Opinie użytkownika (18)

Zanim wysiadłąm z...
Zanim wysiadłąm z samochodu, pojawił się bardzo miły i uśmiechnięty Pan z obsługi i zapytał czy może zatankować mój samochód. Przy okazji wymienilismy kilka zdań, co bardzo poprawiło mi nastrój na cały dzień. Zdecydowanie polecam tankowanie na tej stacji :)

Agnieszka_3398

23.02.2021

ORLEN

Placówka

Świętochłowice, Wojska Polskiego 17

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

11.02.2014

KFC

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska 3 piętro

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

11.02.2014

KFC

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

11.02.2014

Castorama

Placówka

Oświęcim, Zatorska

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

11.02.2014

Aldi

Placówka

Oświęcim, Zaborska 26

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

28.01.2014

AWITEKS

Placówka

Kraków, Mogilska

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

28.01.2014

Bar Mleczny Smakosz

Placówka

Kraków, ul. Mogilska 58

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

28.01.2014

Siesta

Placówka

Kraków, Aleja Powstania Warszawskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

06.01.2014

ORLEN

Placówka

Zator, Wadowicka 61a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

02.11.2013

ORLEN

Placówka

Zator, Wadowicka 61a

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

22.10.2013

Avitex

Placówka

Kraków, Krowodrza Górka

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3398

22.10.2013

AWITEKS

Placówka

Kraków, Kuźnicy Kołłątajowskiej

Nie zgadzam się (0)
Pojechałam odebrać prezent...
Pojechałam odebrać prezent z katalogu. Po wejściu do sklepu moją uwagę przykuło dwóch mężczyzn robiących porządek na półkach przed kasami. Wyglądało to trochę jak inwentaryzacja, i przy okazji mycie półek. Nie mieli oni na sobie ubrań firmowych jak pozostali pracownicy stacji. Podeszłam do kasy przy bistro, bo tam zaprosiła mnie pracownica. Powiedziałam, że chciałam odebrać prezent za punkty - kubek termiczny. Pracownica dłuższą chwilę szukała kubka. Kiedy już go znalazła, pokazała mi go abym mogła go obejrzeć/ sprawdzić. Następnie poprosiła o kartę Payback i odbiła odpowiednią ilość punktów z karty. Razem z kubkiem dostałam potwierdzenie wydania prezentu.

Agnieszka_3398

01.02.2013

BP

Placówka

Oświęcim, Legionów 2

Nie zgadzam się (0)
Moje wrażenia po...
Moje wrażenia po wizycie na stacji są bardzo pozytywne. Kilka dystrybutorów, dzięki czemu nie tworzą się do nich kolejki. Przy każdym dystrybutorze dostępne papierowe ręczniki oraz foliowe rękawiczki. Wewnątrz sklepu miła i szybka obsługa, nawet przy małym ruchu czynne były dwie kasy. Ponadto restauracja, sklep motoryzacyjny i spory parking. Świetne miejsce na dłuższą przerwę w podróży.

Agnieszka_3398

01.02.2013

ORLEN

Placówka

Zator, Wadowicka 61a

Nie zgadzam się (0)
Otwarte dwie kasy,...
Otwarte dwie kasy, do obu kolejka. Stanęłam w jednej z nich (jako czwarta) i czekałam na swoją kolej. Jeden z klientów stojących przede mną rozmyślił się i chciał wycofać część zakupów (cena towaru okazała się wyższa niż sądził). W tym celu kasjerka zawołała koleżankę, która ma kluczyk niezbędny do wykonania czynności wycofania zakupów. Po dłuższej chwili oczekiwania, pojawiła się pani z kluczykiem. Kasjerka nie wiedziała jak wycofać produkty, więc pani z kluczykiem udzieliła jej wskazówek. Niestety wskazówki okazały się niewystarczające, bo pomimo 3 prób nie udało się kasjerce wycofać produktów. Koniec końców panie anulowały cały rachunek i kasjerka ponownie kasowała wszystkie zakupy klienta. Cała ta operacja trwała kilka minut i spowodowała moje zniecierpliwienie. W tym czasie kolejka do kasy wydłużyła się do 10 osób, jednak nie otwarto dodatkowej kasy.

Agnieszka_3398

28.01.2013

Biedronka

Placówka

Ciechanów, Niechodzka 5

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu z kolegą, aby doradzić mu w wyborze odzieży narciarskiej. Przy okazji chciałam wybrać gogle dla siebie. Dość długo przymierzałam różne modele, aby wybrać odpowiednie. Pora była już dość późna, niedługo przed zamknięciem. Z megafonu było słychać prośbę o kończenie zakupów, ja jednak wciąż nie mogłam się zdecydować, które gogle wybrać. W efekcie do kasy dotarłam na 3 minuty przed zamknięciem sklepu. Mimo to kasjerka nie pokazała zniecierpliwienia, była bardzo uprzejma. Zapytała czy mam kartę stałego klienta, na co odpowiedziałam że kiedyś miałam ale gdzieś mi się zawieruszyła. Wtedy zapytała o moje imię, nazwisko i kod pocztowy, a następnie szukała w systemie mojej karty. Niestety bez powodzenia, ale i tak doceniam fakt chęci pomocy.

Agnieszka_3398

24.01.2013

DECATHLON

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (1)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu, ponieważ chciałam zwrócić bluzkę kupioną kilka dni wcześniej. Pracownik sklepu był bardzo uprzejmy i bez problemu przyjął zwrot. Nie pytał o powód zwrotu. Zapytał jedynie czy będę potrzebowała paragon (było na nim kilka pozycji) czy może go zatrzymać. Zwrot wartości bluzki otrzymałam w postaci karty upominkowej (ważnej rok), ponieważ tak to jest praktykowane w tej sieci sklepów.

Agnieszka_3398

24.01.2013

Cropp

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (0)
Skuszona produktami z...
Skuszona produktami z wystawy odwiedziłam sklep w czasie przerwy w pracy. Jako, że nie miałam wiele czasu, chciałam jedynie zorientować się w dostępnych rozmiarach i ewentualnie odwiedzić sklep w dniu wolnym. Po wejściu do sklepu zostałam miło przywitana i pracownica sklepu zaproponowała mi pomoc. Kiedy wybrałam bieliznę - zaproponowała, abym ją przymierzyła. Kiedy odpowiedziałam, że nie mam teraz czasu bo wyszłam tylko na chwilę z pracy - sama zaproponowała odłożenie wybranej przeze mnie bielizny do dnia następnego. Kiedy nazajutrz odwiedziłam sklep, bielizna faktycznie na mnie czekała.

Agnieszka_3398

24.01.2013

Body fashion

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi