Opinie użytkownika (9)

Dobrze. Miła i...
Dobrze. Miła i szybką obsługa. Jedyne co zasługuje na zmianę to wnętrze. Korzystam z subwaya w kilku miastach w Polsce i zawsze wygląd przywodzi na myśl obskurny lokal. Wystarczyłoby nieco podnieść jakość mebli lub dodać kilka dodatków i wnętrze przestaloby kojarzyć się z poczekalnią na dworcu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Mc'Donald w...
Słabo. Mc'Donald w Bydgoszczy naprzeciwko Multikina - obsługa skandaliczna! Kilka razy zdarzyło się, że zamawiając coś na wynos...w domu okazywało się , że brakuje części produktów. Obsługa jest niedokładna i niekompetentna. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. W miarę...
OK. W miarę szybko czas oczekiwania, jednak zdecydowanie odstrasza zbyt nachalne podejście do klientów. Panowie po kilka razy pytają "jaki sos?", a to zbyteczne. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. To stacja,...
Dobrze. To stacja, z której jestem najbardziej zadowolona. Szybką i sprawną obsługa, dość przyjemna atmosfera. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Niewielki asortyment,...
OK. Niewielki asortyment, długi czas oczekiwania, niezbyt czysta stacja. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownicy...
Tak sobie. Pracownicy mają w miarę pozytywne nastawienie do klienta. Zwiekszyłabym asortyment związany z przekąskami, np.nowe kanapki, rogaliki ect. Ludzie kupują je w drodze do pracy. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Strasznie długo...
OK. Strasznie długo czas oczekiwania. Pracownicy zdają się traktować klientów nie jak osoby płacąc za benzynę czy produkty a jak natrętów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownicy większości...
OK. Pracownicy większości stacji, z którymi miałam styczność zdają się pracować "za karę". Zero uśmiechu czy empatii, o udzieleniu informacji gdzie znajdę dany produkt nie wspomnę. Myślę, że to bardzo zraża klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_15

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z marką Unisono...
Z marką Unisono spotkałam się po raz pierwszy jeszcze jako studentka, w jednej z bydgoskich galerii handlowych. Przyznam, iż moje doświadczenia z obsługą nie były pozytywne. Po przeprowadzce do Łodzi natrafiłam na butik owej marki w Galerii Łódzkiej. Postanowiłam tam zajrzeć, choć nie ukrywam, raczej z negatywnym nastawieniem. Jakież było moje zaskoczenie! Ubrania na wieszakach były wyprasowane, wisiały zgodnie z kluczem - bluzki, spódnice, apaszki w zależności od tego, z której kolekcji pochodziły. Obsługa przesympatyczna - Panie były miłe acz nienarzucające się (w przeciwieństwie do koleżanek z bydgoskiego salonu, które byłyby w stanie sprzedać śnieg Eskimosom). Nie starały się wmawiać, że ubranie, które z założenia powinno być sukienką, może być równie dobrze tuniką do leginsów. Jestem osobą dość wysoką, stąd często spotykam zbyt krótkie sukienki. Co istotne, Pani zaproponowała mi założenie karty stałego klienta, z czego postanowiłam skorzystać. Dlaczego jest to warte odnotowania? Ponieważ w bydgoskim salonie twierdzono, że Unisono nie posiada takich kart ani innych pakietów lojalnościowych. Różnica między obsługą klienta w Łodzi a Bydgoszczy jest kolosalna. Warto podkreślić także przyjazne nastawienie do klienta i subtelną, delikatną muzykę w butiku.

Oktawia_15

24.05.2017

UNISONO

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi