Opinie użytkownika (11)

Dobrze.
Dobrze.

Anna_5854

27.12.2017

merlin.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Anna_5854

27.12.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5854

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Anna_5854

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Anna_5854

22.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Anna_5854

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5854

21.12.2017

INEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5854

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5854

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sklepie było...
W sklepie było bardzo dużo osób (akurat była dostawa nowego towaru), w związku z czym personel sklepu nie nadążał za odwieszaniem odzieży, układaniem jej i ogólnym utrzymaniem porządku (np. spodnie powieszone były przy bluzkach itp.). Przy kasie również panował bałagan (na ladzie leżała odzież, wieszaki i reklamówki). Pracowników sklepu było zdecydowanie za mało (jedynie 3 Panie), aby utrzymać w sklepie porządek. Po odszukaniu odzieży, która mi się spodobała musiałam odczekać ok 15 minut, aby wejść do przymierzalni. Sprzedawczyni niechętnie policzyła rzeczy, które chciałam przymierzyć i wręczyła mi odpowiedni numer odpowiadający liczbie rzeczy. W przymierzalni również panował bałagan (zostawione były wieszaki oraz lustro było ubrudzone). Po przymierzeniu odzieży zdecydowałam się na zakup trzech. Stanęłam w kolejce do kasy (była otwarta jedna z dwóch). Po ok 10 min. zostałam obsłużona. Sprzedawczyni na szybko spakowała zakupione przeze mnie rzeczy (nawet ich nie składając) i wydała mi resztę, po czym zajęła się obsługą innej osoby.

Anna_5854

22.08.2016

secondhand

Placówka

Poznań, Święty Marcin 66/72

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panował...
W sklepie panował ogólny porządek. Wszystkie rzeczy były na swoich miejscach (odzież ładnie zawieszona na wieszaki i poukładana na półkach). Pracownicy sklepu zajęci byli swoimi obowiązkami (składanie koszulek, przypinanie metek). Kiedy weszłam do sklepu pracownicy nie podeszli zapytać, czy w czymś pomóc. Po wyszukaniu interesującej mnie rzeczy (sukienki) zapytałam jedną z Pań o dostępne rozmiary (akurat nie było mojego). Pracownica chętnie udzieliła pomocy i znalazła na magazynie rozmiar o który prosiłam. Przymierzalnia nie była pilnowana, nie trzeba było zgłaszać ile rzeczy się przymierza. Po przymierzeniu sukienki podeszłam do kasy w celu zakupy. Kasa była pusta (żaden z pracowników nie obsługiwał jej w danym momencie). Po ok 2-3 minutach jeden z pracowników podszedł do kasy i z uśmiechem na ustach skasował wybrany przeze mnie towar, dołączając reklamówkę i życząc miłego dnia.

Anna_5854

22.08.2016

AS

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi