Opinie użytkownika (2)

Ze względu braku...
Ze względu braku internetu zadzwoniłem na ogólnopolską infolinię. Niestety, udało mi się to dopiero po kilkunastu minutach. Konsultant tłumaczył to przeciążeniem sieci i zbyt małą ilością pracowników. Na szczęście konsultant bezbłędnie i szybko znalazł przyczynę i znał się na obsłudze technicznej.rozmowa trwała około 4 minut.W trakcie rozmowy konsultant poinformował gdzie znajdują się numery seryjne modemu , a następnie zrestartował go. Przeprosił za długi czas oczekiwania.

Sebastian_28

07.01.2009

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Po zatankowaniu udałem...
Po zatankowaniu udałem się do stanowiska kasowego. Kasjer przywitał miłym słowem , zapytał się o fakturę i punkty BP. Po sprawnej obsłudze kasjer nie wykazał się aktywną sprzedażą, nie poinformował o trwającej promocji cenowej artykułów spożywczych.Łazienka była czysta, brak było podpisów kto jest odpowiedzialny za ich czystość. Podłoga na całej stacji była czysta w niedostatecznym stopniu. Autogaz był nieczynny- awaria prawidłowo oznakowana.Myjnia nie działała z powodu awarii.

Sebastian_28

07.01.2009

BP

Placówka

Olsztyn, WYSZYŃSKIEGO 3

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi