Opinie użytkownika (3)

Podczas jednych z...
Podczas jednych z zakupów wraz z dziewczyną skorzystaliśmy z promocji poleconej nam przez jedną z pracownic w tym sklepie na jeden z produktów. Jak się okazało później w domu, produkty były w zupełnie innym niż na opakowaniu pstrokatym kolorze, a adnotacja o tym była w języku angielskim i terminologii ewidentnie mającej wprowadzić klienta w błąd. Po powrocie paru minut po zakupie do sklepu i chęci zwrotu pieniędzy, zostaliśmy odesłani z kwitkiem. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.

Sebastian_501

27.05.2014

La Vantil

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zwykle pomocna...
Obsługa zwykle pomocna i kompetentna, poinformuje o zmianach rozkładów towarów na półkach, rolkarze szybko wypełniają swoje obowiązki. Obsługa przy punktach z towarem na wagę, dokładna, szybka i bezproblemowo znosi różne zachcianki klienta. Do plusów można także zaliczyć elektroniczne wyświetlacze cen produktów oraz atrakcyjne promocje. Minusem jest zdecydowanie ochrona, która każdego klienta z plecakiem traktuje jak potencjalnego złodzieja obklejając mu bagaż trudnymi do odklejenia plombami oraz kasjerzy, u których często zachodzi rotacja kadry i często kasowanie produktów idzie im mozolnie. Zdarzają im się wpadki typu policzenie innego warzywa lub pominięcie promocji. Problem jest także przy wymianie zwrotnych butelek, trzeba koniecznie posiadać paragon udowadniający, że butelki pochodzą z tego sklepu.

Sebastian_501

14.05.2013

E.Leclerc

Placówka

Gliwice, Tarnogórska 19

Nie zgadzam się (0)
Kasjerzy bardzo szybko...
Kasjerzy bardzo szybko naliczają produkty, nie zdarzają im się pomyłki, są uśmiechnięci i kontaktowi. Pracownicy na sklepie służą pomocą, są mili i życzliwi. Ochrona nie sprawia problemów, nawet gdy wchodzi się na teren sklepu z bagażem. To co przeszkadza to ciągły bałagan na sklepie wynikający z porozrzucanych wszędzie kartonów i zgrzewek, zdarza się że produkty nie są poustawiane w należytym porządku więc zawodzi kosmetyka. Sporym problemem jest też wyładowywanie towaru na półki w ciągu otwarcia sklepu przez co klientom przeszkadzają paleciaki i krzątający się po całym sklepie pracownicy. Największym minusem jest brak ręcznych koszyków, przez co klienci skazani są na noszenie produktów w rękach lub taszczenia ich w nieporęcznych wózkach przy mniejszych zakupach. Bolączka wszystkich sklepów Biedronka tak jak i tego jest brak lodówek dla napojów. Część minusów nadrabiana jest dzięki wysokiej jakości produktach i przystępnych cenach.

Sebastian_501

14.05.2013

Biedronka

Placówka

Biała Podlaska, Warszawska 34-38

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi