Opinie użytkownika (6)

Super. Kompetentni konsultanci....
Super. Kompetentni konsultanci. Szybkie zalatwianie spraw z którą dzwoni klient. Minusem jest czekanie na połączenie z konsultantem

Monika_3303

07.09.2018

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Dobra jakość...
Dobrze. Dobra jakość usług ale wysokie ceny

Monika_3303

07.09.2018

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Szybka obsługa....
OK. Szybka obsługa. Fachowy serwis. Części zamienne nie są chyba nowe ponieważ sprzęt dalej ma wady

Monika_3303

29.08.2018

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa profesjonalna ale minusem jest jakość części zamiennych

Monika_3303

29.08.2018

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z zakupem samochodu w dniu jego odbioru byłam zobligowana dokonać przelewu na konto poprzedniego właściciela. Niestety przy wpisaniu kwoty i próbie zaakceptowania transakcji okazało się, że mój limit kredytowy nie pozwala na zrealizowanie zlecenia. Pełna obaw zadzwoniłam na infolinię banku. Po drugiej stronie powitał mnie sympatyczny męski głos. Po naświetleniu Konsultantowi banku całej sytuacji uzyskałam szereg wskazówek jak szybko i samodzielnie dokonać zmiany limitu kredytowego za pomocą konta on-line banku. Dzięki jasnym i rzetelnym instrukcjom po zakończonej rozmowie z Panem z infolinii dokonałam koniecznej modyfikacji na koncie i sfinalizowałam zakup.

Monika_3303

02.12.2017

Sofitel

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dnia 01.12.2017 r,...
Dnia 01.12.2017 r, o g. 17.30 dokonałam zakupu kremu do twarzy ziaja w drogerii Rossman, zlokalizowanej w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mickiewicza 30. W związku ze zbliżającymi się Mikołajkami w sklepie znajdowało się wielu kupujących co utrudniało możliwość swobodnego dokonania zakupu (ze względów logistycznych, czyli wąskie przejścia między pułkami) oraz zapowiadało wydłużony czas spędzony w kolejce przy kasie. Personel sklepu był zajęty swoją pracą i tylko w przypadku "zapytań" ze strony klientów starał się udzielać informacji gdzie można odnaleźć poszukiwany produkt. Wyjątek wśród pracowników drogerii stanowiła kasjerka (stażystka), która uśmiechem witała wszystkich obsługiwanych i z pasją oraz nieudawanym zaangażowaniem w wykonywane obowiązki starała się w miarę swoich możliwości informować każdego o atutach posiadania aplikacji Klubu Rossman.

Monika_3303

02.12.2017

Rossmann

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi