Opinie użytkownika (4)

Wystrój odpowiedni, obsługa...
Wystrój odpowiedni, obsługa kompetentna , pracownicy się starają jednak widać ze przy dużym natężeniu klientów mają problem żeby zdarzyć z obsługą. Jedzenie bardzo dobre jednak czas oczekiwania na posiłki znacznie wydłużony często aż zanadto. Dania wydawane i przygotowane na bieżąco są wydawane od razu , a wybierane z menu przygotowywane są bardzo długo co jest minusem.

Nikola_10

19.12.2013

Omega

Placówka

Giżycko, Olsztyńska 4

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze wyposażony , personel bardzo miły , służy swoją pomocą, posiada wiedzę na temat wyposażenia sklepu , promocji, potrafi udzielić wszelkich informacji i doradzić . Minusem jest mała przestrzeń sklepu. Z uwagi na duża ilość odzieży mimo dobrego rozłożenia powierzchnia sklepu jest za mała.

Nikola_10

19.12.2013

Diverse

Placówka

Giżycko, Warszawska

Nie zgadzam się (0)
Sklep wyposażony w...
Sklep wyposażony w dużą ilość towaru . Buty często rozbieżnie rozłożone niezgodnie z modelami. Buty przecenione nie są oddzielone, wszystko ustawione pod rząd, pudełka z modelami znajdują się w zupełnie innych miejscach niż pokazany model.Pracownicy mili i uprzejmi służą swoja pomocą co ułatwia zakup .

Nikola_10

19.12.2013

DEICHMANN

Placówka

Giżycko, Jagieły 1

Nie zgadzam się (0)
Praca zorganizowana bardzo...
Praca zorganizowana bardzo dobrze . Pracownicy są mili ,wiedzą jakie mają przydzielone kompetencje , potrafią udzielić informacji i szybko , bezproblemowo obsłużyć klienta. Asortyment w sklepie rozłożony poprawnie na poszczególnych działach jednak często brakuje produktu pod podaną ceną lub trudno odnaleźć cenę produktu gdyż znajduję się zdecydowanie w oddalonym miejscu. Zmiana powinna nastąpić w dziale warzywnym, jest za mało wag przy natężonym ruchu. Wagi są oznakowane za małymi ilustracjami ,trudno sprawnie odnaleźć produkt .

Nikola_10

19.12.2013

Kaufland

Placówka

Hajnówka, Stefana Batorego 18

Nie zgadzam się (0)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za trud jaki zadała sobie Pani, by dokonać oceny naszej sieci, a w szczególności marketu w Giżycku. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda uwaga, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. W dniu dzisiejszym przesłaliśmy Pani uwagi do dyrekcji marketu celem usprawnienia dziedzin, które oceniła Pani negatywnie. Mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Pozdrawiamy, Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi