Opinie użytkownika (9)

Non stop zmieniają...
Non stop zmieniają się najemcy, wchodzą nowi, ciągle zmiana ścian, lokali. Bardzo dużo stracił od początku istnienia po remoncie w 2006 roku. Widać gołym okiem że właścicielowi chodzi o kasę z wynajmu a nie o komfort zakupów. Kiedyś można było tam kupić wszystko, od igły, tasiemki po chemię a teraz ... duże sieciówki nie będę wymieniać nazw... Masakra

kl1212

20.12.2019

CH Rywal

Placówka

Biała Podlaska, Brzeska

Nie zgadzam się (0)
Pochodze z malej...
Pochodze z malej miejscowosci niedaleko Bialej Podlaskiej kiedy pierwszy raz robilem tam zakupy podeszla do mnie Pani i zapytala czego pozukuje. Odpowiedzialem ze szukam kolczykow ale takich nie z tradycyjnym zapieciem, dla zony do pracy, nie zadne dlugie, skromne i ladne. Pani wypytala mnie o wszystko kolor oczu, wlosow czy dlugie i podala mi kolczyki. Kiedy wrocilem do domu zona byla zachwycona, wybor Pani po udzieleniu moich odpowiedzi okazal sie w 100% trafny. W tym roku znowu tam wrocilem znowu kupowalem kolczyki zonie (jednego zgubila) i lancuszek z zawieszka dla syna na komunie. Ponownie zostalem mile zaskoczony i nie potraktowany jak stu kazdych ktorzy tam zagladaja a jak wlasnie ten jeden ze stu. Znowu strzal w 10. Swietna obsluga ktora widac ze wie czym sie zajmuje i potrafi dobrze wysluchac klienta. Polecam kazdemu-warto tam kupowac.

kl1212

18.12.2019

Red Rubin

Placówka

Warszawa, ul. Złota

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. jakość+cena =...
Rewelacyjnie. jakość+cena = zadowolony klient Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

kl1212

04.07.2017

mtu24.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa zespołu...
Rewelacyjnie. Obsługa zespołu konduktorskiego w pociągu jest bardzo dobra, informują o opóźnieniach, pomagają komunikować pociągi, miła uśmiechnięta i kompetentna kadra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

kl1212

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tego dnia kupowałem...
Tego dnia kupowałem w sklepie sypialnię,łóżko, szafę i dwie szafki nocne, będącą w ofercie promocyjnej. Wcześniejsza rozmowa z Panią Ewą uświadomiła mnie w przekonaniu że oferta jest dobra i mam kilka możliwości wyboru aby do tej sypialni skompletować sobie później potrzebne meble, komodę itp. Pani Ewa nie była nachalna, nie wmawiała mi że później to może być ciężko z doborem koloru itp. Dopełniłem formalności z zakupem na raty, zamówiona sypialnia została mi dostarczona do domu w paczkach. Kilka dni później zadzwoniono do mnie , że najprawdopodobniej u mnie została pozostawiona komoda z zestawu, której nie zakupiłem. Sprawdziłem to i faktycznie ilość pudełek była większa o dwa z elementami komody. W dniu dzisiejszym odwiozłem nie mój towar i w bardzo miły sposób mi podziękowano za uczciwość. Napiszę tylko że to przez wzgląd na miła i profesjonalną obsługę Pani Ewy musiałem odwieść tą komodę. Naprawdę obsługa 1 klasa. Polecam ten sklep każdemu.

kl1212

04.11.2011

Maronex

Placówka

Biała Podlaska, Kościuszki

Nie zgadzam się (8)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym poszedłem do mojego oddziału SKOK Unii Lubelskiej w celu załatwienia swoich spraw. Pomimo kontroli i jeszcze jednego klienta musiałem chwilkę zaczekać na "swoją kolej" ale po chwili przyszła Pani. W momencie kiedy rozmawialiśmy, z pomieszczenia zamkniętego, oddzielonego od sali obsługi oknami i drzwiami na salę obsługi przyszła jedna z Pań kontrolujących oddział, w średnim wieku, ciemne włosy ubrana jak na kontrolującą przystało z identyfikatorem. Sam pracuję w handlu ponad 10 lat i od początku wpajane mi było "PRZYWITANIE KLIENTA" słowami Dzień dobry. Pani jak gdyby nigdy nic spojrzała w moim kierunku oraz starszego Pana który także był na sali i .... nic. Brak kultury przełożonych nie przekłada się na szczęście do personelu tej placówki SKOK ale świadczy to o "wyższości i totalnym braku podstawowych zasad komunikacji z klientem, który pracuje na takie Panie". Po chwili przyszła druga kobieta, jasne włosy ok 35lat już nie koniecznie wyglądająca na osobę z kontroli sądząc po ubraniu, bez identyfikatora, jednakże widać było wcześniej że przeglądała segregatory w pom. zamkniętym i ... sytuacja się powtórzyła. Nic, kompletnie nic. Ani przywitania ani nawet lekkiego uśmiechu na twarzy. Wypadałoby może zorganizować dla tych Pań jakieś szkolenie z zasad savoir vivre. Jestem zdegustowany takimi ludźmi, żal że pracownicy punktu muszą nadrabiać za takich ludzi uśmiechem i zachowaniem. Mam tylko nadzieję że przekłada się to na warunki finansowe.

kl1212

03.11.2011

Kasa Unii Lubelskiej

Placówka

Biała Podlaska, Sidorska

Nie zgadzam się (9)
Wybrałem się na...
Wybrałem się na pocztę celem zakupu znaczka i wysłania listu poleconego.Ze względu na oznaczenie okienek ZNACZKI oraz dużą kolejkę do okienka 5 poszedłem do okienka numer 8gdzie , Pani która znajdowała się za okienkiem w momencie zapytania o znaczek do listu poleconego , kobieta "zabiła mnie wzrokiem" gdyż przeszkodziłęm Pani w przerzucaniu kartek przy czym okienko było wolne od klientów. Pani z wielkim oburzeniem oraz arogancją przekazała mi, że znaczki do litu poleconego mogę kupić w każdym okienku tylko ine u niej. Więc powiedziałem Pani, że skoro oznaczenie wskazuje o możliwości zakupienia znaczka także u niej to zostałem potraktowany w sposób karygodny, rozłożone ręce, powolny tok tłumaczenia Pani i towarzysząca mu ironia w głosie skierowały mnie do kolejki. Pani z okienka nr 5 obsługiwała normalnie.Sugeruję na poczcie w Białej Podlaskiej zmienić oznaczenie okienek albo ich aktualizację lub wymianę załogi na milszą bo taką załogą i taką obsługą bardzo chętnie sam będę przekonywał ludzi do korzystania z usług innych instytucji. Poczta pomimo wielu zmian nie zmieniła obsługi na "pokomunistyczną" gdzie to oni byli dla nas, czas to zminic że "my" jesteśmy dla nich

kl1212

26.11.2010

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sytuacji, w której zapomniałem tryb rozliczania się firmy. Zapomniałem jaki sposób rozliczania wybrałem czy kwartalny czy tez miesięczny. W związku z tym iż okienko dotyczące tej sprawy było zamknięte (nie było żadnej informacji o zastępstwie) poszedłem do okna nr.4. Pan, młodszy, najprawdobodobniej stażysta z miłą chęcią, chciał pomóc, lecz nie umiał określić do kogo mam podejść. Skierował mnie do kolegi, starszego stażem, pracownika US do okienka nr.3. Grubszy pan, blondyn z olewczym stosunkiem, rozmawiający przez telefon, nie przejął się petentem, dopiero po chwili zapytał o co chodzi. I nawet nie kończąc mojego pytania, stwierdził, że nikt za mnie tego pamiętać nie będzie. Wiem to doskonale, ale jestem tylko człowiekiem tak jak on. Bardzo niemiłe podejście, ciekawe czy Kierownik US wysyła pracowników na kurs obsługi klientów. Za nasze pieniądze są utrzymywani tacy pracownicy, jestem zszokowany. Nie dziewię się bo interesanci są przyjmowani do 14 a brakowało jeszcze 20 minut więc po co się przejmować takimi trudnymi pytaniami. lepiej jak zwykle odsyłać nas z okienka do okienka.

kl1212

25.06.2010
Nie zgadzam się (14)
W godzinach rannych,...
W godzinach rannych, zaraz po otwarciu punktu kasowego oddziału Banku SKOK im Unii Lubelskiej w Białej Podlaaskiej koniecznie musiałem zrobić przelew. Znajdując się w pobliżu tej instytucji wstąpiłem w celu wykonania zlecenia. Personel, dwie młode kobiety przywitały mnie uśmiechem po czym jedna udała się do kasy w celu wykonania czynności związanych z przelewem. fachowośc i szybkość obsługi sprawiła, że nie spędziłem tam dużo czasu. Kobieta uwinęła się w mgnieniu oka. Zwykle praca papierkowa "starszym paniom" w bankach zajmuje dużo czasu ale nie tutaj. Wychodząc, pani zaprosiła mnie ponownie, polecając otwarcie konta ROR, które umożliwiłoby mi ofertę banku Eskok w której są min.zawarte przelewy internetowe, wygodne, proste i do wykonania w domu jeżeli w zapędzonym trybie życia mogę nie zdążyć do banku. Miła, kompetentna obsługa,zadbany wygląd i ciepło sprawiło że na pewno będę tam zaglądał.

kl1212

18.06.2010

SKOK

Placówka

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi