Opinie użytkownika (3)

Dostałam prezent. Bransoletkę...
Dostałam prezent. Bransoletkę + beadsy. Z zapięcia wysunął się rzemyk (odkleił), oddałam do reklamacji z prośbą o naprawę. Pytałam darczyńcę, czy ma paragon, ale nie miał. Bransoletka jest grawerowana nazwą firmy, więc nie ma cienia obaw, że to produkt innej firmy. Odrzucono moją reklamację, nie naprawiając bransoletki. Uważam, że firma nie dba o klienta należycie, biżuteria zazwyczaj jest prezentem i nielogiczne jest dołączanie do niej paragonu. Cóż, uważam, że firma z taką renomą mogłay pokusić się o do zapięcia. Konkurencja jest duża.

Ewelina_471

26.11.2013

Apart

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Nowy sklep, otwarty...
Nowy sklep, otwarty w marcu 2010 w CH Galaxy w Szczecinie. Bardzo bogata oferta zarówno w sekcji damksiej, młodzieżowej, dzięcięcej jak i męskiej (choć tu najmniej urozmaicona w stosunku do reszty). Obsługa nienarzucająca się, dyskretna, chętnie poszuka brakującej rozmiarówki... Minusik za brak programu lojalnościowego i ... dość nieprzyjemną Panią kierownik (miałam okazję obserwować jej zachowanie w stosunku do swoich pracowników). Ponieważ sklep jest nowy, daję mu szansę na rozwinięcie skrzydeł:)

Ewelina_471

31.03.2010

Zara

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (32)
Kompetentna, zawsze chętna...
Kompetentna, zawsze chętna do niezobowiązującej pomocy obłsuga, doskonała znajomość trendów przez obsługujące Panie, częste dostawy najnowszych kolekcji, atrakcyjne, przyciągające klienta witryny. Minusik za brak karty lojalnościowej - rabatowej oraz za sztywne trzymanie się zasad "nieściągania" odzieży z wystawy (nawet, jak na sklepie jest ten sam rodzaj, tylko inny rozmiar).

Ewelina_471

31.03.2010

Promod

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi