Opinie użytkownika (9)

Super. Szybka, miła...
Super. Szybka, miła obsługa, dobre jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_517

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Miła obsługa,...
Dobrze. Miła obsługa, ale jedzenie mi ni smakuje Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_517

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa może...
OK. Obsługa może być, ale jest za drogo, za mało i miarę smacznie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Dawid_517

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Miła obsługa,...
Dobrze. Miła obsługa, smaczne jedzenie, za długa się czeka na jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_517

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Miła obsługa,...
Dobrze. Miła obsługa, pyszne jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_517

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Miła, pomocna...
Dobrze. Miła, pomocna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_517

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownicy...
Tak sobie. Pracownicy zachowują jakby byli wiecznie zmęczeni, ale są skłonni do pomocy Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi,

Dawid_517

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólne wrażenie nie...
Ogólne wrażenie nie jest złe. Jednak takie elementy jak czekanie na realizację paragonu i większa liczba klientów mogą wzbudzać niepokój. W momencie kiedy nie widzimy kto robi nasze zamówienie nie mamy pojęcia w jakiej kolejności jedzenie pojawia się na tatce, w moim przypadku np. frytki za szybko ściągnięto z lady grzewczej. Duża ilość klientów powoduje wkradającą się niechlujność w poczynania pracowników. Dodatkowo nie byłem informowany o promocjach.

Dawid_517

08.08.2014

McDonald's

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kulturalna i...
Bardzo kulturalna i rzetelna obsługa. Klient jest traktowany bardzo profesjonalnie zarówno przed wejściem do konsultanta, jak i u niego. Konsultant wykazał się dużą kulturą języka i zachowania. Po krótkim rozpoznaniu czego od niego oczekuje w bardzo jasny i przejrzysty sposób przedstawił interesujące mnie oferty. Służył odpowiedzią na wszystkie nurtujące mnie pytania.

Dawid_517

08.08.2014

mBank

Placówka

Toruń, Czerwona Droga 1-6

Nie zgadzam się (0)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Każdego dnia przykładamy wszelkich starań, aby wiedza i kompetencje naszych doradców spełniały wymagania klientów. Na bieżąco szkolimy pracowników oraz pilnujemy, by jakość świadczonych przez nich usług stale rosła. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca, jak do tej pory. Zachęcam do skorzystania z produktów mBanku i do kontaktu w placówkach mBanku lub poprzez mlinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Joanna Marciniak mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi