Opinie użytkownika (2)

Poszłam do banku...
Poszłam do banku wpłacic koleżance na konto obiecane pieniądze.Do kasy podeszłam z kartką na której widniał numer konta. Okazało sie,że numer nie wchodzi(tak to sie pani wyraziła). W takim arzie poprosiłam o chwilkę czasu żeby telefonicznie skontaktowac sie z koleżanka i potwierdzic numer. Ppani dysponent zaczeła kryzcec ze nie wolno w banku rozmawiac przez telefon i zebym wyszła na zewnątrz. Powiedziałam ze nie wyjde powniewaz po raz drugi 50 minut w kolejce nie bede stała.Zero kultury osobistej, obsługa -dawny PRL,klient traktowny taśmowo. Dziwie sie ze ktos korzysta z usług takiego banku

Tami

22.10.2009

PKO BP

Placówka

Chełm, Gen. G. Orlicz Dreszera 3

Nie zgadzam się (22)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
1)BRAK FACHOWOŚCI OBSŁUGI...
1)BRAK FACHOWOŚCI OBSŁUGI KLIENTA(TRAKTOWANIE KLIENTA PRZEDMIOTOWO-SZYBKO, BEZ ZBĘDNYCH TŁUMACZEŃ) 2)ZBYT DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA NA OBSŁUGĘ(SĄSIEDNIE STANOWISKO-POGAWĘDKI KOLEŻEŃSKIE) 3)NIE NAWIIĄZANO RELACJI Z KLIENTEM(BRAK MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, WIZYTÓWKI) 3)dORADCA OGRANICZYŁ SIĘ TYLKO DO PRZEDSTAWIENIE OFERTY JEDNEGO PRODUKTU(TEGO O KTÓRY PYTAŁAM).

Tami

22.10.2009

Credit Agricole

Placówka

Lublin, Narutowicza 61

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi