Opinie użytkownika (3)

Wizyta w banku...
Wizyta w banku w celu zrobienia z jednego konta żony, jednego wspólnego konta, dlaczego tak? Ponieważ w bank ING jest zdecydowanie lepsza oferta co mnie już na starcie miło zaskoczyło. Kiedy weszliśmy do Banku było sporo ludzi, nie wszystkie okienka funkcjonowały, na szczęście są numerki i kolejności jest łatwo zachować, widać że miejsce było zadbane, odpowiednio przystosowane na przybycie klientów. Jedynym minusem było to że czas oczekiwania to 30 minut jednak przy takiej liczbie osób jaka była, było to przystępne. Podeszliśmy do Pani Agnieszki, wesoła uśmiechnięta, ubrana w standardowy strój banku, ciemne włosy, pani nosiła również okulary czarne takie ala panterka ramki. Przedstawiliśmy naszą prośbę pani, niestety nie było możliwość aby z konta żony zrobić 2 osobowe konto, ale pani doskonale sobie poradziła ponieważ zaproponowała bardzo szybko, możliwość osobnych kont z pełnym dostępem małżonka, przedstawiła ofertę, między innymi: logowanie w koncie internetowym widok dwóch kont (mój i małżonki), możliwość stworzenia kart dla małżonka, upoważnienie małżonka do dysponowania środkami na koncie, darmowe przelewy między kontami, konta 2 ale mniej więcej o coś takiego chodziło. Pani prosto i szybko przedstawiły zasady ofert konta Direct, wydrukowała niezbędne dokumenty (upoważnienia, umowa it) udostępniła promocję wyboru karty ze wzorem dla młodych. Po około 40min w pełni usatysfakcjonowani wyszliśmy z banku, z podziwem dla pani. Jednak w poniedziałek pani zadzwoniła z wielkimi przeprosinami że dała nam zły dokument i czy można go im zwrócić, oczywiście się zgodziłem, fakt było to uciążliwe ale pani prezentowała wysoki poziom kultury i zainteresowania klientem, więc za dwa dni wróciłem do Banku, kolejka nie była mała, jednak pani gdy się tylko zorientowała że jestem w Banku i chce oddać dokument, przeprosiła na chwilkę klientów i podeszła do mnie, z uśmiechem się witając i przepraszając za swój błąd.

l7uki

25.10.2012

ING Bank Śląski

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 28

Nie zgadzam się (0)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko ocenił Pan poziom obsługi klienta i przekazał pozytywną opinię na temat ING Banku. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pan opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za polecenie.
Wspólnie z żono...
Wspólnie z żono poszukujemy już od dłuższego czasu czerwonych szpilek (dla niej). Ostatnio postanowiliśmy udać się do Altero, sklep zadbany, przestronny. Czuliśmy się w nim dobrze, wybór butów nie tylko szpilek był spory, cenny w porównaniu z innymi sklepami są dobre, nawet bardzo dobre. Przywitała nas pani, długie ciemne włosy, średni wiek szczupła. Zapytała czego poszukujemy, szybko znalazła rozmiar czerwonej szpilki która nas zainteresowała, wskazała miejsce stópek, a nawet podała. Żona była z butów zadowolona, podobały jej się, jednak mimo to po 3 dniach postanowiła je zwrócić ponieważ spodobały jej się inne bardziej. Pani w średnim wieku, blondynka, ubrana w biały sweter i dżinsy stała przy kasie, przywitała nas z uśmiechem i bez zbędnych formalności wydała gotówkę. Zdziwił mnie jedynie fakt że nie zapytała czy chcemy wymienić na inną parę tylko od razu przyjęła.

l7uki

08.10.2012

Altero

Placówka

Gliwice, Łabęcka 26

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja w sklepie...
Obserwacja w sklepie Deichmann Gliwice CH Arena. Wspólnie z żoną poszukiwaliśmy dla niej odpowiednik szpilek, postanowiliśmy wejść do sklepu Deichmann. Już od progu jedna z pani powitała nas słowami "Dzień dobry" co mnie miło zaskoczyło ponieważ pani wykonywała jakąś pracy przy kartonach nieopodal kasy, odrywała wzrok i witał klientów którzy wchodzili do salonu. Pani była szczupła, średniego wzrostu, kolor włosów to ciemny brąz. Salon zadbany, panował w nim ład i porządek dlatego też czuliśmy się w nim dobrze. Choć ze znalezieniem niektórych modeli był problem (np. Jeden model w dwóch miejscach na salonie). Wybór poszukiwanego obuwia był spory, mimo że nic nie wybraliśmy, kilka par budów żona przymierzyła. Na salonie widziałem dwie pracownice (z czego jedna wymieniona wyżej) druga z nich mimo że koło niej oglądaliśmy obuwie, a potem przymierzaliśmy, nie zwróciła na nas kompletnie uwagi, pani była ponad średnią wieku, krótko ścięte blond włosy. Po kilku minutach wyszliśmy ze sklepu. Ogólnie wrażenia nie były złe.

l7uki

24.09.2012

DEICHMANN

Placówka

Gliwice, Jana Nowaka Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi