Opinie użytkownika (4)

Przed sklepem były...
Przed sklepem były widoczne śmieci oraz niedopałki papierosów głównie na wycieraczce. Kosz na śmieci był czysty nieprzepełniony. Strefa wejścia do sklepu była czysta zachęcała do zakupów. Drzwi, okna oraz gabloty sklepu były czyste. Przed sklepem w gablocie znajdowały się aktualne plakaty. Przy wejściu na sklep oraz na kasach były aktualne ulotki. Kiedy wszedłem do sklepu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i wykładaniem towaru na sali sprzedażowej. W sklepie było czysto, podłogi były czyste, brak papierków, kartonów. Sklep wyglądał czysto i estetycznie, zachęcał do zakupów. Stoisko z warzywami oraz z artykułami przemysłowymi było utrzymane w czystości, przy produktach znajdowały się aktualne ceny. Gdy zrobiłem wszystkie zakupy udałem się do kasy. Przy kasach nie było dużych kolejek. Pani mnie powitała werbalnie oraz uśmiechem, skasowała produkty i powiedziała kwotę, jaką mam zapłacić. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem resztę, paragon, zostałem miło pożegnany oraz zachęcony do ponownych zakupów.

Grzegorz_872

15.05.2012

Biedronka

Placówka

Bydgoszcz, Generała Józefa Dwernickiego 9

Nie zgadzam się (0)
Dziś odwiedziłem aptekę...
Dziś odwiedziłem aptekę przy ulicy Nawrot 100 w Łodzi . Celem mojej wizyty był zakup leku na katar. Przed apteką panował porządek . Na drzwiach apteki były widoczne godziny otwarcia. Strefa wejścia do apteki zachęcała do zakupów. Gdy wszedłem do apteki farmaceutka obsługiwała pacjenta, miałem więc chwile czasu aby rozejrzeć się po aptece. W aptece było czysto, podłogi były czyste, brak papierków, śmieci. Na stanowiskach obsługi pacjentów również panował porządek. W aptece było czynne jedno stanowisko kasowe, w aptece było trzech klientów. Farmaceutka był ubrana w zadbany służbowy fartuch, wygląd farmaceuty nie budził zastrzeżeń, pani miała czyste włosy, stonowany makijaż, zadbane dłonie. Zostałem powitany w pozycji stojącej werbalnie oraz uśmiechem. Farmaceutka sama zaczęła rozmowę, badała moje potrzeby, cały czas utrzymywała kontakt wzrokowy. Na temat proponowanego produktu otrzymałem wiele cennych informacji, korzyści. Argumenty przedstawione przez farmaceutkę były przekonujące, jasne i zrozumiałe. Farmaceutka sama poinformowała mnie o sposobie dawkowania zakupionego leku. Informacje na temat leku, przekazane przez farmaceutkę, przekonały mnie do zakupu prezentowanego leku. Na podstawie rekomendacji farmaceuty lek w połączeniu z dodatkowymi proponowanymi preparatami powinien szybko zwalczyć katar który posiadam. Na koniec pani skasowała produkt i powiedziała kwotę, jaką mam zapłacić. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem zapakowany lek z gazetką promocyjną, resztę oraz paragon. Zostałem pożegnany i zaproszony do ponownych zakupów. Ceny leków kształtują się na umiarkowanym poziomie. Całą wizytę oceniam bardzo dobrze, otrzymałem konkretną oraz fachową pomoc.

Grzegorz_872

29.02.2012

Uniwersytecka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałem się na...
Udałem się na zakupy do sklepu Deichmann celem zakupy butów z wiosennej kolekcji. Wiedziałem, że znajdę coś dla siebie, ponieważ sieć Deichmann oferuje szeroki asortyment, dostępny w różnych modelach oraz rozmiarach. Jeżeli szukamy odpowiednich butów dla siebie to spokojnie możemy się tam udać i na pewno znajdziemy coś w przystępnej cenie. Kiedy wszedłem do salonu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i na sali sprzedażowej. Moje wejście nie zostało zauważone, nie zostałem powitany, ponieważ w sklepie było dużo klientów a sprzedawcy byli zajęci ich obsługą. W sklepie było trzech sprzedawców i bardzo dużo klientów. Po kilku minutach chodzenia po sklepie i oglądaniu obuwia poprosiłem jedną z ekspedientek o pomoc w znalezieniu rozmiaru interesującego mnie obuwia. Podałem jej poszukiwany rozmiar, pani odnalazła pudełko, po czym wyjęła but i podała mi go, uprzednio wyjmując z niego papier, zabezpieczający go przed deformacją. Obuwie można bardzo wygodnie przymierzyć na specjalnie przygotowanych stanowiskach. Widziałem jak pani pomagała w wyborze obuwia dziecięcego innej klientce oraz na podstawie mojej osoby mogę powiedzieć, że sprzedawczyni jest bardzo uprzejma oraz pomocna, mimo tak dużej ilości klientów na sklepie. Zdecydowałem się na kupno butów i udałem do kasy. Przy kasie była długa kolejka, ale w między czasie została otwarta druga kasa. Pani skasowała produkt i zaproponowała pastę do obuwia. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem paragon i zostałem miło pożegnany. W sklepie było czysto, panował porządek, obuwie było ładnie wyeksponowane oznaczone cenami. Wizytę w sklepie oceniam bardzo dobrze. Pracownicy byli bardzo mili i wykazywali zainteresowanie klientem, ale nie byli nachalni.

Grzegorz_872

20.02.2012

DEICHMANN

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Udałem się na...
Udałem się na zakupu do sklepu sieciowego Jysk celem zakupu nowych poduszek. Przed sklepem było czysto sklep na zewnątrz zachęcał do wejścia oraz zakupów. Kiedy wszedłem do sklepu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i na sali sprzedażowej. Moje wejście nie zostało zauważone. W sklepie było trzech sprzedawców, widziałem ich na zmianę tzn. ze nie trzech naraz i ok dwudziestu pięciu klientów. Obsługa sklepu była ubrana w firmowe niebieskie koszule, które wyglądały na czyste i schludne. Każdy z pracowników posiadał identyfikator z swoim imieniem. Po przejściu przez sklep doszedłem do interesującego mnie działu, alejki z poduszkami. Oglądałem, czytałem, dotykałem, nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Bardzo długo nie mogłem znaleźć w pobliżu sprzedawcy. Sklep jest duży, dział z kołdrami i poduszkami jest na "uboczu". Na dziale z meblami poprosiłem o pomoc sprzedawcę, który był zajęty obsługą klientki. Pan zasygnalizował, że za chwilę będzie mógł zająć się moją obsługą w sposób niewerbalny. Ekspedient chętnie mnie wysłuchał i udzielił mi pomocy. Sprzedawca zachowywał się bardzo profesjonalnie oraz fachowo. Udzielał rzeczowych informacji, był: miły, grzeczny, kulturalny. Pan bardzo zachwalał produkt, więc zdecydowałem się na jego zakup. W sklepie było czysto, towar był ładnie wyeksponowany. Po przeprowadzonej rozmowie ze sprzedawcą udałem się do kasy. W sklepie były czynne 2 kasy. Przy kasach nie było kolejek. Pani skasowała towar, zaproponowała mi dodatkowy produkt, zapytała o posiadanie karty Payback. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem paragon i zostałem miło pożegnany. Sklep ma dość szeroki asortyment zaczynając od mebli, przez pościele, ręczniki a kończąc na akcesoriach i dekoracjach. Jednak jakość oferowanych towarów jest tu często niezadowalająca, szczególnie w odniesieniu do ceny. Produkty w okazjonalnej cenie proponowane w gazetce promocyjnej bardzo często nie są dostępne w sprzedaży. Plusem dla sklepu jest duży parking przed sklepem.Bardzo duży sklep, personel sklepu „mało osiągalny”.

Grzegorz_872

20.02.2012

JYSK

Placówka

Łódź, Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 100

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi