Moim zdaniem infolinia z YouTube to totalna porażka. Kiedy próbowałam uzyskać pomoc w sprawie zablokowanego filmu, czułam się, jakbym rozmawiała z botem, a nie z prawdziwym człowiekiem. Zero konkretów, tylko odsyłanie do tych samych artykułów pomocy, które wcześniej już czytałam. YouTube to ogromna platforma, ale jeśli chodzi o kontakt i wsparcie, to kompletnie nie ogarniają. Trochę słabo, bo przecież tyle ludzi tworzy tam content i liczy na jakiekolwiek wsparcie.
Opinia: Lubię chodzić do Żabki, bo jest tam praktycznie wszystko i zawsze coś tam znajdę, nawet jak idę "tylko po coś do picia". Dobrze, że jest otwarta praktycznie cały czas, więc jak czegoś mi zabraknie wieczorem, to nie muszę się stresować. Obsługa bywa różna, zależy od sklepu, ale najczęściej są bardzo mili i pomocni. Dodatkowo placówki są przeważnie dość czyste oraz nie ma kolejek do kasy
Opinia: Lubię chodzić do Żabki, bo mam ją dosłownie 3 minuty od domu i zawsze coś tam znajdę, nawet jak idę "tylko po coś do picia". Dobrze, że jest otwarta praktycznie cały czas, więc jak czegoś mi zabraknie wieczorem, to nie muszę się stresować. Obsługa bywa różna, zależy od sklepu, ale najczęściej są bardzo mili i pomocni. Dodatkowo placówki są przeważnie dość czyste oraz nie ma kolejek do kasy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.