Opinie użytkownika (3)

Piszę od ręki...
Piszę od ręki bo bo bardzo mnie wkurzyli swoim zachowaniem..,niestety piszę o firmie więc ogólnie to dotyczy wszystkich ,nawet tych którzy na to nie zasługuja:((. Wczoraj pojawiłem się w w/w firmie i zamówiłem interesującą mnie częśc. Obsługiwał mnie sympatyczny i grzeczny gostek - żadnych zastrzeżeń (po wejściu do sklepu drugie stanowisko po lewej),ale za to rzucił się w oczy inny typ siedzący przy pierwszym miejscu po tej samej stronie..;rozwalony na krześle gówniarz,chamski gbur ,bez przerwy rozmawiający przez tel. Takie sprawił wrażenie. I nie pomyliłem się co do swojej oceny bo dzisiaj miałem wątpliwą przyjemność zamienienia "paru" słów z tym typem.Przyjechałem po zamówioną część (ok) ,a pan ten siedział znowu rozwalony na kanapie- tym razem. Na moje pytanie że przyjechałem po część i czy z nim mogę porozmawiać odezwał się BO CO?!!,żadnych dzień dobry czy słucham. Procedura tam jest taka że najpierw się płaci a potem do magazynu po towar.Panie w kasie również nie znają słów proszę ,dziękuję.Bez słowa kasę wzięły ,wydały resztę i się odwróciły tyłkami. W przeciwieństwie do gości z magazynu którzy wiedzieli jak się odpowiada na słowa dziękuję, do widzenia. Zdaję sobie sprawę że sklep motoryzacyjny to nie wersal,ale podstawowych zasad dot.obsługi klienta należy przestrzegać..zwłaszcza gdy się o tego klienta zabiega. Przykro mi że ocena za za chowanie personelu jest krzywdząca dla wszystkich,ale niestety tych miłych jest w tej firmie chyba bardzo mało.

Zbyszek_3

09.07.2010

InterCars

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Po zatankowaniu auta...
Po zatankowaniu auta udałem sie do punktu obsługi klienta,żeby zapłacić kartą za paliwo.Na stacji tej są dwie kasy .Jedna była zajęta natomiast przy drugiej...no właśnie.Stało dwóch pracowników i robiło sobie parówki do jedzenia.Rozumiem że byli głodni ,nic bym nie mówił gdyby po prostu na chwile się odwrócili i któryś z nich by mnie załatwił. Tak się nie stało...,czekałem cierpliwie aż skończą robić sobie jedzenie,wówczas jeden z nich mnie obsłużył. Bez słowa ,dzień dobry,dziękuje a o przepraszam nawet nie wspomne. Generalnie stacja czysta ,zadbana i dosyć dobrze zaopatrzona. Co do jakości paliwa też nie mogę nic zarzucić..jedynie ta obsługa pozostawia wiele do życzenia. Jestem na to uczulony być może dlatego że sam byłem kiedyś pracownikiem prywatnej stacji paliw i taka obsługa klienta byłaby natychmiast ukarana wyrzuceniem z pracy.

Zbyszek_3

27.04.2010

LOTOS

Placówka

Chełm, Al. Przyjaźni 5

Nie zgadzam się (36)
Odwiedziłem nowo otwarty...
Odwiedziłem nowo otwarty market budowlany.Po szumnych zapowiedziach oczekiwałem że będzie przede wszystkim profesjonalnie,szybko i...tanio. Na wstępie powiem że nie było miejsca na zaparkowanie .Przy markecie w zasadzie brak miejsc parkingowych.Budynek spory ale nie powalił asortymentem - tzn.:różnorodnością wyboru.Sam podział tematyczno-towarowy ok. Jest możliwość obejrzenia,dotknięcia towaru.Ogólnie ceny umiarkowane-bez sensacji.Owszem jest parę cenowo atrakcyjnych towarów:np.:piece c.o.,glazura,kabiny prysznicowe,nieliczny asortyment art.hydraulicznych.I teraz to najważniejsze: obsługa. Z przykrościa stwierdzam że mało profesjonalna(uwaga dotyczy osób które mnie obsługiwały).Pan nie wiedział,że mają żarówki o które mi chodzi,nie chciało mu się nawet sprawdzić czy mają taki asortyment czy nie. Stwierdził że nie ma.Gdy ja pokazałem gdzie sa wzruszył ramionami.Kupowałem również żaróweczkę halogenową-jak się okazało wadliwa.Wymieniłem bez problemu na ....również wadliwą. I tak jeszcze raz.Brak jest możliwości sprawdzania kupowanych żarówek,,żeby nie fatygować klienta.Czwarty raz już nie pojadę,kupię w innym sklepie. Pani przy kasie miła, aczkolwiek nie wiedziała czym różnią się i jak wyglądają baterie r-6 i r-3.Wyszedł brak doświadczenia i wiedzy. To były moje pierwsze zakupy w tym markecie i na tym etapie tylko tyle mogę powiedzieć.

Zbyszek_3

02.12.2009

RCMB

Placówka

Chełm, Rampa Brzeska

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi