Opinie użytkownika (4)

Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem dyskontu Biedronka. Market Biedronka mieszczący się w Policach przy ul. Wróblewskiego jest moim ulubionym. Mieszkam w pobliżu i robię tam zakupy nawet do kilku razy w tygodniu. Na przestrzeni ostatnich lat, obserwuję jak zmienia się wnętrze marketu, asortyment oraz zachowanie personelu. Zmiana jest zdecydowanie na lepsze. Niegdyś można było doszukać się wielu mankamentów w funkcjonowaniu tego oddziału Biedronki. Począwszy od braku czystości w sklepie, poprzez brak towarów na pułkach, a kończąc (niestety) na nie miłej i nie zawsze do końca wykwalifikowanej obsłudze. Dzisiaj wyżej opisane problemy to relikt przeszłości. Obecnie Biedronka to zupełnie nowa, zdecydowanie lepsza jakość. Gdy robię tam zakupy, zawsze jestem witany i żegnany zwrotami grzecznościowymi z uprzejmością i serdecznością. Personel obsługujący sklep jest pomocny, pyta „ w czym można pomóc? ”. Towar leży na półkach i praktycznie nigdy go nie brakuje. Kartony po żywności nie walają się po podłodze ( co kiedyś było nagminne). Również estetyka i wnętrze sklepu uległo diametralnej poprawie. Niestety sporym problemem Biedronki, który do tej pory nie został rozwiązany jest brak możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych ( co w dzisiejszej dobie kart kredytowych jest dosyć uciążliwe). Dużym atutem Biedronki są przystępne ceny i szeroki asortyment produktów. Moja ogólna ocena jak najbardziej In plus.

Łukasz_1079

08.06.2010

Biedronka

Placówka

Lesznowola, Słoneczna 314A

Nie zgadzam się (29)
Charakter mojej pracy...
Charakter mojej pracy zmusza mnie do częstych podróży samochodem. Często tankuje na stacjach paliw. Najczęściej w koncernie PKN Orlen. Stacja benzynowa Orlen znajdująca się na ul. Piłsudskiego w Policach jest moją ulubioną stacją paliw. Gdy podjechałem do dystrybutora z benzyną zauważyłem pracownika obsługującego inne auta w strefie LPG . Pracownik widząc mnie skinął głową dając do zrozumienia, że jak skończy swoją czynność przyjdzie do mnie (co nie było dla mnie większym zaskoczeniem ponieważ personel obsługujący dystrybutory na tej stacji zawsze z uśmiechem i nie nachalnie pyta czy pomóc w zatankowaniu auta.). Kiedy pracownik podszedł do mnie, grzecznie się przywitał i zapytał ile litrów benzyny ma zatankować . W trakcie tankowania nawiązała się sympatyczna dyskusja. Następnie udając się w stronę sklepu by zapłacić, obserwowałem czystość przed wejściem, przy dystrybutorach oraz szyby i drzwi wejściowe. Nie zauważyłem żadnych nie czystości czy śmieci. W środku również było schludnie. Gdy podszedłem do kasy w celu uregulowania rachunku pracownik przywitał mnie słowami „dzień dobry” i zapytał z którego dystrybutora tankowałem paliwo. Podczas płacenia kasjer polecał produkty promocyjne, nie zmuszając jednocześnie do ich zakupu. Kasjer zapytał również czy wystawić fakturę, oraz czy zbieram punkty lojalnościowe. Na pożegnanie życzył mi miłego dnia i zaprosił ponownie. Wizyta przebiegła szybko, sprawnie i przyjemnie. Jakość obsługi na tej stacji jest na wysokim standardzie, więc mogę polecić ją z czystym sumieniem.

Łukasz_1079

02.06.2010

ORLEN

Placówka

Police, Piłsudskiego 58

Nie zgadzam się (22)
Pracownicy sklepu Kazar...
Pracownicy sklepu Kazar ubrani są w firmowe bardzo eleganckie garnitury co na samym początku robi pozytywne wrażenie. W sklepie jest czysto, a towar poukładany jest na półkach przejrzyście według kolekcji.Ciekawe zaprojektowane wnętrze i wystawy przyciągają wzrok klienta. Kulturalne przywitanie i pożegnanie klienta oraz fachowa pomoc w trakcie dokonywania transakcji. Kadra wyszkolona o bardzo wysokich kwalifikacjach.Indywidualne podejście do każdego klienta. Pracownicy proponują towary znajdujące się aktualnie w promocji. Najważniejsze jednak jest to,że sklep Kazar to najwyższej jakości obuwie damskie oraz męskie, projektowane przez znakomitych włoskich stylistów oraz doskonałe wyroby galanterii skórzanej. Polecam!!!

Łukasz_1079

28.04.2010

Kazar

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (18)
Dwa lata temu...
Dwa lata temu przytrafiła mi się poważna kontuzja kolana. Przeszedłem poważną i długą rehabilitację. Po zakończeniu leczenia udałem się do PZU aby złożyć wniosek o odszkodowanie. Składanie wniosku ku mojemu najśmielszemu zaskoczeniu przebiegło szybko, rzeczowo ,a co najważniejsze bardzo kulturalnie. Po zaledwie kilku dniach otrzymałem informację o dacie i miejscu komisji lekarskiej. Na Komisji zostałem zbadany przez trzech lekarzy, którzy byli bardzo mili i o przyjaźnie nastawieni. Pamiętam,że jeden z lekarzy miał na imię Dariusz. Po tygodniu otrzymałem decyzje o przyznaniu 8 % uszczerbku na zdrowiu, a pieniądze pojawiły się na moim koncie w ciągu dwóch tyg od otrzymania decyzji. Reasumując to stwierdzam,że cała procedura przebiegła bardzo sprawnie i bezproblemowo.Muszę szczerze przyznać,że moje negatywne nastawienie to tego typu instytucji uległo całkowitej zmianie na lepsze.

Łukasz_1079

27.04.2010

PZU

Placówka

Szczecin, Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 42

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi