Opinie użytkownika (1)

W zeszłym roku...
W zeszłym roku zamawiałam fotoksiążkę i było wszystko ok, ale w tym roku jest tragedia! Do tego stopnia firma podniosła mi ciśnienie, że się tu zalogowałam żeby przelać swoja frustrację. Po pierwsze program nie działa, nie przesyła albumów, bo im serwer padł i tak jest od 4 miesięcy a może i dłużej kto to wie. Po drugie najłatwiejszym sposobem na zbycie klienta to wysłanie szablonowego maila. Za każdym razem rozmowa telefoniczna odbywa się z inną osobą, nikt nie jest za nic odpowiedzialny. Wręcz musiałam się prosić o zrealizowanie zamówienia, ale jak już człowiek poświęcił kilka godzin na zrobienie własnoręcznie projektu to nie może olać sprawy! Jak już wreszcie rzekomo wszystko się przesłało jak należy zapłaciłam za przesyłkę uwaga kurierską i czekam 13 dzień, aby wreszcie do mnie dotarła! Ponadto gdybym tam nie dzwoniła przez ostatnie 3 dni to pewnie bym sobie tak czekała w nieskończoność. Totalna olewka i niekompetencja ze strony pracowników! A szkoda, bo do albumów nie można się przyczepić, niewiele się różnią od cewy na przykład a są tańsze.

kaja_60

13.07.2016

Polimax

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi