Połączenie się z błękitną linią TP graniczy z cudem - wielopoziomowy IVR (automat, w któym wybieramy temat rozmowy) jest nielogiczny, tematy powtarzają się i nie ma możliwości cofnięcia się, przy pomyłce. Połączenie telefoniczne od jego nawiązania do momentu połaczenia z konsultantem trwało 8 minut - a itak Pani, do której się połączyłam nie potrafiła odpowiedzieć mi na pytanie. Jedyny plus jest taki, że nie każą sobie za to płacić.
Jestem częstym klientem sieci Biedronka, który kilka lat tamu nie przepadał za tymi sklepami. Jednak od jakiegoś czasu zmiany w Biedronce są zauważalne. Produkty są coraz lepszej jakości, stale zachowując niezbyt wysoką cenę. Nadal są pewne minusy - brak możliwości płacenia kartą, ale mimo wszystko uważam, że nowa kampania mówiąca o jakości w Biedronce jest całkowicie prawdziwa (co się rzadko zdarza).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.