Opinie użytkownika (6)

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_412

30.06.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_412

30.06.2016

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Alicja_412

30.06.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Alicja_412

30.06.2016
Nie zgadzam się (0)
Ocena jakosci i...
Ocena jakosci i obsługi tego supermarketu jest bardzo zadawalająca ,personel stale uzupełnia brakujący towar ,który jest swiezy i wyeksponowany,gdy ktos czuje się zagubionychętnie słuzą pomocą.Kasy stale są obserwowane czy są kolejki ,w takim przypadku natychmiast są dosyłane kasjerki na nowe stanowiska .obsługa jest bardzo sprawna i pomocna.

Alicja_412

11.04.2012

LIDL

Placówka

Siemianowice Śląskie, Gen. Karola Świerczewskiego 104

Nie zgadzam się (1)
Panie siedzące przy...
Panie siedzące przy okienkach bardzo często wychodzą na zaplecze zanosic lub przyniesc brakującego towaru,atakze do stoiska wktórym obsługiwanisą klienci z zaplecza bardzo często wchodzą inni pracownicy załatwiając poza obsługą swoje sprawy.Zwracają sięm do urzędniczki obsługująej klientów ,przez co bardzo przeszkadzają i dodatkowo zajmują jej czas

Alicja_412

11.04.2012

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi