Opinie użytkownika (4)

Placówka mBanku, do...
Placówka mBanku, do której udałam się w celu podpisania umowy jest miejscem, które zachęca klienta. W środku pani, która wita, pyta o jaką sprawę chodzi - bardzo uprzejma, jak najbardziej na plus. Do doradcy poproszona zostałam po 3 lub 4 minutach oczekiwania, zaproponowano mi coś do picia. Pani obsługująca mnie była uprzejma i załatwiała wszystko sprawnie, wytłumaczyła mi warunki obowiązujące przy wybraniu poszczególnych kont i doradziła najbardziej jej zdaniem odpowiednią opcję - niestety tu odezwała się typowa w tej branży chęć wepchnięcia klientowi czegoś droższego, mimo że prosi o opcję tańszą. Niestety przy składaniu wniosku o konto przez stronę mbank.pl formularz nie daje możliwości wybrania sobie konta, jakie chcemy założyć. Poprzez przejście do formularza z zakładki eKonto mobilne złożyłam wniosek o, jak okazało się już w placówce, zwykłe konto. Duży minus, po raz kolejny sytuacja usiłowanie "wciśnięcia" klientowi czegoś droższego (pewnie mało kto wyłapałby tę niewielką różnicę przy podpisywaniu umowy z kurierem, a taka opcja na stronie jak najbardziej istnieje). Pani obsługująca mnie usiłowała wmówić mi, że to mój błąd, po prośbie skontaktowania się z kimś odpowiedzialnym za stronę i jej funkcjonowanie zniknęła gdzieś na moment. Kiedy wróciła, powiedziała, że nie wie, jak to możliwe. Anulowanie wniosku i złożenie nowego - już poprawnego - poszło sprawnie, pani przez cały czas była uprzejma, odprowadziła mnie i pożegnała. Mimo wszystko mam co do tej instytucji mieszane uczucia, nie wiem, czy zapowiada to miłą współpracę czy kolejne kłopoty.

paulinaforyś

25.02.2015

mBank

Placówka

Bielsko-Biała, 11 Listopada 11

Nie zgadzam się (0)
22.05.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. W mBanku szczególną uwagę zwracamy na perfekcyjną obsługę naszych klientów. Cały czas doskonalimy nasze umiejętności w zakresie obsługi klientów na najwyższym poziomie, a także dbamy, aby nasza oferta produktowa była dla klientów atrakcyjna. Z największą uwagą wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i tak również potraktujemy Pani opinię na temat funkcjonowania internetowego wniosku o założenie rachunku w mBanku. Cieszę się, że doceniła Pani jakość obsługi w naszej placówce. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza dalsza współpraca układała się wzorowo i aby była Pani zadowolona z naszych usług. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych(http://www.mbank.pl/bankomaty_i_placówki) lub poprzez mlinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Rafał Chyra, mBank
Kawiarnia/pub PigalCafe proponuje...
Kawiarnia/pub PigalCafe proponuje szeroki wybór piw lanych (aż 11 kranów) i butelkowych o doskonałej jakości w przystępnych cenach. Jest to jeden z niewielu lokali w Bielsku, gdzie można dostać ciekawe, niestandardowe alkohole. Wystrój lokalu bardzo przyjemny, obsługa miła, wszędzie jest czysto. W PigalCafe dostać można także bardzo dobre kawy i whisky.

paulinaforyś

24.02.2015

PigalCafe

Placówka

Bielsko-Biała, Przechód 43

Nie zgadzam się (0)
Wybór produktów szeroki,...
Wybór produktów szeroki, aczkolwiek często brakuje tych, które reklamowane są jako nowość bądź promocja - docierają do sklepu po terminie podanym w reklamie. Ceny niekiedy źle oznaczone, zwłaszcza przy promocjach, w chłodniach permanentny brak produktów opisanych na etykietkach (np. wypisane 2 rodzaje pizzy/innego dania gotowego, a od około 3 miesięcy na półce znaleźć można wyłącznie jeden). Czasami brak etykiet dotyczących produktów znajdujących się w koszach w centralnej części sklepu. Często zauważyć można zanieczyszczoną podłogę, brak reklamówek/torebek na pieczywo (jego z kolei niewielki wybór w stosunku do innych Biedronek, często mało świeże). Ponadto obsługa zazwyczaj niemiła, nie potrafi udzielić informacji o produktach, nie wita wchodzącego klienta. Ochroniarz zazwyczaj rozmawia z pracownicą siedzącą przy kasie lub znajdującą się na hali sklepu. Kolejki do kasy notorycznie duże, przeważnie otwarta jedna kasa, nawet jeżeli stoi przy niej 10 (lub więcej) osób.

paulinaforyś

24.02.2015

Biedronka

Placówka

Sejny, 1 Maja 6

Nie zgadzam się (0)
Restauracja Adona serwuje...
Restauracja Adona serwuje dania kuchni chińskiej o dobrej jakości, posiada szeroką kartę, która daje możliwość wyboru wielu dań z każdego rodzaju mięsa, owoców morza, także dań wegetariańskich. Produkty używane do tworzenia posiłków są dobrej jakości, dania podawane są estetycznie, czas oczekiwania nie jest zbyt długi, a ceny na rozsądnym poziomie. Jedyne minusy to niezbyt miła obsługa, która nie zawsze przychodzi zaraz po pojawieniu się klienta, podawanie tylko jednej lub dwóch kart na pełny stolik i zaniedbane wnętrze - widoczny jest kurz osiadły na dekoracjach, lampionach, roślinach.

paulinaforyś

24.02.2015

Adona

Placówka

Bielsko-Biała, Plac Wojska Polskiego 12

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi