Opinie użytkownika (9)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_901

30.06.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_901

30.06.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Beata_901

30.06.2016

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_901

30.06.2016

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pani danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do wystawionej oceny. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy sytuacje, które wpłynęły na Pani ocenę.
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_901

30.06.2016

Multimedia Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dla mnie rewelacja.Sklep...
Dla mnie rewelacja.Sklep czysty i elegancki.Personel schludny i kompetentny. Nie narzucający się ale znający ofertę i asotyment sklepu.Widać profesjonalizm(niewiele jest sklepów o których można tak napisać:().Jeżeli chodzi o zakupy zdecydowałam się na kurtkę która była w modnym kolorze i nowoczesnym fasonie.Myślę ze wrócę do tego sklepu chociaż ceny są wysokie.Myślę że warto.

Beata_901

22.08.2012

Caterina

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)
Lokal bardzo czysty...
Lokal bardzo czysty i zadbany. Personel kompetentny a jedzenie rewelacja.Widać że jeżeli się chce to można i nie potrzeba nawet Magdy Gesler aby stworzyć coś smakowitego. W menu potrawy proste i nie wyszukane.Może menu ubogie ale potwierdza się zasada im mniej tym lepiej:) Lokal jest lekkim mixem restauracji pubu i pizzerni.Trafiłam tam przypadkowo.Po zamówieniu dania podano bardzo szybko. Polecam bardzo :) Myślę że jeszcze nie raz tam zagoszczę chociaż trochę daleko, ale co tam :) WARTO!!!!!

Beata_901

22.08.2012

EMI

Placówka

Puck, Wałowa 3

Nie zgadzam się (1)
Bardzo eksluzywny sklep,odzież...
Bardzo eksluzywny sklep,odzież bardzo zachęcająco wyeksponowana.Udałam się z zamiarem zakupu rzeczy która "wpadnie w oko".Po zapoznaniu się z ofertą sklepu pani ekspedientka która była schludnie ubrana i zadbana zinteresowała się moją ososbą oraz rzeczą którą w danej chwili oglądałam.Zachęcała do przymierzenia oraz wykazywała pozytywne walory tuniki która mnie zainteresowała.Pani bardzo rzeczowo ale nie w sposób nachalny zachwalała daną rzecz. Myślę że gdyby nie to iż tunika wydała się dla mnie trochę droga myślę, że kupiłabym ją.Wrażenie pozytwne i mogę polecić sklep i obsługę.

Beata_901

23.07.2012

Deni Cler

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Będąc w Warszawie...
Będąc w Warszawie na delegacji postanowiłam po spotkaniu udać sie na zakupy.Większość sklepów w danej Galerii Handlowej to ekskluzywne sklepy.Wydawało mi się że obsługa w takich sklepach powinna być conajmniej miła. Jednak byłam zdziwiona że panie w sklepie nawet nie mówią "dzień dobry" o jakimkolwiek zainteresowaniu klientem niestety nie było mowy . Obejrzałam kilka modeli w sklepie - espedientki które stały przy ladzie nawet nie przerwały rozmowy na temat do fakto prywatny.Towar był wyeksponowany ładnie i zachęcał do wejścia.Jednak obsługa nie postarała się o zachęcenie mnie do zakupu:{

Beata_901

23.07.2012

Fula

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi