Opinie użytkownika (1)

Serdecznie dziękuję ...
Serdecznie dziękuję Pani Beacie M. z Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A. - która błyskawicznie zrealizowała mój wniosek o odpłatny zwrot sprzętu abonenckiego w dniu 20.02.br, czyli w dniu zgłoszenia.Jako osoba niepełnosprawna spotykam się na co dzień z obojętnością i znieczulicą. Pani Beata jest gwarantem właściwej relacji przedstawiciela Vectry z klientem w przeciwieństwie do innych niekompetentnych i nierzetelnych pracowników tej firmy. Wszystkim abonentom Vectry polecam tę Panią jako rzetelnego pracownika szanującego klienta.

Brynio

24.02.2015

Vectra

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (0)
10.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Cieszymy się, że pomoc naszego Pracownika w zgłoszonej przez Pana kwestii okazała się satysfakcjonująca. Jeśli jednak spotkał się Pan z jakimkolwiek objawem lekceważenia lub obojętności prosimy o podanie danych Abonenta w wiadomości prywatnej oraz opisanie zaistniałej sytuacji. Zweryfikujemy zgłoszone przez Pana kwestie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi