Opinie użytkownika (6)

Bardzo dobrze. Najlepszy...
Bardzo dobrze. Najlepszy portal aukcyjny - ogłoszeniowy. Strona przejrzysta ze świetnie zorganizowanym wyszukiwaniem. Bardzo dużo ofert i konkurencyjne ceny. Jedyne minusy: 1. nie można dotknąć towaru; 2. można trafić na nieuczciwego lub nierzetelnego sprzedawcę.

Anna_6070

10.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W sklepie...
Rewelacyjnie. W sklepie czysto, towar uporządkowany, odpowiednio oznakowany (ceny i rabaty). Obsługa jest profesjonalna i cierpliwa.

Anna_6070

07.09.2018

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa nie...
OK. Obsługa nie zawsze jest miła. Czasem, jako klient mam poczucie traktowania mnie "z góry". Oferta zależna od sklepu - nie zawsze przedstawiają wszystkie możliwe oferty.

Anna_6070

30.08.2018

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Apteka mieści się...
Apteka mieści się w ośrodku zdrowia, jest bardzo mała. Jest tam czysto i pachnąco. Bardzo mi się spodobało, że jest tam stolik i krzesła dla klientów. Można usiąść i poczekać, albo zająć na chwilę dziecko. Pani farmaceutka - przemiła osoba. Zaproponowała tańszy zamiennik. W przypadku suplementów zapytała na co, jakiego działania oczekuję, przedstawiła kilka produktów do wyboru i wytłumaczyła co jak działa, co może być dla mnie lepsze.Dziecko dostało gumę owocową gratis.

Anna_6070

21.03.2018

Apteka ARNIKA

Placówka

Dobre Miasto, Pionierów 1

Nie zgadzam się (0)
Posiadam telefon w...
Posiadam telefon w mix, którego nie używam. "Odziedziczyłam" go po dziadku, a doładowywać muszę do końca umowy, bo była podpisana na mnie. Po zakupie doładowania w sklepie zadzwoniłam na infolinię, aby za ich pomocą zasilić konto. Samo dodzwonienie się jest trudne, mozolne i męczące. Cała ścieżka kontaktu (wpisz numer w/s którego dzwonisz, jeżeli coś tam, wybierz jeden, w sprawie czegoś, wybierz 8, potem jeszcze raz od początku....).Kiedy się dodzwoniłam, konsultantka się przedstawiła na tyle szybko i niewyraźnie, że nie dosłyszałam jej imienia. Dalej prowadziła rozmowę bardzo miło, grzecznie i kompetentnie. Doładowała konto, nie pytana poinformowała o niewielkiej ilości doładowań do końca umowy i próbowała przedstawić ofertę na przedłużenie. Poinformowana o sytuacji zaprzestała wciskania mi ofert, jak to zawsze robią konsultanci. Poradziła nawet, co zrobić, aby zamknąć umowę szybciej i sformalizować jej zakończenie tak, żeby nie nadziać się na haczyk. Bardzo uprzejmie zakończyła rozmowę życząc miłego dnia.

Anna_6070

19.03.2018

PLUS

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niedogodności czekają na...
Niedogodności czekają na klientów już na parkingu, który jest mały i zapełniony - dzielony z trzema innymi firmami. Po wejściu do sklepu zastanawiałam się, czy nie pójść gdzie indziej, ale ciekawe promocje zatrzymały mnie w Biedronce. Sklep wygląda fatalnie. Ciasno i tłoczno. Na przejściach ustawione palety z towarem do wyłożenia, którymi nikt z obsługi się nie zajmuje - utrudnia to poruszane się po sklepie, bo z dużym koszykiem nie wszędzie da się przejść i ma się wrażenie, że sklep nie ma magazynu.Pani układająca towar w lodówkach, zapytana o to gdzie znajdę kawę z promocji, odesłała mnie do kogo innego, bo kawy to nie jej dział. Kolejna pani zapytana o to samo powiedziała, że widziała ją "gdzieś w czwartej alejce, tak mniej więcej w połowie, ale bardziej bliżej kas". Tu pojawił się problem, bo regał z kawą zastawiony był paletą ze sprasowanymi kartonami - odpadami i gdyby nie pomoc wysokiego pana (klienta), to kawy bym nie miała, bo pracownica poproszona o odstawienie palety powiedziała, że wózek jest zajęty i nie ma jak.Jedynie obsługa na kasach poprawia ogólne wrażenie. Pani miła i uprzejma. Zaproponowała dokupienie drugiego słoika majonezu, bo przy zakupie 2 jest taniej, po czym zaproponowała, że ona przyniesie. Nawet zakupy pomagała pakować, żeby było szybciej i żeby zacząć kasować kolejnego klienta. Z szerokim uśmiechem życzy miłego dnia i zaprasza ponownie.

Anna_6070

19.03.2018

Biedronka

Placówka

Gliwice, Żwirki i Wigury 62

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi