Opinie użytkownika (2)

Sklep jest zdecydowanie...
Sklep jest zdecydowanie niedogodnie umiejscowiony. Znajduje się na placyku przypominającym mały park. Drzewa zasłaniają i tak słabo rzucający się w oczy szyld "RK MEBLE". Oprócz tego, w zależności od pory dnia możemy mieć kłopot z zaparkowaniem. Po wejściu do środka wita nas nieprzyjemny widok kartonowych paczek z meblami poukładanych w każdym wolnym kącie pomieszczenia. Wniosek z tego jeden, że sklep nie posiada odpowiedniego magazynu do przechowywania zamówionych modeli. Klient ma kłopoty ze swobodnym poruszaniem się, ponieważ meble są ustawione bardzo blisko siebie. Ekspozycja jest chaotyczna i składa się głównie z mebli tapicerowanych. Na obsługę klienta składają się dwie żywiołowe osoby, które bardzo chętnie służą poradą aczkolwiek sprawiają wrażenie nie końca kompetentnych. Jesteśmy zapraszani na drugie piętro sklepu. Tam ekspozycja wygląda zdecydowanie lepiej, aranżacje są ciekawsze i dość przejrzyste, oświetlenie dobre. Meble są podzielone wg. systemów modułowych i odcieni. Kiedy nie znajdziemy tego co nas interesuje, otrzymujemy obszerny i bardzo szczegółowy katalog mebli BRW na rok 2010. Tam znajdują się wszystkie modele, które możemy zamówić. Sklep nie posiada prawdopodobnie stałego dostępu do internetu, ponieważ personel spisuje zamówienie w zeszycie a nie realizuje go bezpośrednio za pomocą programu-formularza, w który zaopatrzony jest każdy sklep sieci BRW. Czas oczekiwania na meble (tydzień do nawet miesiąca) nie jest na pewno zachęcający. W ogólnej ocenie sklep wypada bardzo słabo, co powoduje, że klient wychodzi z salonu "RK Meble" niezadowolony.

Micah21

24.04.2010

Black Red White

Placówka

Chełmek, Plac Kilińskiego 1

Nie zgadzam się (23)
Stacja bardzo dobrze...
Stacja bardzo dobrze usytuowana przy głównej drodze, którą podróżujemy w kierunku Oświęcimia bądź Bielska-Białej lub Pszczyny. Wjazd na na stację nie sprawia najmniejszych trudności. Dojeżdżając do jednego z sześciu stanowisk, wita nas uśmiechnięty pan w czerwonym uniformie Orlenu, który na pewno zażartuje, spyta o samopoczucie, napomknie coś o pogodzie i wyręczy nas w tankowaniu. W czasie kiedy nasz zbiornik paliwa jest napełniany, udajemy się w kierunku kasy. W środku panuje wielki porządek, towary są świetnie wyeksponowane, wszystko mamy pod ręką. Przy kasie witają nas piękne młode i uśmiechnięte dziewczyny. Pytają czy będzie faktura, czy może zbieramy punkty Vitay i życzą miłej podróży. Obsługa zdecydowanie na wysokim poziomie. Oprócz tankowania, stacja oferuje nam także możliwość skorzystania z samoobsługowej myjni (bezdotykowej lub standardowej). Możemy tez odpocząć i zjeść posiłek w restauracji znajdującej się na terenie PKN Orlen. Jedynym minusem tej stacji są ceny zarówno paliwa jak i innych usług i produktów, jednakże ocena ogólna jest bardzo wysoka, tak jak zadowolenie klienta.

Micah21

23.04.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi