Opinie użytkownika (11)

Świetnie. Pracownik mnie...
Świetnie. Pracownik mnie obsługujący był uprzejmy, utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy podczas rozmowy, był uśmiechnięty i sympatyczny. Doradca miał wiedzę na temat oferowanych usług i produktów. Doradca trafnie dobierał rozwiązania w taki sposób, by były dla mnie najbardziej korzystne. Doradca bardzo dobrze zbadał moje potrzeby odnośnie produktu i odwoływał się do zbadanych potrzeb przez cały czas trwania wizyty. Dostałem produkt, którego oczekiwałem.

Filip_112

21.12.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi jest bez zarzutu - pracownicy potrafią się zainteresować klientem, który oczekuje w kolejce - obsługa od początku wejścia do placówki do jej opuszczenia. Kontakt z pracownikami jest na wysokim poziomie, choć czasami niektóre ich zwroty wydają się sztuczne - wyuczone. Placówki wyglądają zwykle mało atrakcyjnie - małe, nieprzestronne, wystrój trochę tandetny. Oferowane usługi zawierają nieco niejasne warunki opłat. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Filip_112

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Super. Organizacja obsługi...
Super. Organizacja obsługi nie pozostawia nic więcej do życzenia - jest na bardzo wysokim poziomie. Wiedza i kompetencje pracowników również. Wygląd placówek jest taki, jaki by powinien - zwykle przestronne gmachy, stwarzające poczucie bezpieczeństwa. Pracownicy są uprzejmi, oferowane usługi i produkty mają ciekawe rozwiązania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Filip_112

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór tekstyliów....
Duży wybór tekstyliów. Ceny bywają różne - można trafić na produkty znanych marek, wysokiej jakości, w przystępnych cenach. Minusem jest, iż przy zwrocie zakupionej rzeczy klient musi sam zatroszczyć się o jej odesłanie. Zalando.pl oferuje klientowi rozwiązanie "od drzwi do drzwi", przy czym przesyłka i zwrot są darmowe. Poruszanie się po stronie internetowej jest intuicyjne.

Filip_112

03.09.2014

limango.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór wśród asortymentu. Ceny produktów różne - można trafić na produkt wysokiej jakości w przystępnej cenie. Wygląd strony www tudzież poruszanie się po niej - bardzo intuicyjne. Rzeczy, które można nabyć za pośrednictwem portalu są wysokiej jakości. Zarówno pod względem wykonania, wyglądu i użytych do produkcji materiałów.

Filip_112

03.09.2014

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Bardzo uprzejma pani,...
Bardzo uprzejma pani, która obsługuje klientów. Lody są pyszne. Jedne z lepszych w Opolu.

Filip_112

03.09.2014

Sopelek

Placówka

Opole, 1 Maja 149 b

Nie zgadzam się (0)
Pracownik obsługujący klienta...
Pracownik obsługujący klienta identyfikuje się dużą uprzejmością oraz wiedzą na temat sprzętu RTV.

Filip_112

03.09.2014

NEONET

Placówka

Niemodlin, Rynek -

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzałem z dwoma...
Odwiedzałem z dwoma osobami pub Szara Willa - znajduje się w kuluarach restauracji Szara Willa.Przywitała nas pani kelner stojąc przy barze. Nie wskazała nam miejsca do siedzenia, ani części sali gdzie się pali, a gdzie jest sektor dla niepalących. Karty przyniesiono zaraz po tym jak zajęliśmy miejsca. Mając w pamięci, że w restauracji powyżej jest podawany dobry schnitznel wiedeński zamówiliśmy to danie razy dwa. Do picia Pilzner Urquell z beczki.Bez problemu "sprowadzono" dla nas ów schnitzel z restauracji, mimo iż nie znajdował się on w karcie pubu. Serwowany był z sałatką kartoflaną - bardzo smaczna. Tym razem jednak kotlet nie był tak dobry jak zwykle - żylasty. Piwo było dobre. Po posiłku zamówiliśmy deser - szarlotkę z lodami - bez zastrzeżeń, chociaż jadałem lepsze. Po pewnym czasie zamówiliśmy kilka razy Tequilę złotą ( spożywana z cynamonem i pomarańczą) oraz kilka razy srebrną ( sól z cytryną). Sposób podania, oraz sama Tequila bez uwag - wszystko odpowiednio. Świeże cytryny i słodkie pomarańcze. W naszej części sali grało radio - było nieco za głośno. Siedząc przy stoliku nie słyszało się drugiej osoby. Poprosiłem o ściszenie dwukrotnie. Muzyka została ściszona. Wystrój lokalu jest w porządku - oddaje atmosferę pubu. Utrzymany schludnie i w czystości. Łazienka tożsamo - ładny zapach, czysto i schludnie.W lokalu spędziliśmy cztery godziny - pani kelner prawie w ogóle się nie uśmiechnęła obsługując nas, a szkoda. Na pewno ładniej by wyglądała z uśmiechem na ustach.Zostawiłem w pubie parasol - po telefonie pani kelner zachowała go, po odbiór zgłosiłem się parę dni po wizycie. Nie było problemu z tego tytułu.Pub jest spory, wydzielone sale dla osób palących tytoń i niepalących. Jest to dobre miejsce na spotkanie ze znajomymi, można spędzić w nim sporo czasu spożywając różne płyny i rozmawiając.

Filip_112

05.07.2014

Szara Willa

Placówka

Opole, Oleska 11

Nie zgadzam się (0)
Szukałem garnituru. Na...
Szukałem garnituru. Na wejściu powitała mnie pani z obsługi.Wizyta nie była długa - pani profesjonalnie i szybko znalazła garnitur o świetnym składzie i odpowiednio dopasowany do mojej sylwetki. Dobrała dla mnie również koszulę bawełnianą na spinki.Cena kompletu była zadowalająca - po obniżce. Salon często ma ciekawe cenowo oferty. Oferują produkty lepsze i gorsze jakościowo - przy odpowiednim dopasowaniu ceny do powyższego kryterium. W salonie tym może się ubrać osoba, która kupuje pierwszy i ostatni garnitur w swoim życiu oraz ktoś, kto stawa już pewne wymagania strojowi, w którym będzie chodził na przykład do pracy.Cała procedura wyboru garnituru i zakupu trwała około 20 minut. Obsługa profesjonalna i uprzejma - z zachowaniem etykiety odpowiedniej do sektora usług.Można było zauważyć, że w salonie było czysto i schludnie, wystawy ładnie zorganizowane. Pani z obsługi była ubrana w czysty, czarny strój z plakietką zawierającą imię pracownika.

Filip_112

05.07.2014

PAWO

Placówka

Opole, pl. Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)
Zostaliśmy przywitani przy...
Zostaliśmy przywitani przy wejściu oraz wskazano nam stolik.Pani, która nas przywitała i wskazała stolik podała nam karty, ale po około dwóch minutach nie pojawiła się - poprosiłem pana kelnera celem złożenia zamówienia.Zamawiały trzy osoby: dwa razy rollsy z kurczakiem wędzonym ( kawałki kurczaka z serem zawinięte w tortille), lemoniada oraz kawa. Pan kelner był bardzo uprzejmy, ale nie miał pojęcia jaką restauracja podaje kawę - wiedział tylko, że mieloną i z ekspresu.Rollsy były niezbyt smaczne ( mam porównanie, ponieważ kilkakrotnie zamawiałem to danie w podczas pobytów w lokalach Pizzy Hut). Kurczak wydawał się nieświeży, w środku nie było zbyt dużo sera. Lemoniada była smaczna, ale kelner nie zapytał się, czy ma być z lodem, czy bez i podał wedle własnego uznania - z lodem.Kawa była bardzo mocna, co za tym idzie niesmaczna - nie piję kawy z mlekiem, dlatego nie było jak osłabić jej mocy.Rachunek był regulowany gotówką - kelner zapytał, czy płatność będzie dokonana kartą, czy gotówką.Obsługa głownie skupiała się wokół kontuaru przy barze - ktoś powinien cały czas być na sali, a nie podchodzić tylko, gdy ktoś zawołał, bądź weszli nowi klienci. Lokal schludny, nasz stolik był czysty, na lampach było widać kurz, oraz pajęczyny. Lokal chyba nie ma pozwolenia na przykrycie sufitu panelami, ponieważ w stanie obecnym wygląda bardzo nieestetycznie. Chyba, że taki sposób eksponowania ma być częścią wystroju. Na wejściu znajduje się zużyta i bardzo brudna wykładzina.Reasumując: pod względem obsługi było dobrze, ale mogło być lepiej. Tożsamo z wystrojem i utrzymaniem czystości w lokalu. Co do jedzenia i napojów - przy wybranych przez nas mogło być znacznie lepiej.

Filip_112

05.07.2014

Pizza Hut

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu do...
Przy wejściu do pizzerii nie zostaliśmy przywitani, ani nie wskazana nam stolika.Po zajęciu miejsca musiałem, po dwóch minutach oczekiwania, sam pójść po kartę dań.Wybraliśmy pizzę americana na grubym cieście z sosem czosnkowym o lemoniadę do picia. Po posiłku deser - dwa mini desery vanilla cream - o smaku wanilii z polewą karmelową.Pani obsługująca nasz stolik była bardzo uprzejma, miła i uśmiechnięta. Niestety nie zapytała, czy podać napój przed posiłkiem, po, czy razem z pizzą. Nie zostaliśmy też zapytani, czy lemoniada ma być z lodem, czy bez.Po około 20 minutach oczekiwania dostaliśmy pizzę ( przy uwzględnieniu panującego w danej chwili ruchu był to dość długi czas oczekiwania). W międzyczasie przyniesiono lemoniadę.Pizza była dobra, ciasto miękkie, dodatki smaczne. Sos był również dobry.Niestety w lemoniadzie dało się wyczuć jakby kwasek cytrynowy - w płynie bądź taki w granulkach.Deser był pyszny. Przy opłacie zamówienie pani nas obsługująca nie zapytała, czy płatność będzie kartą, czy gotówką.Wychodząc nie zostaliśmy pożegnani.Lokal jest ogólnie schludny, ale da się zauważyć pewne niuanse, który mogą niektórym przeszkadzać - na ścianach było widać zabrudzenia - ślady rąk, plamy. Na lampach znajdował się kurz oraz pajęczyny. W łazience (męskiej) zapach był w miarę neutralny, podłoga była nieco mokra, na zlewie były ślady mydła.Ogólnie rzecz ujmując było ok, ale mogło być lepiej.

Filip_112

05.07.2014

Pizza Hut

Placówka

Opole, Plac Wolności 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi