Opinie użytkownika (5)

Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1788

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1788

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
21.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Czas i miejsce...
Czas i miejsce wizyty w sklepie: 24.06.2015, około godziny 18.W wyżej wymienionym dniu odwiedziłam dział męski w sklepie Zara. Każdy z pracowników przywitał mnie, kiedy go mijałam. Po wyborze asortymentu do przymierzalni, pracownik (mężczyzna ok. 20-30 lat) rzetelnie i fachowo doradził, pomógł w znalezieniu rozmiaru, a także sprawdził możliwości dostępu towaru w sklepie internetowym i w innych sklepach. Minusem było otwarcie jednej kasy na wszystkie działy - poproszono mnie o przejście na dział damski. Kolejka do kasy była duża (czas oczekiwania około 10 minut). Mimo wielu pracowników obecnych na sali sprzedażowej, tylko jedna pracownica zajmowała się kasowaniem klientów. Ogólne wrażenia z wizyty w sklepie pozytywne, sala sprzedażowa duża i uporządkowania, brak kolejek w przymierzalniach. Jedynym minusem było wyżej wymieniona kolejka do kasy.

Aleksandra_1788

27.06.2015

Zara

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Kawiarnię odwiedziłam 24.06.2015...
Kawiarnię odwiedziłam 24.06.2015 około godziny 18. Sam wystrój kawiarni zachęca do spędzenia w niej czasu. Obsługa była miła, uśmiechnięta i odpowiedziała na wszystkie zadane pytania. Wykonanie i smak zamówionego tortu były adekawatne do ceny. Problem pojawił się przy zamówieniu herbaty - pomimo bogatego wyboru herbat w menu okazało się, że nie ma nie tylko wybranej przeze mnie herbaty (English Breakfast), ale też wszystkich oprócz owocowych. Uważam to, za duży błąd i kłopotliwą sytuację dla osób niepijących kawy. Mimo kłopotliwej sytuacji presonel starał się rozwiącać problem, proponując inne rozwiązania. Oceniam to jak najbardziej pozytywnie.

Aleksandra_1788

27.06.2015

T.Deker

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu obsługa przywitała się słowami ,,Dzień dobry". Niestety w sklepie, około godziny 16 był bałagan utrudniający odnalezienie potrzebnych ubrań. Zauważyłam, że na sali sprzedażowej były tylko dwie ekspedientki, które przemieszczały się od wieszaków do przymierzalni. Poproszona o pomoc ekspedientka sprawdziła w systemie interesujący mnie produkt (na stronie internetowej widniała informacja, że jest dostępny, fizycznie go jednak nie było). Po dwukrotnym podaniu numeru referencyjnego, spisanego ze strony internetowej obsługująca mnie pracownica poinformowała mnie, że danego produktu nie ma. Probowałam spróbować zarezerować inne ubranie, jednak ta sama pani poinformowała mnie, że jest to niemożliwe z uwagi na przecenę. Uważam to za utrudnienie, ponieważ jeden dzień zarezerwowania ubrania, lub chociaż możliwość odłożenia go do końca dnia pozwala podjąć lepszą decyzję, zapobiegając sytuacjom zwrotów.

Aleksandra_1788

27.06.2015

Stradivarius

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi