Sieć oceniłem pod kątem organizacji pracy sklepów sieci. Zdecydowanie jest za mało pracowników na zmianie, przez co nie wyrabiają się ze wszystkimi obowiązkami. Skutkiem tego jest ogólny chaos i bałagan w ciągach komunikacyjnych sklepów, a także w fazie płatności, najgorzej przy kasie samoobsługowej (gdy się zablokuje), ponieważ w większości przypadków nie ma oddelegowanego asystenta, nim jest tak naprawdę kasjer z kasy 1, który musi odejść od stanowiska, by rozwiązać problemy automatów. W części sklepów pojawiły się już cenówki elektroniczne, co z pewnością ma pozytywny wpływ, ponieważ Sieć miała ogromny problem z nieprawidłowymi cenami pomiędzy półką, a kasą. Także aplikacja Biedronki wpłynęła pozytywnie na wizerunek sieci poprzez spersonalizowane promocje (w tym Shakeomat - każdy uczestnik ma inną promocję danego dnia). Ocena jest niska ze względu na powyższe, na sklepach brakuje z pewnością średnio 2 pracowników więcej.
Stacje sieci Orlen to z pewnością pierwszy wybór kierowców udających się w trasę, ale i nie tylko. Na większości stacji sieci znajduje się bogata oferta gastronomiczna, skladająca się także z kanapek czy burgerów, składanych na miejscu przez pracowników Stacji. Na większości stacji obsługa jest miła i profesjonalna, sumiennie wykonują swoje obowiązki. Na czystość całego obiektu również nie ma na co narzekać, choć zdarzają się pojedyncze przypadki nieuprzątniętych stolików w kąciku Stop Cafe, czy brudnych toalet, aczkolwiek to są jednostkowe przypadki. Brakuje z pewnością pracowników podjazdowych/Mobilnych Kasjerów, którzy byli ikoną większych stacji sieci, co pozwoliłoby na sprawniejszą obsługę oraz zniwelowanie przypadków "blokowania" kolejek do dystrybutorów, ponieważ klienci czekają za np. Hot-Dogiem. Ocena 4,5 z pewnością zasłużona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.