Serdecznie dziękuję Pani Beacie M. z Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A. - która błyskawicznie zrealizowała mój wniosek o odpłatny zwrot sprzętu abonenckiego w dniu 20.02.br, czyli w dniu zgłoszenia.Jako osoba niepełnosprawna spotykam się na co dzień z obojętnością i znieczulicą. Pani Beata jest gwarantem właściwej relacji przedstawiciela Vectry z klientem w przeciwieństwie do innych niekompetentnych i nierzetelnych pracowników tej firmy. Wszystkim abonentom Vectry polecam tę Panią jako rzetelnego pracownika szanującego klienta.
Dziękujemy za powyższą opinię. Cieszymy się, że pomoc naszego Pracownika w zgłoszonej przez Pana kwestii okazała się satysfakcjonująca. Jeśli jednak spotkał się Pan z jakimkolwiek objawem lekceważenia lub obojętności prosimy o podanie danych Abonenta w wiadomości prywatnej oraz opisanie zaistniałej sytuacji. Zweryfikujemy zgłoszone przez Pana kwestie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.