Opinie użytkownika (3)

Pragnąłem skorzystać z...
Pragnąłem skorzystać z interaktywnej usługi mBanku, dot. karty debetowej, poprzez LiveChat! Z informacji systemowej zostałem poinformowany iż jestem pierwszy w kolejce, a średnia długość oczekiwania to 244 sekundy. Czekałem 2minuty. Następnie odezwała się do mnie osoba z LiveChatu! Zadałem jej proste pytanie jak uzyskać debet na mojej karcie i czekałem, czekałem i czekałem ponad 5minut. Dodatkowo okno LiveChat! jest najprawdopodobniej uszkodzone, gdyż po jego zminimalizowaniu i zmaksymalizowaniu, nie mogłem już nic napisać w oknie do tego przeznaczonym. Posiadam najnowszą wersję FireFoxa, łatki do systemu i aktualizacje Java. Dlatego wątpię by była to wina mojego sprzętu i/lub oprogramowania. Zminimalizowałem okno na kolejne 5min i nadal nie otrzymałem odpowiedzi. Zastanawiam się, czy osoba która mi odpowiedziała była żywą osobą czy też może botem.

Norbert_7

30.07.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (23)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chcielibyśmy przeprosić ze strony mBanku za niedogodności, które spotkały Pana podczas nawiązania kontaktu poprzez Live Chat. Obsługa czata jest prowadzona na bieżąco przez całą dobę. W takim czasie, który został przez Pana wskazany powinien otrzymać Pan odpowiedź. Opisane objawy wskazują jednoznacznie na trudności techniczne po nawiązaniu połączenia. Tego typu zgłoszenie stanowi dla mBanku materiał do pracy na rozwojem i poprawą technicznej strony Live Chat'a. Zależy nam na tym aby ten kanał stał się wygodnym, szybkim i niezawodnym środkiem komunikacji Klientów z mBankiem. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Pozdrawiamy Zespół mBanku
Jest to jeden...
Jest to jeden z nielicznych sklepów do których miło i warto wejść. Kuszące promocje, dobrze zharmonizowany wystrój wnętrza, szybka i fachowa pomoc. Wizyta w sklepie była spowodowana pragnieniem usłyszenia opinii jak i porady, dot. wyboru płyty głównej do komputera kolegi. Oczywiście uprzednio skonsultowałem się ze znajomymi w tej samej sprawie, bowiem pragnąłem porównać ich opinie, oraz przetestować wiedzę sprzedawców. Sprzedawca zadał kilka pytań do czego głównie ma służyć płyta i podał z pamięci kilka przykładów, jak i ich krótki opis. Następnie zapytałem jak ona będzie funkcjonować z poszczególnymi pod zespołami, w tym celu uprzednio wybrałem z kolegą: dysk twardy, kości ram, procesor, kartę graficzną i zasilacz. Sprzedawca trafnie zauważył iż pamięci w tym zestawie będą sprawiały problemy jak i wyraźnie wpłyną na wydajność całego systemu. Polecił mi także wymianę dysku twardego na nieco szybszy, mówiąc iż zwiększy to również wydajność. Podziękowałem i wyszedłem. Podczas interakcji z sprzedawcą można było odczuć iż ten człowiek zna się na rzeczy, potrafi tą wiedzę przedstawić fachowo a jednocześnie zwięźle. O ile sieć Vobis ma korzystne oferty co do części i akcesoriów, to jednak ceny produktów opatrzonych znaczkiem i marką Vobis są, jak dla mnie, zbyt wygórowane. Mogą one odstraszać niektórych klientów, jednak i mogą także przyciągać niektórych klientów, którzy cenią sobie dobrą markę, lub którym markę tą polecili znajomi.

Norbert_7

20.07.2009

Vobis

Placówka

Zakopane, ul. Krupówki 54

Nie zgadzam się (21)
Czekałem na wolne...
Czekałem na wolne okienko w celu wykonania przelewu. Z wszystkich okienek, jedynie jedno było czynne. Obok na stanowisku doradztwa, widziałem kilka pracownic urządzających sobie luźne rozmowy. Pomimo tego iż do jedynego okienka stało kilkoro ludzi, żadna z nich nie przerwała swej rozmowy (a robiły to na oczach klientów, na tyle nie dyskretnie iż z łatwością i bez wysiłku można było usłyszeć te plotki). Dodatkowo na suficie można było zaobserwować spore ilości brudu, które przybrały już kolor czarny. Sprawiało to bardzo nie estetyczny wygląd, i szczerze powiedziawszy, sprawiało niezwykle odstraszającą atmosferę. Sama zaś atmosfera lokalu była zimna i nie przyjazna. Zbyt mało światła powodowało iż czułem się tam nieswojo. Kolory ścian jak i wystrój wnętrza sprawiają nie tyle mierne wrażenie bogactwa, co raczej odstręczają klientów swą topornością i brakiem piękna. Będąc zmęczony czekaniem 30min w kilku osobowej kolejce, zrezygnowałem i wyszedłem z lokalu.

Norbert_7

20.07.2009

PKO BP

Placówka

Zakopane, Krupówki 71

Nie zgadzam się (18)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi