Opinie użytkownika (102)

Stara, dobra szkoła.
Stara, dobra szkoła.

Dubrovnik

02.10.2019

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałym klientem....
Jestem stałym klientem. Wczoraj spotkałem się po raz pierwszy z sytuacją, gdzie obciążenie karty było o około 8% wyższe od proponowanej na stronie ceny. Sprawa w toku.

Dubrovnik

30.09.2019

Booking.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Solidna, w starym...
Solidna, w starym stylu obsługa

Dubrovnik

29.09.2019

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Znam firm od...
Znam firm od wielu lat. W mojej ocenie przeniesienie HQ do Dublina nieco obniżyło jakość.

Dubrovnik

29.09.2019

Pru (dawniej Prudential)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od kilku lat...
Od kilku lat jestem klientem tej firmy. Ostatnio dokupiłem laptop z mobilnym internetem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że otzrymałe router wielkości cegły, zasilany 230V. Próbowałem negocjować zamianę, jednak Orange twierdzi, że "widziały gały co brały" bo konsultant przez telefon podał nazwę modelu!!! Czyli mam teraz mobilny laptop związany z nieprzenośnym modemem. HaHa. W tym wypadku nie polecam.

Dubrovnik

27.09.2019

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zastanawia mnie skąd...
Zastanawia mnie skąd stały wzrost cen?

Dubrovnik

25.09.2019

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rebranding był dobrym...
Rebranding był dobrym posunięciem.

Dubrovnik

25.09.2019

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moje nowe odkrycie.
Moje nowe odkrycie.

Dubrovnik

20.09.2019

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od kilku miesięcy...
Od kilku miesięcy jest coraz lepiej.

Dubrovnik

18.09.2019

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna jakość. Tylko...
Świetna jakość. Tylko coraz drożej.

Dubrovnik

17.09.2019

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W empiku zawsze...
W empiku zawsze była dobra obsługa. Niech tak zostanie.

Dubrovnik

16.09.2019

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stala, średnia jakość.
Stala, średnia jakość.

Dubrovnik

15.09.2019

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem w głębokim...
Jestem w głębokim szoku. Od dawna nie spotkałem się z tak złą obsługą. Kurier był wręcz niekulturalny, źle przeszkolony i nieprzygotowany do pracy z klientem. Infolinia stara się "kryć" kuriera. Nr sprawy 0000477453994c (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść).

Dubrovnik

14.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłem klientem Reiffeisen...
Byłem klientem Reiffeisen Bank. W moim odczuciu było lepiej.

Dubrovnik

11.09.2019

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów staram...
Podczas zakupów staram się używać najmniejszej możliwej liczby plastykowych torebek. Kasjerki w wielu sklepach niechętnie ważą przyniesione bez torebki warzywa czy owoce. W przypadku tego sklepu nie ma takiego problemu. Kiedy wyjaśniłem, że robię tak z uwagi na racje ekologiczne, kilka kasjerek przyjęło tę informację bardzo pozytywnie. Jedna z Pań stwierdziła, że także będzie tak robiła. Brawo.

Dubrovnik

31.07.2019

LIDL

Placówka

Wieluń, 18-ego stycznia-popiełuszki 2

Nie zgadzam się (0)
Infolinia 422222222 to...
Infolinia 422222222 to właściwie jedyny kontakt dostępny dla natręta (w przekonaniu PGE tak nazywa się klient). Infolinia teoretycznie mająca być pomocą w obsłudze działa jedynie w dni robocze do 19:00. Dodzwonienie się do konsultanta trwa od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. A następnie okazuje się, że tak właściwie to doradca nic nie wie, nie jest osobą decyzyjną albo informacje, jakie on posiada są diametralnie różne od tych przekazanych przez jego kolegę ze stanowiska obok. Wszystkim zainteresowanym szczerze odradzam korzystanie z usług PGE. Monopolista ma klienta głęboko. Osobę z PGE odpowiedzialną za jakość obsługi zapraszam do kontaktu. Chętnie przekażę szczegóły i nagrania.

Dubrovnik

08.12.2018

PGE

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Lot do...
Świetnie. Lot do Telaviv - ocena bardzo dobra.

Dubrovnik

02.12.2018

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Niedrogi bank...
Rewelacyjnie. Niedrogi bank dla małej firmy i klienta indywidualnego.

Dubrovnik

29.11.2018

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bank przyjazny....
Świetnie. Bank przyjazny. Dobra obsługa poprzez infolinię. Dobra jakość aplikacji mobilnej.

Dubrovnik

25.11.2018

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Bank z...
Źle. Bank z bardzo skostniałymi strukturami

Dubrovnik

23.11.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi