Opinie użytkownika (9)

Telefon na infolinię...
Telefon na infolinię operatora Orange w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących podpisania umowy na usługę zamawianą w sklepie internetowym orange. Po dodzwonieniu się na infolinię automatyczna sekretarka poinformowała o zajętych liniach i możliwości czekania lub zezwolenia aby konsultant w późniejszym czasie oddzwonił. Po odczekaniu kilku minut zgłosił się konsultant. Przedstawił się, powiedział z jakiej jest firmy jednak tutaj zakończyła się fachowa obsługa konsultanta. Po zadaniu szczegółowych pytań dotyczących umowy oraz warunków jej podpisania i wymaganych dokumentów konsultant zaczął odpowiadać twierdząco na pytania po czym zmienił zdanie a po chwili postanowił się jeszcze dopytać osób trzecich każąc mi czekać. Po ponownym zgłoszeniu się konsultanta nadal nie uzyskałem konkretnych odpowiedzi na moje pytania. Osoba po drugiej stronie słuchawki była miła i starała się pomóc jednak poziom wiedzy o usługach jak również regulaminie był niski. Na koniec rozmowy usłyszałem podziękowania z rozmowę oraz po zakończeniu połączenia otrzymałem sms z danymi konsultanta oraz podziękowaniem za skorzystanie BOK.

Wojciech_118

01.07.2010

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Wizyta trwająca 10-15...
Wizyta trwająca 10-15 minut. Po wejściu do sklepu widać że obsługa bardzo dba o lokal. Mimo sporej liczby klientów podłoga pozostaje czysta a na półkach nie ma oznak kurzu. Przedmioty przeznaczone na sprzedaż są dobrze wyeksponowane, poukładane, posortowane z podziałem na poszczególne części wyposażenia domu. Ceny produktów są łatwo dostępne i czytelne. Personel nie jest natrętny, nie podchodzi do klientów zaraz po wejściu do sklepu z zapytaniem czy w czymś pomóc jednak po zadaniu pytania dotyczącego wybranego produktu jasno i rzeczowo odpowiada na interesujące nas pytanie. Przy kasie ład oraz porządek, Lada kasjerska czysta, nie znajdują się na niej żadne prywatne przedmioty pracowników. Obsługująca pani wita się, pyta czy za dopłatą zapakować towar oraz czy ewentualnie odkleić metkę z ceną jeśli przeznaczeniem zakupu jest prezent. Szybkość obsługi na przyzwoitym poziomie. Po odejściu od kasy personel żegna się i zaprasza ponownie.

Wojciech_118

15.04.2010

Home&You

Placówka

Warszawa, ul. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (28)
Wizyta w osiedlowej...
Wizyta w osiedlowej aptece po drodze z pracy. Pierwsze wrażenie po wejściu do apteki bardzo dobre. Dużo przestrzeni, bardzo czysto, świeżo, bardzo szeroki asortyment, częściowa samoobsługa. Artykuły higieniczne znajdujące się w części samoobsługowej bardzo dobrze rozmieszczone, równo poukładane, metki dopasowane do produktów, brak pustych miejsc. Przy kasach, których liczba wynosiła 3, stała jedna pani obsługiwana przez młodą farmaceutkę, na zapleczu były kolejne farmaceutki z których jedna po ujrzeniu mojej osoby natychmiast podeszła i zaprosiła mnie do kasy. Obsługa na wysokim poziomie, pani bardzo miła i uprzejma, ubrana w czysty fartuch. Stan lady bez zarzutu, ponadto przy każdej kasie były ustawione produkty z kategorii super ceny. Oczekiwanie na wybrany lek krótkie co sugeruje dobrą znajomość asortymentu przez personel. Po podliczeniu leków zapytano mnie o kartę stałego pacjenta która umożliwia zbieranie pkt lojalnościowych oraz każdorazowo daje rabat na leki. Mimo nazwy apteka nie jest tania jednak przy posiadaniu karty stałego klienta otrzymujemy każdorazowo rabat co na pewno koszt leków obniży, ponadto jakość obsługi oraz wygląd apteki jest na bardzo wysokim poziomie co bardzo pozytywnie wpłynęło na wrażenia z wizyty.

Wojciech_118

13.04.2010

Apteka Dobrych Cen

Placówka

Warszawa, J. Kochanowskiego

Nie zgadzam się (17)
Niedzielne tankowanie samochodu...
Niedzielne tankowanie samochodu na stacji paliw Lukoil. Na podjeździe tłoczno jednak po odczekaniu kilku minut udaje się podjechać pod dystrybutor. Podjazd czysty i zadbany, dystrybutory (poza jednym nieczynnym z powodu awarii) na pierwszy rzut oka również w należytym stanie, lecz pojemniki z myjkami do szyb niemalże puste a same myjki mocno wysłużone. Pistolet, którego używałem do tankowania był mocno wybrudzony oraz zalany paliwem, co spowodowało znaczne wybrudzenie rąk. Próby odnalezienia papierowych ręczników do wytarcia rąk skończyły się fiaskiem. W sklepie również tłoczno, pierwsza rzecz, na którą zwracam uwagę to toaleta gdzie mógłbym umyć ręce jednak na drzwiach wisi kartka, iż jest nieczynna. Ogólne wrażenie na widok sklepowych półek dobre, towar schludnie porozstawiany, metki dopasowane do produktów, brak pustych luk na regałach. Asortyment także bez zastrzeżeń. Obsługa przy kasie na przyzwoitym poziomie, lecz wita się/żegna tylko z niektórymi klientami. Tempo obsługi dobre jednak umieszczenie dwóch kas przy jednym stanowisku nie jest dobrym pomysłem i powodowało to pewien nieład oraz chaos przy większej liczbie klientów jaka miała miejsce. Ubiór personelu stacji jednolity, czysty z widocznymi plakietkami. Znajdujący się w ciągu lady kasjerskiej kącik Fast Food z niewiadomych przyczyn wyglądał jakby obsługa zapomniała o nim, na rolkach nie obracała się żadna parówka, więc na coś ciepłego do zjedzenia nie można było liczyć.

Wojciech_118

13.04.2010

Amic Energy

Placówka

Warszawa, Sokratesa

Nie zgadzam się (17)
Nowoczesna firma organizująca...
Nowoczesna firma organizująca przewozy osobowe na trasach krajowych oraz zagranicznych. Firma posiada bardzo czytelną stronę internetową. Witryna nie posiada żadnych błędów, nie zacina się, poruszanie się po niej nie sprawia żadnych problemów a znalezienie szukanych informacji jest łatwe. Na linie krajowe rezerwacja biletów odbywa się wyłącznie drogą telefoniczną. Pan odbierający telefon jest miły, na koniec rozmowy powtarza o której i z którego stanowiska następuje odjazd. Ewentualne zmiany rezerwacji przyjmowane są ze zrozumieniem i bez żadnych problemów. Przejazd odbywa się według ustalonego harmonogramu, brak jakichkolwiek spóźnień oraz zmian. Pojazdy są nowoczesne, zadbane, w środku jest czysto. Kierowca jest miły i uprzejmy oraz oferuje pomoc przy wkładaniu bagażu do komory bagażowej. Cała podróż odbywa się w miłej atmosferze, jeżeli jakiś pasażer sprawia problem bądź staje się konfliktowy kierowca szybko reaguje i sprawnie łagodzi całą sytuacje. Kierowca zawsze służy pomocą, nawet w nietypowych sprawach będących poza jego obowiązkami. Po zakończonej podróży kierowca pamięta by się pożegnać.

Wojciech_118

23.05.2009

Miś

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Poranna wizyta trwająca...
Poranna wizyta trwająca 15-20 minut. Po wejściu do sklepu bez trudu można znaleźć kosze na zakupy które znajdują się tuż za bramką i są stale uzupełniane przez pracowników. Na stoisku warzywno owocowym większość owoców i warzyw świeżo oraz ładnie wyglądających, schludnie poukładanych lecz zdarzają się także nieświeże. Foliowe reklamówki na warzywa są łatwo dostępne w każdym z podajników. Sklep posiada swoja własną mini piekarnie dlatego tez nabywane pieczywo, jest zawsze świeże. Dostępny jest szeroki asortyment produktów stale uzupełnianych przez pracowników, trudno dostrzec jakiekolwiek braki towarowe. Na regałach oraz paletach z napojami można dostrzec niewielki chaos lecz nie utrudnia to dokonywania zakupów. W kolejce do jedynej otwartej kasy oczekiwało kilkoro klientów jednak pani obsługująca klientów sprawnie radziła sobie z obsługą co skróciło czas oczekiwania. Pani przy kasie była ubrana w ciuchy z logo sklepu, brakowało jej uśmiechu na twarzy jednak była miła. Wygląd miejsca obsługi mógł wzbudzić wrażenie lekko zaniedbanego jednak nie było to rażące. Przy kasie istniała możliwość opłacenia rachunków co jest dodatkowym atutem tego sklepu.

Wojciech_118

23.05.2009

Tesco

Placówka

Warszawa, Toruńska 92

Nie zgadzam się (20)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie trwała około 15 minut z czego połowę spędziłem oczekując w kolejce do kasy przy której pracował starszy pan, dosyć widocznie zniechęcony pracą i wykonujący ją od niechcenia. Większość towaru w sklepie rozłożona w stylu biedronki czyli na paletach, opakowaniach zbiorczych co nie utrudnia zakupów. Pracownicy na bieżąco starają się usuwać puste opakowania, folie. Rzadko można zaobserwować braki towarów objawiające się dziurą na półce. Towar głównie producentów związanych z marką Biedronka co sprawia iż ceny są konkurencyjne, nie dostrzegłem ani jednego przeterminowanego produktu co świadczy o tym że obsługa dba o to aby takowy nie był dopuszczany do sprzedaży. W sklepie jest dosyć dużo towaru na stosunkowo małej powierzchni aczkolwiek nie panuje ciasnota, między regałami można w miarę swobodnie wymijać się z innymi klientami. Wygląd sklepu oraz czystość panująca wewnątrz bez zastrzeżeń.

Wojciech_118

21.05.2009

Biedronka

Placówka

Stargard Szczeciński, Broniewskiego

Nie zgadzam się (21)
Brak zastrzeżeń co...
Brak zastrzeżeń co do wyglądu sklepu, szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach. Żaden z pracowników nie zaoferował pomocy jednak było to w zupełności zbędne gdyż sposób rozmieszczenia pudełek danego modelu obuwia względem rozmiaru sprawiał iż znalezienie numeru odpowiedniego dla siebie było błyskawiczne. Obsługa przy kasie miła i przyjemna.

Wojciech_118

15.05.2009

Reebok

Placówka

Warszawa, pl. czerwca 1976

Nie zgadzam się (22)
Częste zakupy w...
Częste zakupy w tym sklepie pozwalają zaobserwować wiele powtarzających się sytuacji. Towar na regałach porozmieszczany widocznie, ceny już nie zawsze jednak sklep stara się to nadrobić poprzez zainstalowane ogólnodostępne skanery do cen. Notorycznie powtarzającym się minusem jest brak foliowych reklamówek na stoisku z warzywami i owocami (podajniki stoją na ogół puste albo jeden z kilku posiada jeszcze końcówkę rolki reklamówek co utrudnia zakupy zmuszając do poszukiwania czegoś do czego można zapakować owoce/warzywa). Kolejnym minusem są ciągłe kolejki liczące po 5-6 klientów i więcej, przy czym otwarta jest tylko jedna kasa. Ekspedientki są na ogół miłe, pytają się o posiadanie karty rodzinki. Często się zdarza że produkt nie jest rozpoznawany przez system co uniemożliwia dobicie produktu do rachunku. Minus dla biura za wprowadzanie do sprzedaży produktów których w rzeczywistości nie da się sprzedać.

Wojciech_118

11.05.2009

Carrefour Express

Placówka

Warszawa, Kochanowskiego 45/47

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi