Opinie użytkownika (1)

Po wejściu do...
Po wejściu do placówki banku nie minęła dłuższa chwila i zaopiekowała się mną pani z obsługi klienta. Bardzo miłym tonem zostałem zaproszony do jednego ze stanowisk. Po podejściu do biurka pani wstała, przedstawiła się, podając jednocześnie rękę na powitanie. Następnie usłyszałem grzeczne: Proszę usiąść, w czym mogę panu pomóc? Byłem bardzo zainteresowany kartą kredytową. Wszystkie informacje, które chciałem wiedzieć zostały mi przedstawione w jasny sposób. Ponadto otrzymywałem wyczerpujące odpowiedzi na każde pytanie, które zadałem. Nie byłem zalewany zlepkiem wszelakich informacji na temat kart kredytowych, zostały mi przedstawione tylko najważniejsze. Byłem także wysłuchiwany, nie przerywano mi i otrzymałem odpowiedzi na wszelkie nurtujące mnie zagadnienia. Po bardzo interesującej konwersacji z całą pewnością mogłem powiedzieć, iż temat kart kredytowych nie jest mi obcy, a także byłem zainteresowany podpisaniem umowy. Otrzymałem wizytówkę, pani zanotowała także mój numer telefonu i zaproponowała termin, w którym mogłaby ze mną się skontaktować. Na pożegnanie wstała i ponownie podała mi rękę. Po wyjściu z oddziału banku czułem się profesjonalnie obsłużony i poinformowany. Jakość obsługi w placówce banku nie wzbudziła żadnych zastrzeżeń, a nawet czułem się mile zaskoczony. Dlatego postanowiłem przyznać tak wysoką ocenę jakości obsługi. Stopień ten uzasadniam tym, iż ani przez chwilę nie czułem się zlekceważony, czy pominięty. Byłem bardzo dobrze wysłuchiwany i otrzymywałem jasne i trafne odpowiedzi. Na ocenę składa się też miła i profesjonalna obsługa, do której nie można się przyczepić w żadnym fragmencie prowadzonej wizytacji.

Arkadiusz_35

23.09.2008

Credit Agricole

Placówka

Wałcz, Kilińszczaków

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi