firmie, gdyż ma kilka punktów w Bydgoszczy i prowadzi sprzedaż na allegro. Podkreślam, że sprzedawca nie uwzględnia reklamacji z przyczyn wady produktu, a tym samym trzeba upominić się o swoje, za każdym razem obsługa nie za bardzo wiedziała o co chodzi? Jakość towaru pozostawia wiele do życzenia! Ostrzegam przed transakcjami z tym sprzedacą

Melcosia

04.03.2011

M&B

Placówka

Bydgoszcz, Pomorska 20

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi