Opinie użytkownika (2)

Wybrałem się do...
Wybrałem się do placówki banku aby zrezygnować z jednego z produktów, które posiadałem w tym banku. W placówce było czysto i nie było zbyt dużo ludzi. Na obsługę czekałem około 3 minut. Pracowniczka banku zaprosiła mnie do stanowiska, przywitała i zaproponowała kawę. Wypytała w czym może mi pomóc i po otrzymaniu wyjaśnień zapytała dlaczego chcę zrezygnować z tego produktu.Po wysłuchaniu mojej odpowiedzi próbowała znaleźć inne rozwiązanie, które spowodowałoby większe zadowolenie z owego produktu. Jednakże po moim stanowczym stwierdzeniu, że rezygnuję, sprawnie przeprowadziła operację. Po zakończeniu pożegnała i życzyła miłego dnia.

Paweł_472

24.06.2009

Credit Agricole

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska 34

Nie zgadzam się (27)
Już przy wejściu...
Już przy wejściu obsługa z uśmiechem wita klientów. Na sali sprzedażowej kiedy nie mogłem znaleźć produktu, pracownica zaprowadziła mnie na miejsce gdzie był interesujący mnie przedmiot. Jedyną niedogodnością była dość długa kolejka do kasy, jednak po mojej prośbie kasjerka zadzwoniła po drugą osobę, która po minucie już siedziała na kasie. Przy kasowaniu kasjerka zaproponowała mi dodatkowy produkt. Po zapłaceniu życzyła mi miłego dnia i pożegnała. Ogólnie zakupy uważam za udane, w sklepie było czysto i schludnie a obsługa miła

Paweł_472

24.06.2009

POLOmarket

Placówka

Bydgoszcz, Tucholska 12

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi