Opinie użytkownika (3)

Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty był prezent urodzinowy coś z kolekcji Star Wars.Wizyta rozpoczęła się około 12.40.Sklep był bardzo czysty.Towary ułożone czytelnie.Po lewej stronie ciuchy,a po prawej zabawki.Tego co mnie interesowało nie musiałam długo szukać.Wziełam towar i udałam się do kasy.Po drodze jednak wpadłam na pomysł,żeby kupić bajkę na DVD z tej serii.Tego nie mogłam namierzyć na sklepie.Na sali sprzedaży nie było pracownika,więc podeszłam do kasy.Zapytałam Panią gdzie moge znaleźć bajkę z kolekcji Star Wars.Pani wyszła z za kasy zaprowadziła mnie do płyt DVD;okazała zainteresowanie chwilę poszukała ze mna niestety musiała wrócić na kasę,a bajki niestety nie było.Ponownie udałam się do kasy.W kolejce stało 5 osób.Ja byłam 3.Pani grzecznie uprzejmie i sprawnie obsługiwała klientów przede mną proponując im różne dodatki.W momencie kiedy ja byłam przy kasie podeszła druga kasjerka i zaczeła obsługiwac,takze były czynne 2 kasy.Podchodząć do kasy powiedziałam "Dzień Dobry" .Za kasą stała pani Moinka kasjer nr 021.Nie odpowiedziała mi ponieważ po swojej prawej było stanowisko z butami i tam stała jakaś klientka,która cały czas przeszkadzała Pani Monice w obsłudze pytając o cos co chwilę.Kajerka skasowała mnie zapytała czy chciałabym torebke na prezen ja przytaknęłam,ale nie wiedziałam gdzie sa wiec pracownica zaprowadzila mnie i wybrala wraz ze mna.Wrociłyśmu do kasy.Po chwili zaproponowała czy żece sobie aby zamazała mi ceny na towarach,poniewaz domyslila sie ze jest to prezen urodzinowy.Ja przytaknełam.Skonczyla mnie kasowac.Oddała karte,paragon,potwierdzenie.Poinformowala ze paragon jest podstawa reklamacji.Podziekowala i uprzejmie pozegnala.Wizyte w sklepie uwarzam za udana.Obsługa bardzo mila,sklep przejrzysty,duzy wybor.Jedyny minus to taki,ze na sklpie nie ma nikogo do pomocy.

Paulina_1244

10.03.2013

Smyk

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Na zakupy udałam...
Na zakupy udałam się przy okazji wizyty w Drogerii Naturia.Błya to około godz 19.30.Zakupy miały byc duże wię odrazu wzięłam duży koszyk,który stał przy wejściu wraz z innymi w rządkach obok wejścia do sklepu.Był brudny od piachu i resztek śniegu czyli pracownicy dopiero co przywieźli je z dworu.Przed wejściem stał pracownik ochrony ubrany w swoje umundurowanie-czysty i grzeczny.Powiedziałam do niejgo "Dzień Dobry".Z uśmiechem mi odpowiedział.Przy wejściu stały koszyki podręczne.Skel ogólnie zawsze jest czysty.Przy stoisku z Wędlinami stała jedna młoda dziewczyna o blodn włosach .W kolejce stało z 7 osób , a obok na stoisku z serami żółtymi z 4 osoby .Podkreślam, że ta dziewczyna obsługiwała te dwa stoiska.Wyglądało to tak,że przy wędlinach obsłużyła 2 klientów po czym przepraszała i szła obok na sery żółte.Bardzo długo to trwało.Z wedlin zrezygnowałam.BYł słaby asortment.Był mały wybór, a przede wszystkim wyglądał niesmacznia i staro.Udałam sie obok na sery tam już lepiej sie stoisko prezentowało,ale niestety około 10 minut czekania,aż Ekspedientka wróciła z 2 stoiska.Pracownica była uprzejma i grzeczna.Następnie udałam się po drób.Przed stoiskiem z drogiem były lodówki,a w nich drób na tackach.Lodówki w których się znajdował towar były duże plamy z krwi kurczaków.W rezultacie wzięłam ze stosika Ćwiartke z kurczaka ,ponieważ akurat była na nią promocja.Ekspedientka również była uprzejma.Nastepnie kupiłam napoje,pieczywo,konserwy itd miałam problem z odnalezieniem Sernika na Zimno w pacze.Po drodze minęłam dwóch Pracowników z identyfikatorem GOŚĆ.Jedna z tych osób zaczepiłam z prośbą o pomoc.Kobiet apowiedziała,że tu nie pracuje.Ogólnie na sklepie nigdy nie widać pracowników Działów takich którzy mogliby pomóc.Sklep jest bardzo duży ma duży asortyment.Ja czesto sama nie kupuje wielu rzeczy bo po prostu nie wiem gdzie leża a nie ma pracowników udzielajacych pomoc.W dalszej kolejnosci udałam sie do kas.Jak zawsze przy kasach bardzo duze kolejki kas z 10 a czynnych połowa.Udałam się do samoobsługowaj.Tutaj tez stało z 15 osób,ale szło to sprawnie.Na srdoku stała troche zagubiona Pani, widać było,że ma juz dosyć ciągłe wzywania ja na zatwierdzenie zakupów.Ja poprosiłam ja o pomoc,ponieważ miałam kupony i pierwszy raz chciałam dołączyć je do zakupów i nie wiedziałam jak mam ich uzyc.Pani pomogła mi nie odczułam niechecie.Grzecznie jej podziekowałam ona skomentowała to "bardzo proszę " i tym samym troszkę obroniłą honor Obsługi Klienta sklepu Tesco.Podsumowując w sklapach TESCO jest według mnie problem z KOLEJKAMI zawsze sa bardzo duze koleji i brak personelu na sali sprzedazy.

Paulina_1244

09.03.2013

Tesco

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką drogerii "Naturia".Zazwyczaj robię zakupy w Centrum Handlowym Marino,tam też jest drogeria tej sieci sklepów;natomiast tego dnia bliżej i po drodze miałam do Magnolii.Zakupy rozpoczełam około godz 19.Celem zakupu był podkład SKIN BALANCE 30 ml Naturalny(Pierre Rene International).Strefa wejścia była czysta widać było dostepne koszyki,Ja udałam się dosyć szybko po swój produkt..Sklep jest ulożony nieco inaczej niż ten,w którym zwykle robię zakupy i miałam problem z odnalezieniem towaru.Na sklepie była jedna pracownica,która była zajęta zażyłą rozmową z pracownikiem ochrony i było mi niezręcznie im przeszkadzac.Cierpliwie poczekałam,aż może ktoś z personelu się pojawi.Po jakis 4 minutach z zaplecza wyłoniła się młoda dziewczyna.Grzecznie zapytałam się gdzie leży mój produkt.Pani mimo iż grzecznia,ale nie potrzebnia próbowała mnie zbyć mówić ze takiego produktu nie prowadzą.Oczywiście nie miałam zamiaru się z nią sprzeczać i zaczełam szukać zamiennika.Niiestety pułki były skromnie zaopatrzone.Były pustki.Nie widziałam potrzeby,aby dalej przebywać na sklepie.Wychodząc mijałam jedną czynną kasę i około 6 osób w kolejece.Jestem bardzo niezadowolona z wizyty.Niedawno przeprowadziłam się i mieszkam bliżej Centrum Handlowego Magnolia i ucieszyłam się jak dowiedziałam się,że będe miała blisko do Naturii,bo tylko tam kupuje kosmetyki.Mają przystępne ceny.Produkty,które nie wszędzie można dostać tak jak mój podkład.Z przykrością muszę stwierdzić, że chyba jednak bede wolała jechać kawałek dalej ,ale jednak do sprawdzonego sklepu,gdzie nigdy nie spotkałam się z brakiem asortymentu i z obojętnością obsługi.

Paulina_1244

09.03.2013

Naturia

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi