Opinie użytkownika (13)

Rewelacyjnie. Osobiście jestem...
Rewelacyjnie. Osobiście jestem zadowolona z jakości usług tego banku oraz z ich tabeli opłat i prowizji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Nikomu...
Tak sobie. Nikomu nie rekonenduję tego typu miejsc gdyż po aferze z Amber Gold należy zachować czujność. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W tej...
Dobrze. W tej restauracji przeważnie są kolejki, ale personel stara się szybko je rozładować. Ceny są w miarę dobrane do porcji i rodzaju potrawy, ale jest wszystko zbyt pikantne. Uważam, że restauracja pogorszyła swoje menu przez to, że mocno przyprawia potrawy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Izabela_941

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Personel jest...
OK. Personel jest wykwalifikowany i dobrze pracuje, miejsce czyste, bez zarzutów, ale jakość jedzenia względem do ceny pozostawia wiele do życzenia. Ceny są wygórowane, a porcje minimalistyczne oraz chemiczne, nie polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Izabela_941

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja zawsze...
Dobrze. Stacja zawsze utrzymana jest w czystości, personel chodzi w firmowych strojach i zawsze jest pomocny. Często można liczyć również na pomoc przy tankowaniu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownik...
Tak sobie. Pracownik zamknięty jest w maleńkiej budce i jedyny kontakt z nim jest podczas płacenia za paliwo. Paliwo jest w miarę dobrej jakości, ale za to ceny są przystępne. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Izabela_941

25.07.2017

Stacje paliw E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Sprzedawca zawsze...
Super. Sprzedawca zawsze wychodzi na przeciw klienta i oferuje swoją pomoc. W sklepie nie ma kolejek i panuje porządek. Towar jest drogi, ale podczas przecen staje się adekwatny do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Towar jest...
Rewelacyjnie. Towar jest dość dobrej jakości, personel zawsze jest chętny do pomocy, a w sklepie panuje ład i porządek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W sklepach...
Super. W sklepach CCC brak jest personelu, tzn. jest go za mało na tak duży sklep. Bardzo często nie ma nikogo na sklepie, gdyż sprzedawca musi stać przy kasie przez co generują się kolejki. Poza tym w sklepie zawsze jest porządek, a towar jest odpowiedni do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Izabela_941

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_941

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Izabela_941

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep Reserved jest...
Sklep Reserved jest bardzo duży, a personel tam pracujący nieliczny i dlatego bardzo ciężko jest się czegoś dowiedzieć. Ekspedientki nie mają rozeznania w towarze i ciągle trzeba ich szukać. Dodatkowym minusem jest kolejka do kasy i zawsze ktoś tam się dopiero uczy co wydłuża czas oczekiwania. Może dlatego wolę robić zakupy w sklepie on-line.

Izabela_941

18.05.2017

Reserved

Placówka

Nowy Targ, Składowa 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi