Opinie użytkownika (10)

Obsługa Klienta w...
Obsługa Klienta w tym banku, a konkretnie w tym Oddziale to jakieś nieporozumienie! Pracownicy sprawiają wrażenie ciągle zmęczonych i niezadowolonych osób, każda pomoc i usługa to wielka łaska! Panie zachowują się tak, jakby pracowały tam za karę. Ja osobiście zamknęłam tam swój rachunek i nie polecam nikomu NIC z PKO BP

Mycha_1

16.02.2011

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (2)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Przed wejściem i...
Przed wejściem i wewnątrz tego Banku jest czysto i zadbanie, stanowiska są opisane i od razu wiadomo, gdzie się kierować. Panie obsługujące klientów ładnie się prezentują, sa zadbane i odpowiednio ubrane. W rozmowie miałam zapewnioną prywatność, stanowiska są od siebie oddzielone i dobrze się czułam, bo miałam pewność, iż nikt nas nie podsłuchuje niechcąco. Byłam zainteresowana kartą kredytową i otrzymałam wyczerpujące informacje. Ostatecznie nie zdecydowałam się, pani bardzo starała się mnie przekonać do tego produktu i podobało mi się, że nie była przy tym zdenerwowana tylko poprosiła o telefon i spytała, czy może się przypomnieć i ponownie spytać, czy nie zmieniłam zdania. Ja otrzymałam informator o kartach kredytowych i wizytówkę doradcy, było mi bardzo miło. Wizytę w Banku BPH oceniam bardzo pozytywnie.

Mycha_1

17.12.2009

Bank BPH

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Aleja Jana Pawła II 7

Nie zgadzam się (25)
W tym Banku...
W tym Banku jestem współwłaścicielem konta mąża, ale to ja praktycznie korzystam z systemu internetowego, który oceniam. System jest prosty i czytelny, a co najważniejsze bardzo sprawny. Praktycznie wszystkie płatności realizuję przez internet, bo to wygodna forma i w tym Banku bezpłatna, za samo korzystanie z systemu Bank też nie pobiera opłaty. Podczas zakładania usługi doradca był bardzo miły i chętny do pomocy, szczegółowo przedstawił mi zasady funkcjonowania systemu. Bardzo podobała mi się forma dostarczenia kodu PIN do nowej karty przez system, a nie odbiór w skrzynce na listy. W systemie brakuje mi mozliwości doładowania telefonu komórkowego, co większość banków w swoich systemach posiada.Ogólnie jestem zadowolona z bankowości internetowej ALIOR BANKU.

Mycha_1

17.12.2009

Alior Bank

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Damrota 14

Nie zgadzam się (11)
Supermarket BILLA znajduje...
Supermarket BILLA znajduje się na moim osiedlu i bardzo lubię robić tam zakupy. Dookoła jest mnóstwo konkurencji, ale w tym właśnie sklepie robienie zakupów to przyjemność. Billa jest duża, towar jest zawsze poukładany, panie ekspedjentki usmiechnięte i bardzo życzliwe. Bardzo ważne jest dla mnie to, że w tym sklepie kupuje się praktycznie wszystko: warzywa i owoce, nabiał, mieso i wedliny, a także jakieś środki czystości, wiele rzeczy z AGD czy np. codzienna prasę. Do kas nie ma praktycznie kolejek, bo jest ich dużo i zazwyczaj wszystkie są czynne. Często są jakieś promocje, w całym sklepie jest dobra organizacja.Dla mnie codzienne zakupy w Billa to przyjemność.

Mycha_1

16.11.2009

Billa

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (18)
Od niedawna jestem...
Od niedawna jestem klientką tego banku. Obsługa jest bardzo miła, nie ma kolejek do doradców, niestety bardzo trudno jest się dostać do kasy i to mi się nie podoba. Zawsze czynna jest tylko jedna kasa, a pani kasjerka robi w niej wszystko: zakłada konta, udziela pożyczek itp., gdy w tym samym czasie wolni są doradcy. Podejrzewam, że pani w kasie też ma swoje plany sprzedażowe i stąd taka sytuacja, ale dla klienta stojącego do kasy z zamiarem wpłaty gotówki, to długi okres wyczekiwania.Nadmieniam, że byłam w banku w godzinach rannych, a co sie dzieje popołudniu, jak większość osób załatwia swoje sprawy po pracy?

Mycha_1

16.11.2009

Alior Bank

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Damrota 14

Nie zgadzam się (21)
Strona internetowa MIX...
Strona internetowa MIX ELECTRONICS spełnia moje oczekiwania, przedstawia pełen asortyment, sieć salonów z lokalizacją, aktualne promocje, oferuje system sprzedaży ratalnej, udziela wskazówek jak zamówić towar. Zagłebiając się w szczegóły, ja wybrałam telewizory, można poznać wszystkie detale, porównać je z innym modelem lub skorzystać z polecenia. Dla mnie SUPER!

Mycha_1

15.10.2009
Nie zgadzam się (26)
13.11.2020
Odpowiedź firmy
Szanowna Klientko. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Zapraszamy do skorzystania z serwisu www.mixelectronics.pl!
Obserwacja dotyczy strony...
Obserwacja dotyczy strony internetowej PZU Ubezpieczenia - kompleksowy pakiet oraz ubezpieczeń AC/OC. Niestety, aby dowiedzieć się czegokolwiek. trzeba najpierw zamówić rozmowę lub zarejestrowac się i podać częściowo swoje dane. Osobiście bardziej odpowiadałaby mi forma wyboru, tzn. czy chcę zamówić rozmowę i porozmawiać na dany temat, czy też zapoznać się ze szczegółową ofertą przedstawioną na stronach. Nie przmawiają do nie utarte slogany reklamowe typu "Szybko i sprawnie rozwiążemy problem pękniętej szyby - OC z ubezpieczeniem Szyby 24" lub "Już 300 tysięcy Polaków wybrało ubezpieczenie samochodowe Link4."

Mycha_1

15.10.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Po wejsciu do...
Po wejsciu do placówki banku nie wiedziałam, gdzie mogę zasięgnąć informacji. Nikt się mną nie zainteresował, wszystkie stanowiska obsługi były obsadzone przez pracowników, ale wszyscy byli bardzo zajęci. Na biurkach bałagan i mnóstwo papierów. Sama spytałam, czy mogę usiąść i spytać o kilka spraw. Pani odpowiadała mi na pytania, ale nie przerywała sobie pracy, wogóle nie patrzyła na mnie - całkowity brak kontaktu wzrokowego. Po chwili wyszłam i nie jestem przekonana, czy ktoś to zauważył. Byłam zszokowana.

Mycha_1

13.10.2009

Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Wojska Polskiego 19

Nie zgadzam się (22)
Placówka robi wrażenie,...
Placówka robi wrażenie, ładny i gustowny wystrój, duża przestrzeń, ład i porządek. Pracownicy mili, uśmiechnięci i wszyscy ubrani według przyjętego w tym banku standardu. Po wejściu do oddziału, od razu ściągnięto mnie wzrokiem, przywitano i spytano "w czym mogą mi pomoć?". Byłam zainteresowana kredytem na zakup mieszkania, skierowano mnie do osoby, która zajmuje się kredytami hipotecznymi.Przedstawiono mi ofertę, zachęcano również do założenia konta. Niestety niezbyt precyzyjnie zastały wykazane koszty z tym związane, dwukrotnie pytałam ale nie uzyskałam odpowiedzi. Nie potrafiono również porównać oferty do konkurencji a byłam tym zainteresowana. Na zakończenie wreczono mi wizytówkę i zachęcono do skorzystania z oferty. Ogólnie była to bardzo miła wizyta.

Mycha_1

08.10.2009

Alior Bank

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Damrota 14

Nie zgadzam się (17)
Po wejściu do...
Po wejściu do placówki banku zwróciłam uwagę na czystość i porządek, ale niestety moją osobą brak było zainteresowania. Po chwili rozglądania się, sama spytałam, kto może mi w czymś pomóc? Pani, która mnie "przejęła" była miła, ale to ja zadawałam pytania, nie rozszerzono mi oferty, nikt tez nie starał się rozpoznać jakie mam potrzeby. Osoba, która ze mną rozmawiała była niezdecydowana, kilka razy w rozmowie użyła wyrażenia "chyba tak jest?" Celowo pytałam o produkty, które można powiązać z dodatkową sprzedażą, ale po dłuzszej chwili odniosłam wrażenie, że już chyba Pani przeszkadzam i za długo to trwa. Otrzymałam ulotki do poczytania w domu, ale nie starano się mnie zatrzymać i pozyskać jako klienta, nie zaproszono również na kolejną wizytę chociaż starałam się udawać zainteresowanie. Nie poproszono mnie o numer telefonu, nie otrzymałam wizytówki.

Mycha_1

07.10.2009

Santander Consumer Bank

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Wojska Polskiego 1

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi