Opinie użytkownika (2)

Połączenie się z...
Połączenie się z błękitną linią TP graniczy z cudem - wielopoziomowy IVR (automat, w któym wybieramy temat rozmowy) jest nielogiczny, tematy powtarzają się i nie ma możliwości cofnięcia się, przy pomyłce. Połączenie telefoniczne od jego nawiązania do momentu połaczenia z konsultantem trwało 8 minut - a itak Pani, do której się połączyłam nie potrafiła odpowiedzieć mi na pytanie. Jedyny plus jest taki, że nie każą sobie za to płacić.

Sara_32

16.02.2012
Nie zgadzam się (0)
Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem sieci Biedronka, który kilka lat tamu nie przepadał za tymi sklepami. Jednak od jakiegoś czasu zmiany w Biedronce są zauważalne. Produkty są coraz lepszej jakości, stale zachowując niezbyt wysoką cenę. Nadal są pewne minusy - brak możliwości płacenia kartą, ale mimo wszystko uważam, że nowa kampania mówiąca o jakości w Biedronce jest całkowicie prawdziwa (co się rzadko zdarza).

Sara_32

16.02.2012

Biedronka

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Konopnickiej 2a

Nie zgadzam się (0)