Opinie użytkownika (4)

Moja ocena dotyczy...
Moja ocena dotyczy procesu zamawiania nagród w programie oraz sposobu ich dostarczania.Ostatnio miałem okazję po dłuższej przerwie zamówić nagrodę w tym programie lojalnościowym. Zwiększyła się liczba możliwych do wyboru nagród co jest plusem ale sposób zamawiania bez zmian. Dostajemy informację że zgłoszenie zostało przyjęte i zostanie zrealizowane w przeciągu 10 dni. I tutaj kolejne zaskoczenie na plus dostajemy sms-a z informacją że nagroda została wysłana oraz numer listu przewozowego. Problem w tym że w wiadomości nie ma informacji o tym jaka firma dostarcza przesyłkę co czyni numer listu przewozowego bezużytecznym i nadal trzeba wyczekiwać na kuriera. Obecna firma kurierska przynajmniej dzwoni z informacją że jest paczka do dostarczenia.

ASAD

14.07.2013

PAYBACK

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wczorajsza wizyta w...
Wczorajsza wizyta w tym hipermarkecie bardzo pozytywnie minie zaskoczyła. Podłoga czysta, aktualne gazetki promocyjne, dużo otwartych kas. Jedynymi mankamentami może być zbyt mała liczba personelu, gdyby się chciało o coś zapytać. Ogólne wrażenie jednak bardzo dobre. Na półkach nie brakuje towarów, w dziale świeżych owoców i warzyw nie ma odpadków i śmieci.

ASAD

12.05.2012

Tesco

Placówka

Warszawa, Stalowa 60/64

Nie zgadzam się (0)
Wpis dotyczy kontaktu...
Wpis dotyczy kontaktu z firmą ubezpieczeniową w celu uzyskania odszkodowania z polisy Autocasco. Usłudze assistance dołączonej do polisy nie można nić zarzucić. Jednakże w przypadku już konkretnego załatwiania formalności związanych z odszkodowaniem to niestety rozczrowuje, przynajmniej mnie, i to bardzo. Po pierwsze czas oczekiwania tak na oględziny rzeczoznawcy jak i na jakąkolwiek informację od likiwidatora był niezmiernie długi. Po drugie zaniżenie wartości auta, w stosunku do wyceny przez agenta sprzedającego ubezpiecznie o ok. 20%. Po trzecie informację o ostatecznym załatwieniu sprawy uzyskałem dopiero po kontakcie do kierownika placówki zajmującej się szkodą. Nie polecam.

ASAD

03.06.2011

Wiener (dawniej Gothaer)

Placówka

Warszawa, Młynarska

Nie zgadzam się (3)
Wymiana szyby umówiona...
Wymiana szyby umówiona na 13.04. Auto zostawione po czym okazało się że nie ma części na wymianę (trzeba było ją samemu zamówić o czym obsługa nie poinformowała!!!) obsuwa w naprawie jednak tylko jeden dzień a i rabat był:). Terminy bliskie szybka naprawa, gdyby tylko nie zaczęło się od nieprzyjemnego "zgrzytu" można by być całkowicie zadowolonym

ASAD

16.04.2011

Sinclan-Bis

Placówka

Warszawa, Grochowska 45f

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi