Opinie użytkownika (5)

Uwzględniając lokalne warunki...
Uwzględniając lokalne warunki sklep posiada dobrą lokalizację. Atutem sklepu jest również posiadanie własnego parkingu. Parking ten nie należy do największych,aczkolwiek w ciągu tygodnia w godzinach rannych i popołudniowych nie ma problemu z zaparkowaniem. Sytuacje, które mają miejsce na parkingu nie wymagają komentarza gdyż są niezależne od kierownictwa i pracowników sklepu. Jedynym utrudnieniem są wysokie krawężniki i nierówna kostka brukowa, która utrudnia doprowadzenie wózka z zakupami do auta. Problem z miejscami parkingowymi pojawia się w momencie gdy do marketu przyjedzie tir z towarem, który skutecznie odgradza jedną część parkingu, czyniąc ją nieprzejezdną. Jeżeli ktoś zostawił w tym miejscu auto, musi poczekać na zakończenie wyładunku towaru, bądź też liczyć na uprzejmość kierowcy. Sklep posiada dostateczną ilość wózków, których brakuje jedynie w przypadkach wzmożonego ruchu np. przedświątecznego. Znacznym utrudnieniem dla klientów pragnących zrobić mniejsze zakupy jest brak koszyków wewnątrz sklepu. Koszyki zostały wycofane niedawno, a ich brak zmusza klientów do noszenia zakupów w psutych kartonach, które uda im się znaleźć na terenie sklepu. Ceny w markecie są konkurencyjne i dotyczą zarówno produktów firmowanych znakiem "Biedronka" jak i tych pozostałych marek. Asortyment sklepu jest bogaty i każdy znajdzie w nim coś interesującego w korzystnej dla siebie cenie. Liczne akcje promocyjne zachęcają klientów do ponownych odwiedzin sklepu. Produkty poza sporadycznymi przypadkami są poukładane i nie ma problemu z odnalezieniem ich ceny. W razie wątpliwości do dyspozycji klientów pozostają elektroniczne czytniki, które znajdują się w stałym miejscu, więc nie ma problemu z ich odnalezieniem. W markecie tym panuje porządek, bałagan wkrada się jedynie na koszyki w których znajdują się artykuły przemysłowe z cotygodniowych promocji. Podczas wzmożonego ruchu ciężko jest poruszać się miedzy półkami i spokojnie wybierać interesujące produkty, jednak porównując omawianą "Biedronkę" do innych sklepów tej sieci, miejsca jest o wiele więcej niż w innych marketach tej sieci. Pracownicy chętnie udzielają odpowiedzi na zadane pytania i bardzo szybko reagują na tworzące się kolejki, otwierając kolejne kasy. Wszyscy pracownicy ubrani są w firmowe ubrania sieci, a ich wygląd jest schludny i zadbany. Kasjerzy szybko kasują towar i nigdy nie zapominają o ogólnie przyjętych standardach obsługi klienta w tej sieci. Taśmy na które wykłada się towar są o wile dłuższe niż w typowych sklepach tej sieci i nie zdarzyło się , aby były bardzo zabrudzone.

Agulandia

01.03.2011

Biedronka

Placówka

Łódź, Ogrodowa 17

Nie zgadzam się (10)
Bank nie posiada...
Bank nie posiada parkingu dla swoich klientów, dlatego zaparkowanie w jego bezpośredniej okolicy jest trudne. Można zostawić auto na chodniku przed bankiem, aczkolwiek najpierw trzeba przejechać przez dość wysoki krawężnik i zmierzyć się z dziurawą, wyboistą nawierzchnią. Liczba takich "miejsc parkingowych" jest ograniczona, więc z reguły ma się tez trudności z wyjazdem, gdyż auta blokują się wzajemnie. Wewnątrz banku zawsze panuje porządek, nawet na stolikach przeznaczonych dla klientów nie ma porozrzucanych ulotek, które są zawsze pookładane na stojakach. Wnętrze wygląda czysto i urządzone jest w sposób funkcjonalny. Bank posiada kącik zabaw dla dzieci i wygodne kanapy dla oczekujących klientów. Czas oczekiwania na obsługę jest zróżnicowany, w zależności od tego ilu jest obsługujących pracowników. W przypadku nieobecności któregoś z pracowników obsługujących klientów tworzeniu kolejki, zawsze zapobiega osobiście Pan Dyrektor, który bądź tłumaczy powstanie kolejki bądź też kieruje w miarę możliwości do innego pracownika. Pracownica obsługująca VIP-ów również dokłada wszelkich starań aby nie tworzyły się kolejki i w miarę możliwości obsługuje również osoby, które czekają do stanowisk obsługujących konta konsumenckie. Pracownicy ubrani są w sposób elegancki, ale nie rzucający się w oczy; plakietka z imieniem i nazwiskiem powoduje, że klient zawsze wie przez kogo jest obsługiwany. Pracownicy zawsze są mili i rzetelnie wyjaśniają oferty. Nie wykazują zniecierpliwienia nawet przy zadawaniu dodatkowych pytań, udzielają wszelkiej pomocy w doborze najkorzystniejszych warunków np. kredytu. Jeżeli klienta zaczęto obsługiwać przed zamknięciem banku, obsługuje się go z taką samą starannością nawet po jego zamknięciu. Jedyny dyskomfort jaki mogą odczuwać klienci, wynika z faktu, że stanowiska ds. obsługi klientów znajdują się blisko siebie i blisko kanap dla oczekujących klientów, co może powodować, że osoby postronne częściowo mogą słyszeć rozmowę.

Agulandia

18.02.2011

Santander Bank Polska

Placówka

Bystrzyca Kłodzka, ul. Mickiewicza 8

Nie zgadzam się (5)
Parking przed sklepem...
Parking przed sklepem jest mały, dopiero w godzinach popołudniowych i to w dni powszednie,można na nim znaleźć dogodne miejsce do parkowania. Godziny otwarcia sklepu, szczególnie w sezonie jesienno - zimowym są krótsze niż zazwyczaj, więc jeżeli ktoś nie zauważył ogłoszenia może być zdziwiony, że sklep jest akurat nieczynny. Ogłoszenie jest małe (połowa formatu A4) i przyczepione jest na drzwiach, na których umieszczone są również inne ogłoszenia, również reklamowe, więc trudno je zauważyć. Wnętrze sklepu na pierwszy rzut oka może wydawać się nieprzyjazne, nie wszystkie światła są włączone, więc w środku niekiedy może panować półmrok, temperatura w sklepie również nie należy do najprzyjemniejszych, jest w nim po prostu za zimno. Na wózkach na zakupy często ustawione są kartonowe pudełka, co sprawia wrażenie bałaganu. Dużym atutem sklepu jest jego asortyment. I choć ceny nie należą do konkurencyjnych, w stosunku do marketów, to możemy tu znaleźć wszystko to czego nie znajdziemy w innych sklepach. Dobrej jakości produkty spożywcze znanych marek, bardzo szeroki wybór przypraw oraz produkty, których na próżno szukać w innych sklepach (np. serki mascarpone, ciecierzyca w puszcze, len mielony, itp.). Niestety zakupy utrudniają bardzo wąskie przejścia między regałami, w niektórych nie mieszczą się dwie osoby, więc trzeba ustąpić miejsca osobie, która akurat chce przejść. Nie na wszystkich produktach umieszczona jest cena, jednak w sklepie znajdują się dwa czytniki, które rozwiewają wątpliwości co do ceny. Kasjerki nie wyróżniają się szczególną uprzejmością, obsługa klienta odbywa się zgodnie z podstawowymi ogólnie przyjętymi standardami. Panie ekspedientki ze stoiska ze słodyczami i alkoholem, nie zawsze są przy swojej kasie, więc niestety czasami należy na nie troszeczkę poczekać. Przy stoisku mięsnym panie ekspedientki, na każdym zakupionym produkcie piszą ogólną ilość zakupionego towaru w tym dziale, praktyka zapewne ma zapobiec kradzieży, choć nie zauważyłam aby panie przy kasie szczególnie zwracały uwagę czy aby na pewno ilość towaru ze stoiska mięsnego się zgadza.

Agulandia

18.02.2011

Banex

Placówka

Bystrzyca Kłodzka, Strażacka 11

Nie zgadzam się (2)
Nie jest to...
Nie jest to typowy kiosk, ani typowy sklep z prasą. Dużą zaletą tego sklepu jest fakt, że jest otwarty również w dni kiedy pozostałe sklepy są nieczynne, do późnych godzin. Oprócz dużego wyboru prasy i wyrobów tytoniowych, na asortyment składają się również plecaki szkolne (w bardzo korzystnej cenie). Właściciel jak również pozostałe ekspedientki zawsze wyglądają na schludnie ubranych i są bardzo mili, z uśmiechem witają każdego klienta i zapraszają do ponownych odwiedzin. Właściciel próbuje nawiązać "przyjacielskie" relacje z klientami, rozmawiając z nimi na rożne tematy. Lada jest zawsze czysta, nie zaśmiecona ulotkami, które mają swoje miejsce, na wnękach pod ladą skąd może je wziąć każdy zainteresowany. Obsługa przebiega w bardzo przyjemnej atmosferze i odbywa się w krótkim czasie, co nie powoduje powstawania kolejki.

Agulandia

16.02.2011

Minus

Placówka

Bystrzyca Kłodzka, Strażacka 11

Nie zgadzam się (2)
Sklep otwarty nawet...
Sklep otwarty nawet w weekend. Nawet jeżeli ktoś o tym nie wie, to do zakupów zachęcają otwarte drzwi sklepu, które już "z daleka" zachęcają do odwiedzin. Asortyment w sklepie, poukładany, wygląda jakby nikt wcześniej go nie dotykał, personel bardzo się stara, aby wszystko było na swoim miejscu. Nie ma tez problemu ze znalezieniem cen, gdyż każdy towar, nawet ten najmniejszy posiada przyklejoną cenówkę. Towar jakościowo bardzo dobry, ale w bardzo przystępnej cenie. Asortyment stale uzupełniany o nowe produkty, bogaty w liczne promocje. Personel zawsze chętny do pomocy i co ważne kompetentny, panie ubrane są w służbowe polary, co prezentuje się bardzo schludnie. Panie sprzedawczynie proponują również usługi jakie sklep ma do zaoferowania, zawsze wydają paragon. Nie ma również problemu z zaparkowaniem auta przed sklepem.

Agulandia

16.02.2011

PEPCO

Placówka

Bystrzyca Kłodzka, Mickiewicza 3

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi