Opinie użytkownika (7)

Dnia 10.10.2010 wybraliśmy...
Dnia 10.10.2010 wybraliśmy się na zakupy do Centrum Handlowego PLaza w Suwałkach. Postanowiliśmy zjęść obiad w pizzerii Dominium. W Pizzerii było dość dużo ludzi - pora obiadowa. Znaleźliśmy sobie stolik i usiedliśmy. Panie kelnerki biegały po sali, jedna z Pań jakby ważniejsza przechadzała się między stolikami, żadnej z Pań nie przyszło do głowy żeby podać nam kartę, więc poprosiłam o nią. Wybraliśmy pizzę i czekamy, czekaliśmy 20 min, panie dalej biegały po sali, ta która wyglądała na ważniejszą stanęła przy stoliku obok i zaczęła rozmawiać ze swoimi znajomymi, zamieżaliśmy już wyść gdy jedna z Pań do nas podeszła i zapytała czy już zamawialiśmy, odpowiedzieliśmy, że jeszcze nie i że czekamy juz bardzo długo, więc Pani kelnerka powiedziała chwileczkę wezmę tylko kartkę. Poszła wróciła po chwili z kartką przyjęła zamówienie. Nasze zamówienie było zrealizowane w miare szybko. Jednak nie do końca dobrze zamówiłam pizzę z jajkiem i białko jaka było nie ścięte. Na końec poprosiliśmy o rachunek, chcieliśmy zapłacić kartą, oczywiście kelnerka nie miała długopisu, dobrze że miałm swój. Chciałam również nadmienić że stolik, przy którym siedzieliśmy przeznaczony dla dwóch osób, a tyle właśnie nas byłow, był za mały nie mieściły się na nim dwie pizze, talerz wystawał juz za stolik było bardzo nie wygodnie. Najprawdopodobniej więcej tu nie przyjdę, był to mój pierwszy i ostatni raz.

Izydorek

11.10.2010

Gusto Dominium

Placówka

Suwałki, Dwernickiego 15

Nie zgadzam się (4)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w tym sklepie. Odpowiada mi ich asortyment. Obsługa jest miła i pomocna. Panie zawsze chętnie doradzą, zaproponują coś w dobrej cenie. Zawsze uśmiechnięte i gotowe do pomocy. Jeżeli chodzi o asortymen często nie trzyma rozmiarówki, niestety nie można kupić ubrań bez mierzenia ponieważ ten sam rozmiar raz jest dobry a raz zaciasny.

Izydorek

15.02.2010

Greenpoint

Placówka

Suwałki, Noniewicza

Nie zgadzam się (24)
Dnia 26.10.2009 odwiedziłem...
Dnia 26.10.2009 odwiedziłem wyżej wymieniony sklep. Jest to sklep z odzieżą. Poprzymieżałam pare swetrów. Zraziła mnie jedna rzecz, Pani sprzedająca próbowała mi wmówić, że wyglądam dobrze w swetrze, który był na mnie zaciasny i przekonywała mnie, że tak ma być.

Izydorek

29.10.2009

CIAO CIAO

Placówka

Suwałki, Dom Handlowy ALFA

Nie zgadzam się (26)
W firmie PZU...
W firmie PZU mam ubezpieczone mieszkanie. Często korzystam z ich usług ponieważ mieszkam w bloku na czwartym piętrze i przy większych ulewach zalewa mi mieszkanie. Jeżeli chodzi o przedłużanie umowy to mam swoją agentkę, która zawsze dzwoni przed zakończeniem poprzedniej i umawia się na podpisanie następnej. Pani jest miła i kompetentna. Według warunków ogólnych ubezpieczenia zaistniałą szkodę należy zgłosić w ciągu trzech dni od jej powstania i tu Firma PZU wyszła na przeciw klientom i uruchomiła ifolinię. Co oszczędza mój czas bo już nie muszę iść do odddziału, wypełniać druków, załatwiam to wszystko przez telefon. Następnym krokiem jest wizyta Likwidatora szkód, niestety nie przychodzi on od razu po zgłoszeniu czasami trzeba czekać na jego wizytę tydzień czasami dłużej. Likwidator ogląda miejsce zdarzenia, mierzy pomieszczenie czasami robi zdjęcia. Po około 14 dniach od wizyty Likwidatora przychodzi pismo z PZU z informacją o wysokości przyznanego mi odszkodowania. Niestety za każdym razem odszkodowanie nie pokrywa kosztów napraw szkody. Oczywiście można napisać odwołanie i najczęściej to robię. Do każdego odwołania dołączam kosztorys. Na podstawie przedstawionych przezemnie wyliczeń PZU wypłaca wyszsze odszkodowanie. I teraz pytanie do firmy czy zatrudnia niekompetentnych Likwidatorów, którzy nie potrafią realnie wyliczyć kosztów naprawy, czy taka jest polityka firmy żeby wypłacać zaniżone odszkodowania. Podam jeszcze jeden przykład w zeszłym roku zalało mi podłogę w pokoju i przedpokoju. Na tych podłogach miałam ułożoną mozaikę dębową. Mozaika w pokoju nasiąkła wodą, klepki się wypaczyły i odkleiły. Biorąc pod uwagę, że mozaika ta była kładziona przed 20 laty, nie mogę dokupić i wymienić uszkodzonej części. Po za tym przecież nie wycyklinuję części podłogi. Z podłąga w przedpokoju nie było problemu ją tylko trzeba było przetrzeć i na nowo polakierować. Za przyznane mi odszkodowanie nie jestem w stanie odnowić tych dwóch podłóg - konsultowałam to z firmą zajmującą się układaniem i cyklinowaniem podłóg drewnianych. Poza tym, że odszkodowania są zaniżane współpraca przebiega dość sprawnie.

Izydorek

31.08.2009

PZU

Placówka

Suwałki, Utrata 2a

Nie zgadzam się (25)
28.07.2009 zrealizowałam receptę...
28.07.2009 zrealizowałam receptę w aptece dbam o zdrowie. Obsługa przebiegła sprawnie, bez zastrzeżeń. Zapytałam również o preparaty wspomagające odchudzanie. Panie zaproponowały mi kilka różnych produktów i udzeliły fachowej informacji na ich temat.

Izydorek

29.07.2009
Nie zgadzam się (23)
Dnia 22.06.2009 r....
Dnia 22.06.2009 r. robiłam zakupy w sklepie Biedronka (dość często odwiedzam ten sklep ponieważ jest blisko mojego miejsca zamieszkania), jest to sklep samoobsługowy. Obsługa jest bardzo pomocna. Poważną wadą tego sklepu są duże kolejki do kas. W sklepie są cztery stanowiska kasowe. Najczęściej czynne są tylko dwie kasy. Ostatnio stałam 20 min. w kolejce do kasy. Czasami kupuję jedną lub dwie rzeczy a w kolejce trzeba stać tak samo długo. Drugą rzeczą, która mi się nie podoba w tym sklepie jest towar na paletach pozostawiony w przejściu, ponieważ utrudnia to poruszanie się.

Izydorek

24.06.2009

Biedronka

Placówka

Pilzno, Bujanowskiego 3

Nie zgadzam się (22)
Zawarłam umowę z...
Zawarłam umowę z firmą Vektra na dostarczanie programów telewizyjnych na rok. W umowie została zawarta opłata jaką będę ponosić za świadczoną mi usługę. Co trzy miesiące dostarczane są do mnie dowody wpłaty. Okazało się, że opłata została podniesiona, dowiedziałam się o tym z kolejnego dowodu wpłaty, który otrzymałam w maju. Firma Vektra nie poinformowała mnie wcześniej o tej sytuacji. Nie dała mi szansy wypowiedzenia się na ten temat. Postawiła mnie przed faktem dokonanym.

Izydorek

24.06.2009

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi