Obsługa sklepu T-mobile w Morągu pozostawia wiele do życzenia, mimo życzliwego nastawienia do pracownika, zostałam potraktowana nie miło, obsługa obrażona na klienta, mimo że chciałam tylko zarejestrować numer. Mimo panującej pandemii obsługa bez maseczek, a w lokalu duża liczba osób, większa niż wskazana na kartce na drzwiach, obsługa nic z tym nie zrobiła.
Sklep na ul. Wróblewskiego, mimo dużego ruchu sklep był czysty i uporządkowany, obsługa pomocna, doprowadziła wskazówkami do produktu lub pokazała go idąc z klientem do półki, pieczywo świeże. Pani przy kasie samoobsługowej pomogła przy wprowadzaniu produktów do rachunku.
Miła i sprawna obsługa na medal. Polecam
Sklep Lidl był wysprzątany, półki wypełnione towarem, niczego nie brakowało. Jednym z mankamentów sklepu był brak maseczek u niektórych klientów i brak reakcji ze strony obsługi, a także kartony po warzywach rozrzucone na stanowisku z owocami i warzywami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.